Провайдери, млін.....
Модератор: Саня
- vladek
- Учасник дискусій
- Повідомлень: 245
- З нами з: Сер 17 травня 2006 р. 18:45
- Стать: чоловіча
- Звідки: Луцьк
Інет від "Фотакома" став стабільніший. Суджу по власному досвіду та зі слів колеги, який на фірмі настроює корпоративні канали зв’язку.
Хоча інет від "Укртелекому" зі слів цього ж колеги в цому плані ще кращий (в плані надійності та стабільності - маю на увазі інет для корпоративних клієнтів).
Хоча інет від "Укртелекому" зі слів цього ж колеги в цому плані ще кращий (в плані надійності та стабільності - маю на увазі інет для корпоративних клієнтів).
Alive forever... (phoenix)
Філософ, ну ето у них после покупки их датагрупом началось... почему? - а хрен его знает... они ж канал на спутник поменяли (тарелка стопудов светит не туда куда раньше ) и наверное отказались от каналов на утел .. и еще там были какието у них - ето повышало стабильность и резервируемость...
а теперь - я не знаю но полагаю что ето так - канал у них датагруповский - на сателит и вроде оптический до луцка тоже дотянули
с другой стороны на кабельном подключении все супа гуд! ночью я качаю с коефициентом 0.4 - скорость до 4 мбит :twisted:
а теперь - я не знаю но полагаю что ето так - канал у них датагруповский - на сателит и вроде оптический до луцка тоже дотянули
с другой стороны на кабельном подключении все супа гуд! ночью я качаю с коефициентом 0.4 - скорость до 4 мбит :twisted:
Благодаря деятельности Удаффа неграмотных и ограниченных детей теперь называют не дебилами, а контркультурными писателями.
- vladek
- Учасник дискусій
- Повідомлень: 245
- З нами з: Сер 17 травня 2006 р. 18:45
- Стать: чоловіча
- Звідки: Луцьк
Філософ, дик я ж не про діал-ап казав!! Щодо роботи - був раніше на фірмі РадіоЕзернет! Вильоти були через кожну хвилину, потім поміняли на ADSL, стало краще набагато. А потім ще краще - коли перейшли на Укртелеком, взяли лінію БЗ... :D
Banzai, цілком згідний, в самого ADSL.
Banzai, цілком згідний, в самого ADSL.
Alive forever... (phoenix)
Re:
Banzai писав: Філософ, ну ето у них после покупки их датагрупом началось... почему? - а хрен его знает... они ж канал на спутник поменяли (тарелка стопудов светит не туда куда раньше ) и наверное отказались от каналов на утел .. и еще там были какието у них - ето повышало стабильность и резервируемость...
а теперь - я не знаю но полагаю что ето так - канал у них датагруповский - на сателит и вроде оптический до луцка тоже дотянули
с другой стороны на кабельном подключении все супа гуд! ночью я качаю с коефициентом 0.4 - скорость до 4 мбит :twisted:
Щоб не було здогадок і видумок, поясню:
Супутниковий канал з oct 2005 не використовується.
Використовуються лише для мультимедіа
На сьогодні в "Фотаком" є канали:
Datagroup - 30 Mbit/s (включення оптикою, можливість миттєво збільшити швидкість до 1 Гбіт/с)
UarNet - 3.5 Mbit/s (оптика, езернет 100 Mbit/s)
UkrTelecom - 2 Mbit/s (оптика, езернет 100 Mbit/s)
А це загальна карта мережі по Україні http://www.datagroup.com.ua/files/articles/52/84_2.pdf
10 повноцінних виносів по Луцьку підключених оптикою використовуючи виключно каналізації зв'язку та об'єднані в кільце, що забезпечує відновлення послуг до 5 секунд при пошкодженні одного з міжвузлових каналів.
К-ть абонентів "Фотаком", користувачів передачі даних більше 4 тисяч серед яких багато підприємств, банків, крупних заводів як українських так і закордонних.
Дещо стисло, неофіційно (для себе) описується тут: http://support.itt.net.ua/history/
-
- Модератор
- Повідомлень: 2100
- З нами з: Сер 16 лютого 2005 р. 13:18
- Стать: чоловіча
- Звідки: Луцьк
Re: Провайдери, млін.....
На днях від сусіднього будинку до мого кабель якийсь кидали. Може то тягнуть мережу нарешті до мене .
-
- Модератор
- Повідомлень: 2100
- З нами з: Сер 16 лютого 2005 р. 13:18
- Стать: чоловіча
- Звідки: Луцьк
Re: Провайдери, млін.....
Фіг там. Не склалося . "Фотаком" не виконує умови договору.
20 квітня 2007 року поздовнили з "Фотакому" і запросили для укледення договору. Прийшов. Зробили все, поставили підписи, печатки. Виписали рахунок. Відразу пішов в банк проплатив гроші. Це була п'ятниця. Думаю, в понеділок гроші вже були в них на рахунку.
Тижні через три приходжу додому і мама каже, що дзвонили з "Фотакому" і сказали, що підключати будинок поки не будуть, оскільки з мого дому більше ніхто не проплатив гроші за підключення. Запропонували пройтися по квартирам і добитися того, щоб люди все-таки сплатили гроші. Як вам такий варіант?
Сьогодні вже 21 травня. До "Домашніх мереж" мене так і не підключили. Відповідно до умов договору вони мали це зробити на протязі 30 днів. Термін вийшов.
Як правильно поступати в такій ситуації? Якщо буду мати час, то ще сьогодні заїду до них і напишу письмову скаргу. А далі що робити?
