Користувався домашніми мережами пару місяців ,а потім два місяці був непідключений мені прийшов лист мол у вас борг за ті місяці коли ви не користувались нетом заплатіть гроші бо інакше вас відключим .Я пішов в абонентський відділ кажу хочу законсервувати лінію і сплатити борг :shock: за те чим не користувався ,мені кажуть ти пиши заяву коли її підпишуть сплатиш за консервацію і борг одночасно ,я так і зробив.Через тиждень мені двонять неможем законсервувати вашу лінію бо ми з вами в односторонньому порядку розірвали договір
:shock: . Ладно думаю маму вашу туда піду поновлю договір сплачу борг і буду далі працювати ,а хрен там мені кажуть плати знову як за підключення перший раз 180 грн +пдв і аванс на рахунок маєш покласти 50грн а крім того ще й борг сплатити
:evil: .Я кажу ви що охрініли цеж просто підключення на програмному рівні всі мережеві роботи зроблені все прокладено а я знов маю таку суму платити,а мені там тьотя особо вумна каже ми так клієнтів наказуємо :o ,кажу раз так тоді я вам більше не клієнт.
. І от скажіть як в нашій країні з таким дебілізмом можна боротись. Зараз користуюсь діалапом утеловським в принципі хватає пару сторінок погортати ,а ле то вже не то привик до хорошого мля.