Новини КиївСтар
Модератор: Саня
- Black
- Адміністратор
- Повідомлень: 5194
- З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 11:39
- Стать: чоловіча
- Звідки: 127.0.0.1
- Контактна інформація:
Re: Новини КиївСтар
На роботі дали корпоративний номер.
Re: Новини КиївСтар
як в приказці "Не прошло и пол года..."Basil писав:«Киевстар» ввел услугу «Кто звонил»
в даному випадку пройшло якихось 5 років, і КиївСтар все-таки вирішив ввести послугу "Хто дзвонив."
Ура!
Вітаю всіх з новою послугою!
Нарешті!
Не был, не состоял, не привлекался, не жалею, не зову, не плачу
- Black
- Адміністратор
- Повідомлень: 5194
- З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 11:39
- Стать: чоловіча
- Звідки: 127.0.0.1
- Контактна інформація:
Re: Новини КиївСтар
«Киевстар»: «грязное белье» не отстирать...
В распоряжении «УК» - интересные документы, проливающие свет на скандальные обстоятельства создания одной из ведущих украинских компаний сотовой связи - «Киевстар GSM». Расхищение государственных активов, подлог и даже труп…
Читаєм тут:
http://www.cripo.com.ua/?sect_id=4&aid=37636
В распоряжении «УК» - интересные документы, проливающие свет на скандальные обстоятельства создания одной из ведущих украинских компаний сотовой связи - «Киевстар GSM». Расхищение государственных активов, подлог и даже труп…
Читаєм тут:
http://www.cripo.com.ua/?sect_id=4&aid=37636
Re: Новини КиївСтар
У київстарівців сильно розвинений комплекс неповноцінності. Вони просто не можеть не повторювати всі дії УМЗ. Так і з цією послугою. Спочатку говорили, що для її активації слід набирати 477, а потім вирішили просто активувати її всім поголовно. А там, кому не треба, хай самі паряться відключають...Спайдер писав:як в приказці "Не прошло и пол года..."Basil писав:«Киевстар» ввел услугу «Кто звонил»
в даному випадку пройшло якихось 5 років, і КиївСтар все-таки вирішив ввести послугу "Хто дзвонив."
Ура!
Вітаю всіх з новою послугою!
Нарешті!
- Black
- Адміністратор
- Повідомлень: 5194
- З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 11:39
- Стать: чоловіча
- Звідки: 127.0.0.1
- Контактна інформація:
Re: Новини КиївСтар
Це не так. Вони повторюють один одного. Київстар ввів "Мій Київстар", а УМЗ - "Мій особистий УМЗ".
Re: Новини КиївСтар
Кстати, эта услуга у киевстара работает только на абонентов КС и ЮМС и переадресация на А&В до сих пор включается ... сплошные недороботки..buxter писав: У київстарівців сильно розвинений комплекс неповноцінності. Вони просто не можеть не повторювати всі дії УМЗ. Так і з цією послугою. Спочатку говорили, що для її активації слід набирати 477, а потім вирішили просто активувати її всім поголовно. А там, кому не треба, хай самі паряться відключають...
Re: Новини КиївСтар
Можливо, відсутня ланка сильного маркетингу, яка б продумувала нові хороші послуги, тарифи, акції...buxter писав:У київстарівців сильно розвинений комплекс неповноцінності. Вони просто не можеть не повторювати всі дії УМЗ
Не был, не состоял, не привлекался, не жалею, не зову, не плачу
Re: Новини КиївСтар
Можливо. Київстар сильний в проведенні піар-акцій, а також організації різноманітних соціальних проектів. В той час, як УМЗ більш спрямована на звичайну рекламу та маркетинг. Але в УМЗ при цьому тарифи нижчі. При чому суттєво. Допомагати бідним та знедоленим треба всім компаніям без винятку. Я в цьому переконаний, але про цікаві пропозиції для власних клієнтів теж не слід забувати.Спайдер писав:Можливо, відсутня ланка сильного маркетингу, яка б продумувала нові хороші послуги, тарифи, акції...buxter писав:У київстарівців сильно розвинений комплекс неповноцінності. Вони просто не можеть не повторювати всі дії УМЗ
- Black
- Адміністратор
- Повідомлень: 5194
- З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 11:39
- Стать: чоловіча
- Звідки: 127.0.0.1
- Контактна інформація:
Re: Новини КиївСтар
В УМЗ тарифи нижчі, але в Київстара більше абонентів, як недивно. Недавно дзвонив оператору, чекав 15 хв, поки достукався до оператора і це при тому, що це крпоративний клієнт телефонує. Це нормально???
Re: Новини КиївСтар
Це ти в Київстар дзвонив чи в УМЗ? Хоча зараз, що туди, що туди додзвонитися нелегко. Будь-якому абонентові.
