Якщо вже ці 30 дн. вже закінчилися, то можна писати скаргу. А щодо відповідальності, то вона і законодавством передбачена (Цивільним кодексом України).Саня писав:Відповідно до Договору про надання послуг зв'язку, термін підключення до мережі компанії "Фотаком" складає до 30 днів з моменту оплати послуг і підписання Договору.
Погано що в договорі не виписана відповідальність компанії "Фотаком" за порушення умов договору.
Провайдери, млін.....
Модератор: Саня
Re: Провайдери, млін.....
-
- Модератор
- Повідомлень: 2100
- З нами з: Сер 16 лютого 2005 р. 13:18
- Стать: чоловіча
- Звідки: Луцьк
Re: Провайдери, млін.....
Справа трохи зрушилася. В понеділок на площадці вже поставили коробку. Диви, за тиждень-другий кабель в квартиру кинуть
За порушення умов Договору на мене може бути накладений штраф. А якщо "Фотаком" порушує умови в черговий раз, то яку відповідальність він несе?
За порушення умов Договору на мене може бути накладений штраф. А якщо "Фотаком" порушує умови в черговий раз, то яку відповідальність він несе?
- keepo
- Модератор
- Повідомлень: 1312
- З нами з: Пон 15 серпня 2005 р. 12:45
- Звідки: Луцьк
- Контактна інформація:
Re: Провайдери, млін.....
Точно таку саму як і ти. Цивільний кодекс ніхто не відміняв.
Счастье есть лишь мечта, а горе реально. /Вольтер/
-
- Модератор
- Повідомлень: 2100
- З нами з: Сер 16 лютого 2005 р. 13:18
- Стать: чоловіча
- Звідки: Луцьк
Re: Провайдери, млін.....
Звичайно, можна відправити мене почитати "Цивільний кодекс України", Закон "Про телекомунікації", "Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг". Простіше відразу до Гуугля спровадити, як то зараз позвикали робити...
Це досить об'ємні документи і в мене, якщо чесно, немає бажання займатися їх вивченням. Сподівався на допомогу всезнаючого All.
В договорі не описано яку саме відповідальність несе ВАТ "Фотаком" за порушення умов договору. Сказано, що це регулюється "Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг". В Правилах формулювання токож досить обтічні. Провайдер зобов'язаний надавати послуги за встановленими показниками якості відповідно до стандартів та інших нормативних документів, умов договору та наданої ним інформації про умови надання послуг.
Я як споживач маю право на своєчасне і якісне отримання телекомунікаційних послуг.
Але не зустрів я ніде щоб було написано яку ж саме відповідальність провайдер за невиконання своїх обов'язків, порушення моїх прав.
Ну маю я право подати скаргу.
Це досить об'ємні документи і в мене, якщо чесно, немає бажання займатися їх вивченням. Сподівався на допомогу всезнаючого All.
В договорі не описано яку саме відповідальність несе ВАТ "Фотаком" за порушення умов договору. Сказано, що це регулюється "Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг". В Правилах формулювання токож досить обтічні. Провайдер зобов'язаний надавати послуги за встановленими показниками якості відповідно до стандартів та інших нормативних документів, умов договору та наданої ним інформації про умови надання послуг.
Я як споживач маю право на своєчасне і якісне отримання телекомунікаційних послуг.
Але не зустрів я ніде щоб було написано яку ж саме відповідальність провайдер за невиконання своїх обов'язків, порушення моїх прав.
Ну маю я право подати скаргу.
Які ж такі строки передбачені законодавством? Де це написано? Напишу я одну бумажку. Вони іншою відпишуться і всеПравила надання та отримання телекомунікаційних послуг писав:48. Оператор, провайдер приймає рішення за заявою споживача у строки, передбачені законодавством.
49. За результатами розгляду письмової заяви споживачеві надається письмова відповідь за підписом уповноваженої особи оператора, провайдера.
Re: Провайдери, млін.....
ст. 20 Закону України "Про звернення громадян" - не більше одного місяці з моменту її надходження.Саня писав:Звичайно, можна відправити мене почитати "Цивільний кодекс України", Закон "Про телекомунікації", "Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг". Простіше відразу до Гуугля спровадити, як то зараз позвикали робити...
Це досить об'ємні документи і в мене, якщо чесно, немає бажання займатися їх вивченням. Сподівався на допомогу всезнаючого All.
В договорі не описано яку саме відповідальність несе ВАТ "Фотаком" за порушення умов договору. Сказано, що це регулюється "Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг". В Правилах формулювання токож досить обтічні. Провайдер зобов'язаний надавати послуги за встановленими показниками якості відповідно до стандартів та інших нормативних документів, умов договору та наданої ним інформації про умови надання послуг.
