Який краще вибрати РК монітор?
Модератор: Саня
- mix_forever
- Почесний учасник
- Повідомлень: 520
- З нами з: Сер 01 лютого 2006 р. 15:40
- Контактна інформація:
- Несамовитий
- V.I.P.
- Повідомлень: 431
- З нами з: Сер 11 травня 2005 р. 15:16
- Звідки: Україна, м.Луцьк
Несамовитий,
Берем Samtron, і спробуємо подивитися на нього з незручного для користувача боку - ззаду. І що ми бачимо? Samsung elecronics Co LTD. Самтрон - це просто ненароджений Самсунг. Так називаємий УРОД в сім'ї. Що Самсунг стидається назвати Самсунгом, просто називає Самтрон.
Фірми, які тарабанять техніку з-за бугра помж тими мішками ніколи не дадуть оригінальний гарантійний талон на ту техніку. А якщо покупець придбав "сірий" товар, автоматично вляпався. Нормальний сервісний центр ніколи не відремонтує по гарантії цей товар. Бренди ведуть базу серійних номерів. А сірий монітор може в ту базу й не входити.
Не спорю. Назви магазин в Луцьку, який працює з представниками NEC, Hitachi, Mistubishi, Transcend?, Asus, іншими брендами, вартими хоча б невеликої уваги.
Не спорю, але ти мене неправильно зрозумів. Я при придбанні монітора обов'язково ввімкну його в магазині і якщо будуть помічені "биті" пікселі, я його обов'язково не куплю. Але це я. А от магазину буде проблематично обміняти його в постачальника на нормальний. Аргументувати обмін тяжко буде, якщо не порушений стандарт ISO 13406-2.
Хто в Луцьку продає монітори 1 класу? 99% - ніхто. В Україну вони попадають купленими на заході. А другий клас моніторів передбачає биті пікселі, та й не один. 15" - аж п'ять, 17'' - не більше 10. От і поміняй потім монітор. Тим більше дорогий.
Про поділ не зрозумів...
"вскритія" моніторів(старих) Siemens і HP з Західної Європи показали, що всередині знаходиться начинка від Samtron , ця марка в нас з'явилась лише через декілька
років і вважається чи не самою конченою.
Берем Samtron, і спробуємо подивитися на нього з незручного для користувача боку - ззаду. І що ми бачимо? Samsung elecronics Co LTD. Самтрон - це просто ненароджений Самсунг. Так називаємий УРОД в сім'ї. Що Самсунг стидається назвати Самсунгом, просто називає Самтрон.
Не купуй техніку на фірмах, які тарабанять її через бугор поміж мішками з картошкою.
Фірми, які тарабанять техніку з-за бугра помж тими мішками ніколи не дадуть оригінальний гарантійний талон на ту техніку. А якщо покупець придбав "сірий" товар, автоматично вляпався. Нормальний сервісний центр ніколи не відремонтує по гарантії цей товар. Бренди ведуть базу серійних номерів. А сірий монітор може в ту базу й не входити.
Більшість підприємств, які працюють з представництвами а не контрабандистами, можуть і привозять техніку під замовлення (якщо звісно така завозилась).
Не спорю. Назви магазин в Луцьку, який працює з представниками NEC, Hitachi, Mistubishi, Transcend?, Asus, іншими брендами, вартими хоча б невеликої уваги.
Якщо прийшов монітор з битими пікселями - ти можеш його не брати і почекати інший, це не буде проблемою - він просто відправиться назад до постачальника.
Не спорю, але ти мене неправильно зрозумів. Я при придбанні монітора обов'язково ввімкну його в магазині і якщо будуть помічені "биті" пікселі, я його обов'язково не куплю. Але це я. А от магазину буде проблематично обміняти його в постачальника на нормальний. Аргументувати обмін тяжко буде, якщо не порушений стандарт ISO 13406-2.
Хто в Луцьку продає монітори 1 класу? 99% - ніхто. В Україну вони попадають купленими на заході. А другий клас моніторів передбачає биті пікселі, та й не один. 15" - аж п'ять, 17'' - не більше 10. От і поміняй потім монітор. Тим більше дорогий.
На ринку є чіткий поділ між підприємствами. Мабуть тобі не повезло з вибором
Про поділ не зрозумів...
- Несамовитий
- V.I.P.
- Повідомлень: 431
- З нами з: Сер 11 травня 2005 р. 15:16
- Звідки: Україна, м.Луцьк
розказав те про що я і писав
а ось з приводу представництв NEC, Hitachi, Mistubishi, Transcend, Asus - ти впевнений що всі вони представлені на Україні
а про поділ - він чіткий: зі Львова і з Києва
різниця в тому, що товар придбаний у перших в сервісних центрах не ремонтується(ясно чого)
а ось з приводу представництв NEC, Hitachi, Mistubishi, Transcend, Asus - ти впевнений що всі вони представлені на Україні
а про поділ - він чіткий: зі Львова і з Києва
різниця в тому, що товар придбаний у перших в сервісних центрах не ремонтується(ясно чого)
Cвобода слова вовсе не гарантирует объективности и достоверности информации
и сама по себе не прибавляет журналистам ни ума, ни вкуса, ни таланта.
и сама по себе не прибавляет журналистам ни ума, ни вкуса, ни таланта.