У Київстара більше абонентів через краще позиціювання на ринку. Він позиціонує себе як "якісний" оператор, оператор для обраних. А кожна людина в душі хоче почувати себе "обраною". Відповідно, це коштує дорожче. УМЗ вдалося таке зробити на Джинсі. Насправді, багато людей на Джинсі терплять високі тарифи не через номер. Це відмазка. Джинс дає їм доступ до певного кола спілкування, певної, так би мовити тусовки, кола "обраних" . Тому вони жаліються, нервуються, але залишаються на Джинсі. Тому що спілкування і тусовка для них важливіші за гроші. Може, це й правильно. Для них
У Київстара більше абонентів через краще позиціювання на ринку. Він позиціонує себе як "якісний" оператор, оператор для обраних. А кожна людина в душі хоче почувати себе "обраною". Відповідно, це коштує дорожче. УМЗ вдалося таке зробити на Джинсі. Насправді, багато людей на Джинсі терплять високі тарифи не через номер. Це відмазка. Джинс дає їм доступ до певного кола спілкування, певної, так би мовити тусовки, кола "обраних" . Тому вони жаліються, нервуються, але залишаються на Джинсі. Тому що спілкування і тусовка для них важливіші за гроші. Може, це й правильно. Для них
- Black
- Адміністратор
- Повідомлень: 5194
- З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 11:39
- Стать: чоловіча
- Звідки: 127.0.0.1
- Контактна інформація:
Re: Новини КиївСтар
Дзвонив на Київстар. На УМЗ дзвонив 3 рази з контрактного приватного і зєднували відразу (раніше було проблематичніше).
На рахунок тарифів: по-моєму на Джинсі недорогі тарифи. В діджусі вищі. І взагалі в Київстарі все якось дорожче виходить. Про інших не говорю - якість звязку і покриття заставляє бажати кращого.
На рахунок тарифів: по-моєму на Джинсі недорогі тарифи. В діджусі вищі. І взагалі в Київстарі все якось дорожче виходить. Про інших не говорю - якість звязку і покриття заставляє бажати кращого.
Re: Новини КиївСтар
просто в ЮМС(МТС) действительно больше хоть как-то думают про абонентов, а в КС думают только про то, как бы содрать побольше с клиентов... жлобы они. вот.
- Black
- Адміністратор
- Повідомлень: 5194
- З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 11:39
- Стать: чоловіча
- Звідки: 127.0.0.1
- Контактна інформація:
Re: Новини КиївСтар
Відтепер ви можете бути спокійними за ваших близьких. З новою послугою «Маячок» від «Київстар» ви завжди знатимете де знаходяться члени вашої родини. З послугою «Маячок» не важко, наприклад, перевірити, чи не вийшла дитина за межі району, в якому знаходиться дитсадок чи школа, або, навпаки, увійшла до нього.
Скористатись послугою «Маячок» можуть абоненти передплаченого зв’язку та контрактні абоненти «Київстар» та абоненти DJUICE в Києві, Дніпропетровську, Донецьку, Одесі, Львові, Харкові та Запоріжжі. В майбутньому список міст буде розширено.
Для користування послугою «Маячок» достатньо мати мобільний телефон і бути підключеним до мережі «Київстар».
Для отримання фрагменту карти з місцезнаходженням ваших близьких у вашому мобільному телефоні має бути настроєно функцію WAP* або MMS*, або ж потрібен комп’ютер, підключений до мережі Інтернет.
Детальніше http://www.kyivstar.net/personal/prepai ... /mayachok/
Скористатись послугою «Маячок» можуть абоненти передплаченого зв’язку та контрактні абоненти «Київстар» та абоненти DJUICE в Києві, Дніпропетровську, Донецьку, Одесі, Львові, Харкові та Запоріжжі. В майбутньому список міст буде розширено.
Для користування послугою «Маячок» достатньо мати мобільний телефон і бути підключеним до мережі «Київстар».
Для отримання фрагменту карти з місцезнаходженням ваших близьких у вашому мобільному телефоні має бути настроєно функцію WAP* або MMS*, або ж потрібен комп’ютер, підключений до мережі Інтернет.
Детальніше http://www.kyivstar.net/personal/prepai ... /mayachok/
Re: Новини КиївСтар
http://kyivstar.net/press_center/news/common/?id=448101.09.2007
Акційний тарифний план «З нами краще!» — розмови з близькими у найбільшій мобільній мережі України!
Підключайтесь до тарифного плану «З нами краще!» з 1 вересня по 19 листопада 2007 року включно і розмовляйте надзвичайно дешево з абонентами у найбільшій мобільній мережі України!
Тарифний план «З нами краще!» ....пн. — пт...........сб. — нд. та дні державних свят
Дзвінки всередині мережі, грн.*........0,15........................ 0,03
Послуга «Завжди разом»,.................0,07........................ 0,03
дзвінки на 2 номери, грн.
Відправка SMS на номери послуги....................0,07
«Завжди разом», грн.
Дзвінки на номери інших операторів..................0,85
та абонентам «Мобілич», грн.
*Крім абонентів «Мобілич»
Re: Новини КиївСтар
"Тупориличів" знову образили.
Не зможуть веселі бабусі з дідусями, як мінімум ті, що говорять віршами, слідкувати за своїми нащадками.
У Київстара новий тарифний план "МТС Перший" від Київстар!!!!
Називається він по іншому, але логіка та сама, та й тарифи приблизно ті самі, тільки дещо вищі.
Київстар, ради вас ми вкрадемо що завгодно!!!
Не зможуть веселі бабусі з дідусями, як мінімум ті, що говорять віршами, слідкувати за своїми нащадками.
У Київстара новий тарифний план "МТС Перший" від Київстар!!!!
Називається він по іншому, але логіка та сама, та й тарифи приблизно ті самі, тільки дещо вищі.
Київстар, ради вас ми вкрадемо що завгодно!!!