Який краще вибрати РК монітор?

Обговорюємо усіляке комп'ютерне залізо. А також оверклокінг та модінг.

Модератор: Саня

Аватар користувача
mix_forever
Почесний учасник
Почесний учасник
Повідомлень: 520
З нами з: Сер 01 лютого 2006 р. 15:40
Контактна інформація:

Повідомлення mix_forever »

Блін, а в мене вчора в Samsung 740N з"явилась червона полоса на весь екран... :(((
Сьогодні понесу міняти по гарантій... Моніку всього 2 місяці...
Я не злий - я програміст :)
Створюйте легенди про себе - боги починали з цього...
Аватар користувача
Несамовитий
V.I.P.
V.I.P.
Повідомлень: 431
З нами з: Сер 11 травня 2005 р. 15:16
Звідки: Україна, м.Луцьк

Повідомлення Несамовитий »

mix_forever, де купував ?
Cвобода слова вовсе не гарантирует объективности и достоверности информации
и сама по себе не прибавляет журналистам ни ума, ни вкуса, ни таланта.
Аватар користувача
Shah
Новачок
Новачок
Повідомлень: 21
З нами з: Пон 27 лютого 2006 р. 16:15
Звідки: Lutsk

Повідомлення Shah »

Несамовитий,
"вскритія" моніторів(старих) Siemens і HP з Західної Європи показали, що всередині знаходиться начинка від Samtron , ця марка в нас з'явилась лише через декілька
років і вважається чи не самою конченою.


Берем Samtron, і спробуємо подивитися на нього з незручного для користувача боку - ззаду. І що ми бачимо? Samsung elecronics Co LTD. Самтрон - це просто ненароджений Самсунг. Так називаємий УРОД в сім'ї. Що Самсунг стидається назвати Самсунгом, просто називає Самтрон.
Не купуй техніку на фірмах, які тарабанять її через бугор поміж мішками з картошкою.


Фірми, які тарабанять техніку з-за бугра помж тими мішками ніколи не дадуть оригінальний гарантійний талон на ту техніку. А якщо покупець придбав "сірий" товар, автоматично вляпався. Нормальний сервісний центр ніколи не відремонтує по гарантії цей товар. Бренди ведуть базу серійних номерів. А сірий монітор може в ту базу й не входити.
Більшість підприємств, які працюють з представництвами а не контрабандистами, можуть і привозять техніку під замовлення (якщо звісно така завозилась).


Не спорю. Назви магазин в Луцьку, який працює з представниками NEC, Hitachi, Mistubishi, Transcend?, Asus, іншими брендами, вартими хоча б невеликої уваги.
Якщо прийшов монітор з битими пікселями - ти можеш його не брати і почекати інший, це не буде проблемою - він просто відправиться назад до постачальника.


Не спорю, але ти мене неправильно зрозумів. Я при придбанні монітора обов'язково ввімкну його в магазині і якщо будуть помічені "биті" пікселі, я його обов'язково не куплю. Але це я. А от магазину буде проблематично обміняти його в постачальника на нормальний. Аргументувати обмін тяжко буде, якщо не порушений стандарт ISO 13406-2.
Хто в Луцьку продає монітори 1 класу? 99% - ніхто. В Україну вони попадають купленими на заході. А другий клас моніторів передбачає биті пікселі, та й не один. 15" - аж п'ять, 17'' - не більше 10. От і поміняй потім монітор. Тим більше дорогий.
На ринку є чіткий поділ між підприємствами. Мабуть тобі не повезло з вибором

Про поділ не зрозумів...
Аватар користувача
Несамовитий
V.I.P.
V.I.P.
Повідомлень: 431
З нами з: Сер 11 травня 2005 р. 15:16
Звідки: Україна, м.Луцьк

Повідомлення Несамовитий »

розказав те про що я і писав
а ось з приводу представництв NEC, Hitachi, Mistubishi, Transcend, Asus - ти впевнений що всі вони представлені на Україні :)
а про поділ - він чіткий: зі Львова і з Києва
різниця в тому, що товар придбаний у перших в сервісних центрах не ремонтується(ясно чого)
Cвобода слова вовсе не гарантирует объективности и достоверности информации
и сама по себе не прибавляет журналистам ни ума, ни вкуса, ни таланта.
Аватар користувача
Несамовитий
V.I.P.
V.I.P.
Повідомлень: 431
З нами з: Сер 11 травня 2005 р. 15:16
Звідки: Україна, м.Луцьк

Повідомлення Несамовитий »

про одиничні випадки філій фірм з інших регіонів - упустимо
Cвобода слова вовсе не гарантирует объективности и достоверности информации
и сама по себе не прибавляет журналистам ни ума, ни вкуса, ни таланта.
Аватар користувача
Black
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 5194
З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 11:39
Стать: чоловіча
Звідки: 127.0.0.1
Контактна інформація:

Повідомлення Black »

Ну 1,5 роки тому сервісу LG ще не було...
А прайс до речі вишли...
Аватар користувача
Несамовитий
V.I.P.
V.I.P.
Повідомлень: 431
З нами з: Сер 11 травня 2005 р. 15:16
Звідки: Україна, м.Луцьк

Повідомлення Несамовитий »