Я як споживач маю право на своєчасне і якісне отримання телекомунікаційних послуг.
Але не зустрів я ніде щоб було написано яку ж саме відповідальність провайдер за невиконання своїх обов'язків, порушення моїх прав.
Ну маю я право подати скаргу.Які ж такі строки передбачені законодавством? Де це написано? Напишу я одну бумажку. Вони іншою відпишуться і всеПравила надання та отримання телекомунікаційних послуг писав:48. Оператор, провайдер приймає рішення за заявою споживача у строки, передбачені законодавством.
49. За результатами розгляду письмової заяви споживачеві надається письмова відповідь за підписом уповноваженої особи оператора, провайдера.
-
- Модератор
- Повідомлень: 2100
- З нами з: Сер 16 лютого 2005 р. 13:18
- Стать: чоловіча
- Звідки: Луцьк
Re: Провайдери, млін.....
Viktor, спасибі за консультацію.
Місяць витрачати на розгляд скарги... М-да. Все робиться "під себе". Обіцяли підключити за місяць. Не виконали. Знають, що навіть якщо людина офіційно звернеться зі скаргою, то в них є ще один місяць. Якщо й на цей раз "не встигли", то
Місяць витрачати на розгляд скарги... М-да. Все робиться "під себе". Обіцяли підключити за місяць. Не виконали. Знають, що навіть якщо людина офіційно звернеться зі скаргою, то в них є ще один місяць. Якщо й на цей раз "не встигли", то
З такими розкладами нема чого до них і йти. Ліпше по телефону кожен день набридатиЯкщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення.
- Black
- Адміністратор
- Повідомлень: 5194
- З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 11:39
- Стать: чоловіча
- Звідки: 127.0.0.1
- Контактна інформація:
Re: Провайдери, млін.....
Думаю в цьому місяці підключитись. Не знаю, що вибрати - Візор чи Фотаком? Візор - 10 грн підключення + за кабель, Фотаком - 180 грн підключення.
-
- Модератор
- Повідомлень: 2100
- З нами з: Сер 16 лютого 2005 р. 13:18
- Стать: чоловіча
- Звідки: Луцьк
Re: Провайдери, млін.....
В мене з підключенням до мереж від "Фотаком" були певні труднощі. Про це вже на форумі писав...
Зараз інетом задоволений. Не так багато маю вільного часу, то й трафіку вистачає. Внутрішнього взагалі мало використовую. Зовнішнього за місяць гіг ледве вибрав.
Перебоїв в роботі мережі зараз не спостерігається. Швидкість хороша. Абонплата невелика. Влаштовує.
Зараз інетом задоволений. Не так багато маю вільного часу, то й трафіку вистачає. Внутрішнього взагалі мало використовую. Зовнішнього за місяць гіг ледве вибрав.
Перебоїв в роботі мережі зараз не спостерігається. Швидкість хороша. Абонплата невелика. Влаштовує.
- SunSeth
- Учасник дискусій
- Повідомлень: 186
- З нами з: П'ят 05 січня 2007 р. 10:24
- Стать: чоловіча
- Звідки: Луцьк
- Контактна інформація:
Re: Провайдери, млін.....
А що хто думає на рахунок такого провайдера, як ТК "Аверс" ? Як у них якість, швидкість і тд ?
- Black
- Адміністратор
- Повідомлень: 5194
- З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 11:39
- Стать: чоловіча
- Звідки: 127.0.0.1
- Контактна інформація:
Re: Провайдери, млін.....
Падключілся в домашні мережі.
-
- Модератор
- Повідомлень: 2100
- З нами з: Сер 16 лютого 2005 р. 13:18
- Стать: чоловіча
- Звідки: Луцьк
Re: Провайдери, млін.....
Вітаю, колеги
- vladek
- Учасник дискусій
- Повідомлень: 245
- З нами з: Сер 17 травня 2006 р. 18:45
- Стать: чоловіча
- Звідки: Луцьк
Re: Провайдери, млін.....
Вдруге? Тепер вчасно платити будеш?Poison писав:Я тоже
Alive forever... (phoenix)
- Black
- Адміністратор
- Повідомлень: 5194
- З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 11:39
- Стать: чоловіча
- Звідки: 127.0.0.1
- Контактна інформація:
Re: Провайдери, млін.....
Нещодавно була гроза і як завжди після неї не працював інтернет "Домашні мережі" від Датагруп... 2 доби блін. Думаю пора перейменувати "Домашні мережі" в "Домашній інтернет до першої грози"...