- Несамовитий
- V.I.P.
- Повідомлень: 431
- З нами з: Сер 11 травня 2005 р. 15:16
- Звідки: Україна, м.Луцьк
- Несамовитий
- V.I.P.
- Повідомлень: 431
- З нами з: Сер 11 травня 2005 р. 15:16
- Звідки: Україна, м.Луцьк
Ну точно не скажу, приблизно, по пам'яті:
1. Медиатек - партнер NEC (плазма)
2. Ингресс - Nec (монітори)
3. Wega Distribution - Mitsubishi і знову NEC
4. Інком, BMS Consulting, SI BIS LLC - Hitachi
5. Компанія АДМ - Transcend
6. MTI - Asus
Та ще багато інших п-ств є партнерами відомих вендорів, справа в тому, що в Україні менеджер по продажу в магазині буде старатися продати те, що є в наявності на складі. А для того, щоб викупити щось дійсно путнє, потрібно заходити з "чорного" ходу. Я раніше старався купити все в Києві, Харкові. Є й на Україні фірми, які принципово не продають, не збирають г...на. В Луцьку таких не знайдено. Хтось хоче заперечити?
1. Медиатек - партнер NEC (плазма)
2. Ингресс - Nec (монітори)
3. Wega Distribution - Mitsubishi і знову NEC
4. Інком, BMS Consulting, SI BIS LLC - Hitachi
5. Компанія АДМ - Transcend
6. MTI - Asus
Та ще багато інших п-ств є партнерами відомих вендорів, справа в тому, що в Україні менеджер по продажу в магазині буде старатися продати те, що є в наявності на складі. А для того, щоб викупити щось дійсно путнє, потрібно заходити з "чорного" ходу. Я раніше старався купити все в Києві, Харкові. Є й на Україні фірми, які принципово не продають, не збирають г...на. В Луцьку таких не знайдено. Хтось хоче заперечити?
- mix_forever
- Почесний учасник
- Повідомлень: 520
- З нами з: Сер 01 лютого 2006 р. 15:40
- Контактна інформація:
- Несамовитий
- V.I.P.
- Повідомлень: 431
- З нами з: Сер 11 травня 2005 р. 15:16
- Звідки: Україна, м.Луцьк
справа в тому, що в Україні менеджер по продажу в магазині буде старатися продати те, що є в наявності на складі
Обізнаний ти чоловік, але оце вже гон точно, не потрібно узагальнювати
... мене це точно ображає
І заперечити хочу. Ланжерон і дико екслюзивні речі привозив під замовлення.
Cвобода слова вовсе не гарантирует объективности и достоверности информации
и сама по себе не прибавляет журналистам ни ума, ни вкуса, ни таланта.
и сама по себе не прибавляет журналистам ни ума, ни вкуса, ни таланта.
- mix_forever
- Почесний учасник
- Повідомлень: 520
- З нами з: Сер 01 лютого 2006 р. 15:40
- Контактна інформація:
... мене це точно ображає
І заперечити хочу. Ланжерон і дико екслюзивні речі привозив під замовлення.
Що лишається робити? Вклоняються перед менеджерами та продавцями, для яких немає нічого неможливого. Але в Луцьку це дуже велика рідкість, можливо саме на цю рідкість я й настрапив. Нікого особисто не хотів образити. Просто в усіх магазинах та підприємствах світу це маркетингові замолоти: "Продавай і рекламуй те, що в тебе в достатку". Тільки я ніяк не міг і досі часом не можу зрозуміти продівців, який називаєш певну модель товару, а вони вперто намагаються продати тобі зовсім протилежну річ. Погано, що багато людей ведеться на це.
- Несамовитий
- V.I.P.
- Повідомлень: 431
- З нами з: Сер 11 травня 2005 р. 15:16
- Звідки: Україна, м.Луцьк
мені простіше - склади в Києві
берегом що продавати, аби воно там було
тому намагаюсь продавати людям навіть не те що просять - а те що їм треба.
бо як принесуть конфігурації підібрані нашими начитаними менеджерами.......
нещодавно книгу якусь дивився, пишуть "... не вступати в дискусію..."
мля, в мене кожна пропозиція більш-менш грамотній людині - це дискусія
правда це стільки часу займає.... проте люди хоч трішки починають розуміти що вони хочуть і за що платити зібрались
з точки зору науки продаж і керівництва - продавець з мене фіговий....
але керівництво далеко, об'єми більш ніж великі - то і не дістають
берегом що продавати, аби воно там було
тому намагаюсь продавати людям навіть не те що просять - а те що їм треба.
бо як принесуть конфігурації підібрані нашими начитаними менеджерами.......
нещодавно книгу якусь дивився, пишуть "... не вступати в дискусію..."
мля, в мене кожна пропозиція більш-менш грамотній людині - це дискусія
правда це стільки часу займає.... проте люди хоч трішки починають розуміти що вони хочуть і за що платити зібрались
з точки зору науки продаж і керівництва - продавець з мене фіговий....
але керівництво далеко, об'єми більш ніж великі - то і не дістають
Cвобода слова вовсе не гарантирует объективности и достоверности информации
и сама по себе не прибавляет журналистам ни ума, ни вкуса, ни таланта.
и сама по себе не прибавляет журналистам ни ума, ни вкуса, ни таланта.