в нас розсилка чогось загнулась - самі свіжого не бачили тиждень
... идем по приборах....
Cвобода слова вовсе не гарантирует объективности и достоверности информации
и сама по себе не прибавляет журналистам ни ума, ни вкуса, ни таланта.
Аватар користувача
Shah
Новачок
Новачок
Повідомлень: 21
З нами з: Пон 27 лютого 2006 р. 16:15
Звідки: Lutsk

Повідомлення Shah »

Ну точно не скажу, приблизно, по пам'яті:
1. Медиатек - партнер NEC (плазма)
2. Ингресс - Nec (монітори)
3. Wega Distribution - Mitsubishi і знову NEC
4. Інком, BMS Consulting, SI BIS LLC - Hitachi
5. Компанія АДМ - Transcend
6. MTI - Asus
Та ще багато інших п-ств є партнерами відомих вендорів, справа в тому, що в Україні менеджер по продажу в магазині буде старатися продати те, що є в наявності на складі. А для того, щоб викупити щось дійсно путнє, потрібно заходити з "чорного" ходу. Я раніше старався купити все в Києві, Харкові. Є й на Україні фірми, які принципово не продають, не збирають г...на. В Луцьку таких не знайдено. Хтось хоче заперечити?
Аватар користувача
mix_forever
Почесний учасник
Почесний учасник
Повідомлень: 520
З нами з: Сер 01 лютого 2006 р. 15:40
Контактна інформація:

Повідомлення mix_forever »

Несамовитий писав: mix_forever, де купував ?

На "Медії"... Вже домовився про заміну...
Я не злий - я програміст :)
Створюйте легенди про себе - боги починали з цього...
Аватар користувача
Несамовитий
V.I.P.
V.I.P.
Повідомлень: 431
З нами з: Сер 11 травня 2005 р. 15:16
Звідки: Україна, м.Луцьк

Повідомлення Несамовитий »

справа в тому, що в Україні менеджер по продажу в магазині буде старатися продати те, що є в наявності на складі

Обізнаний ти чоловік, але оце вже гон точно, не потрібно узагальнювати
... мене це точно ображає
І заперечити хочу. Ланжерон і дико екслюзивні речі привозив під замовлення.
Cвобода слова вовсе не гарантирует объективности и достоверности информации
и сама по себе не прибавляет журналистам ни ума, ни вкуса, ни таланта.
Аватар користувача
Black
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 5194
З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 11:39
Стать: чоловіча
Звідки: 127.0.0.1
Контактна інформація:

Повідомлення Black »

Samtron і Hansol - це торгові марки Самсунга...
Аватар користувача
mix_forever
Почесний учасник
Почесний учасник
Повідомлень: 520
З нами з: Сер 01 лютого 2006 р. 15:40
Контактна інформація:

Повідомлення mix_forever »

Доводилось розбирати колись Hansol... Труда виявилась LG :shock:
Я не злий - я програміст :)
Створюйте легенди про себе - боги починали з цього...
Аватар користувача
Black
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 5194
З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 11:39
Стать: чоловіча
Звідки: 127.0.0.1
Контактна інформація:

Повідомлення Black »

Нічого дивного немає в тому. Розбирав раніше тєлікі і монітори - попадались Orion i Thomson труби.
Аватар користувача
Shah
Новачок
Новачок
Повідомлень: 21
З нами з: Пон 27 лютого 2006 р. 16:15
Звідки: Lutsk

Повідомлення Shah »

... мене це точно ображає
І заперечити хочу. Ланжерон і дико екслюзивні речі привозив під замовлення.


Що лишається робити? Вклоняються перед менеджерами та продавцями, для яких немає нічого неможливого. Але в Луцьку це дуже велика рідкість, можливо саме на цю рідкість я й настрапив. Нікого особисто не хотів образити. Просто в усіх магазинах та підприємствах світу це маркетингові замолоти: "Продавай і рекламуй те, що в тебе в достатку". Тільки я ніяк не міг і досі часом не можу зрозуміти продівців, який називаєш певну модель товару, а вони вперто намагаються продати тобі зовсім протилежну річ. Погано, що багато людей ведеться на це. :(
Аватар користувача
Несамовитий
V.I.P.
V.I.P.
Повідомлень: 431
З нами з: Сер 11 травня 2005 р. 15:16
Звідки: Україна, м.Луцьк

Повідомлення Несамовитий »

мені простіше - склади в Києві
берегом що продавати, аби воно там було
тому намагаюсь продавати людям навіть не те що просять - а те що їм треба.
бо як принесуть конфігурації підібрані нашими начитаними менеджерами.......
нещодавно книгу якусь дивився, пишуть "... не вступати в дискусію..."
мля, в мене кожна пропозиція більш-менш грамотній людині - це дискусія
правда це стільки часу займає.... проте люди хоч трішки починають розуміти що вони хочуть і за що платити зібрались
з точки зору науки продаж і керівництва - продавець з мене фіговий....
але керівництво далеко, об'єми більш ніж великі - то і не дістають
Cвобода слова вовсе не гарантирует объективности и достоверности информации
и сама по себе не прибавляет журналистам ни ума, ни вкуса, ни таланта.
Відповісти