20 квітня 2007 року поздовнили з "Фотакому" і запросили для укледення договору. Прийшов. Зробили все, поставили підписи, печатки. Виписали рахунок. Відразу пішов в банк проплатив гроші. Це була п'ятниця. Думаю, в понеділок гроші вже були в них на рахунку.
Тижні через три приходжу додому і мама каже, що дзвонили з "Фотакому" і сказали, що підключати будинок поки не будуть, оскільки з мого дому більше ніхто не проплатив гроші за підключення. Запропонували пройтися по квартирам і добитися того, щоб люди все-таки сплатили гроші. Як вам такий варіант?
Сьогодні вже 21 травня. До "Домашніх мереж" мене так і не підключили. Відповідно до умов договору вони мали це зробити на протязі 30 днів. Термін вийшов.
Як правильно поступати в такій ситуації? Якщо буду мати час, то ще сьогодні заїду до них і напишу письмову скаргу. А далі що робити?
Re: Провайдери, млін.....
Саня писав: Фіг там. Не склалося . "Фотаком" не виконує умови договору.
20 квітня 2007 року поздовнили з "Фотакому" і запросили для укледення договору. Прийшов. Зробили все, поставили підписи, печатки. Виписали рахунок. Відразу пішов в банк проплатив гроші. Це була п'ятниця. Думаю, в понеділок гроші вже були в них на рахунку.
Тижні через три приходжу додому і мама каже, що дзвонили з "Фотакому" і сказали, що підключати будинок поки не будуть, оскільки з мого дому більше ніхто не проплатив гроші за підключення. Запропонували пройтися по квартирам і добитися того, щоб люди все-таки сплатили гроші. Як вам такий варіант?
Сьогодні вже 21 травня. До "Домашніх мереж" мене так і не підключили. Відповідно до умов договору вони мали це зробити на протязі 30 днів. Термін вийшов.
Як правильно поступати в такій ситуації? Якщо буду мати час, то ще сьогодні заїду до них і напишу письмову скаргу. А далі що робити?
Напиши письмову скаргу і зареєструй в канцелярії "Фотакома" (на твому примірнику нехай поставлять вхідний номер). В скарзі вкажи певний термін для виконання зобов'язання, у випадку його невиконання постав вимогу про розірвання договору і повернення коштів. В договорі має бути пункт про дострокове розірвання договору. І в скарзі обов'язково зазнач, що у випадку невиконання твоїх вимог, будеш звертатися до суду. Як правило на такі компанії це впливає і якісь кроки вони будуть робити. Удачі.
- Black
- Адміністратор
- Повідомлень: 5194
- З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 11:39
- Стать: чоловіча
- Звідки: 127.0.0.1
- Контактна інформація:
Re: Провайдери, млін.....
Краще подати в суд і відбити моральну шкоду
В нас ці суди довго розглядають справи, в штатах тільки і чекають де б отак хто лоханувся
В нас ці суди довго розглядають справи, в штатах тільки і чекають де б отак хто лоханувся
Re: Провайдери, млін.....
black писав: Краще подати в суд і відбити моральну шкоду
В нас ці суди довго розглядають справи, в штатах тільки і чекають де б отак хто лоханувся
На даному етапі не варто це робити. З нашими судами процес на довго затягнеться. Зараз краще спробувати мирно все владнати.
-
- Модератор
- Повідомлень: 2100
- З нами з: Сер 16 лютого 2005 р. 13:18
- Стать: чоловіча
- Звідки: Луцьк
Re: Провайдери, млін.....
Я не зацікавлений в тому, щоб розірвати договір і повернути кошти (скоріше це вигідно їм, а не мені). Я хочу добитися виконання умов договору. Скаргу вже сьогодні не напишу. Пару стопок хильнув, а цю справу краще вирішувати на тверезу голову.
Значить так. Перший крок - подаю письмову скаргу й вимагаю її реєстрації. Якщо цей етап успішно подолано, то що далі? Домовитися про певний строк, наприклад, до кінця цього тижня. Якщо інету в мене й надалі немає, то що робити?
Значить так. Перший крок - подаю письмову скаргу й вимагаю її реєстрації. Якщо цей етап успішно подолано, то що далі? Домовитися про певний строк, наприклад, до кінця цього тижня. Якщо інету в мене й надалі немає, то що робити?
Re: Провайдери, млін.....
Саня писав: Я не зацікавлений в тому, щоб розірвати договір і повернути кошти (скоріше це вигідно їм, а не мені). Я хочу добитися виконання умов договору. Скаргу вже сьогодні не напишу. Пару стопок хильнув, а цю справу краще вирішувати на тверезу голову.
Значить так. Перший крок - подаю письмову скаргу й вимагаю її реєстрації. Якщо цей етап успішно подолано, то що далі? Домовитися про певний строк, наприклад, до кінця цього тижня. Якщо інету в мене й надалі немає, то що робити?
Саня, взагалі треба прочитати умови договору: умови виконання Фотакомом робіт, терміни виконання. Тоді можна зробити конкретний висновок.
-
- Модератор
- Повідомлень: 2100
- З нами з: Сер 16 лютого 2005 р. 13:18
- Стать: чоловіча
- Звідки: Луцьк
Re: Провайдери, млін.....
Відповідно до Договору про надання послуг зв'язку, термін підключення до мережі компанії "Фотаком" складає до 30 днів з моменту оплати послуг і підписання Договору.
Погано що в договорі не виписана відповідальність компанії "Фотаком" за порушення умов договору.