Провайдери, млін.....
Модератор: Саня
- keepo
- Модератор
- Повідомлень: 1349
- З нами з: Пон 15 серпня 2005 р. 11:45
- Звідки: Луцьк
- Контактна інформація:
Re: Провайдери, млін.....
Точно таку саму як і ти. Цивільний кодекс ніхто не відміняв.
Счастье есть лишь мечта, а горе реально. /Вольтер/
-
- Модератор
- Повідомлень: 2152
- З нами з: Сер 16 лютого 2005 р. 12:18
- Стать: чоловіча
- Звідки: Луцьк
- Контактна інформація:
Re: Провайдери, млін.....
Звичайно, можна відправити мене почитати "Цивільний кодекс України", Закон "Про телекомунікації", "Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг". Простіше відразу до Гуугля спровадити, як то зараз позвикали робити... 
Це досить об'ємні документи і в мене, якщо чесно, немає бажання займатися їх вивченням. Сподівався на допомогу всезнаючого All.
В договорі не описано яку саме відповідальність несе ВАТ "Фотаком" за порушення умов договору. Сказано, що це регулюється "Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг". В Правилах формулювання токож досить обтічні. Провайдер зобов'язаний надавати послуги за встановленими показниками якості відповідно до стандартів та інших нормативних документів, умов договору та наданої ним інформації про умови надання послуг.
Я як споживач маю право на своєчасне і якісне отримання телекомунікаційних послуг.
Але не зустрів я ніде щоб було написано яку ж саме відповідальність провайдер за невиконання своїх обов'язків, порушення моїх прав.
Ну маю я право подати скаргу.

Це досить об'ємні документи і в мене, якщо чесно, немає бажання займатися їх вивченням. Сподівався на допомогу всезнаючого All.
В договорі не описано яку саме відповідальність несе ВАТ "Фотаком" за порушення умов договору. Сказано, що це регулюється "Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг". В Правилах формулювання токож досить обтічні. Провайдер зобов'язаний надавати послуги за встановленими показниками якості відповідно до стандартів та інших нормативних документів, умов договору та наданої ним інформації про умови надання послуг.
Я як споживач маю право на своєчасне і якісне отримання телекомунікаційних послуг.
Але не зустрів я ніде щоб було написано яку ж саме відповідальність провайдер за невиконання своїх обов'язків, порушення моїх прав.
Ну маю я право подати скаргу.
Які ж такі строки передбачені законодавством? Де це написано? Напишу я одну бумажку. Вони іншою відпишуться і все48. Оператор, провайдер приймає рішення за заявою споживача у строки, передбачені законодавством.
49. За результатами розгляду письмової заяви споживачеві надається письмова відповідь за підписом уповноваженої особи оператора, провайдера.

Re: Провайдери, млін.....
ст. 20 Закону України "Про звернення громадян" - не більше одного місяці з моменту її надходження.Звичайно, можна відправити мене почитати "Цивільний кодекс України", Закон "Про телекомунікації", "Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг". Простіше відразу до Гуугля спровадити, як то зараз позвикали робити...
Це досить об'ємні документи і в мене, якщо чесно, немає бажання займатися їх вивченням. Сподівався на допомогу всезнаючого All.
В договорі не описано яку саме відповідальність несе ВАТ "Фотаком" за порушення умов договору. Сказано, що це регулюється "Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг". В Правилах формулювання токож досить обтічні. Провайдер зобов'язаний надавати послуги за встановленими показниками якості відповідно до стандартів та інших нормативних документів, умов договору та наданої ним інформації про умови надання послуг.
Я як споживач маю право на своєчасне і якісне отримання телекомунікаційних послуг.
Але не зустрів я ніде щоб було написано яку ж саме відповідальність провайдер за невиконання своїх обов'язків, порушення моїх прав.
Ну маю я право подати скаргу.Які ж такі строки передбачені законодавством? Де це написано? Напишу я одну бумажку. Вони іншою відпишуться і все48. Оператор, провайдер приймає рішення за заявою споживача у строки, передбачені законодавством.
49. За результатами розгляду письмової заяви споживачеві надається письмова відповідь за підписом уповноваженої особи оператора, провайдера.
-
- Модератор
- Повідомлень: 2152
- З нами з: Сер 16 лютого 2005 р. 12:18
- Стать: чоловіча
- Звідки: Луцьк
- Контактна інформація:
Re: Провайдери, млін.....
Viktor, спасибі за консультацію.
Місяць витрачати на розгляд скарги... М-да. Все робиться "під себе". Обіцяли підключити за місяць. Не виконали. Знають, що навіть якщо людина офіційно звернеться зі скаргою, то в них є ще один місяць. Якщо й на цей раз "не встигли", то
Місяць витрачати на розгляд скарги... М-да. Все робиться "під себе". Обіцяли підключити за місяць. Не виконали. Знають, що навіть якщо людина офіційно звернеться зі скаргою, то в них є ще один місяць. Якщо й на цей раз "не встигли", то
З такими розкладами нема чого до них і йти. Ліпше по телефону кожен день набридатиЯкщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення.

- Black
- Адміністратор
- Повідомлень: 5309
- З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 10:39
- Стать: чоловіча
- Звідки: 127.0.0.1
- Контактна інформація:
Re: Провайдери, млін.....
Думаю в цьому місяці підключитись. Не знаю, що вибрати - Візор чи Фотаком? Візор - 10 грн підключення + за кабель, Фотаком - 180 грн підключення.
-
- Модератор
- Повідомлень: 2152
- З нами з: Сер 16 лютого 2005 р. 12:18
- Стать: чоловіча
- Звідки: Луцьк
- Контактна інформація:
Re: Провайдери, млін.....
В мене з підключенням до мереж від "Фотаком" були певні труднощі. Про це вже на форумі писав...
Зараз інетом задоволений. Не так багато маю вільного часу, то й трафіку вистачає. Внутрішнього взагалі мало використовую. Зовнішнього за місяць гіг ледве вибрав.
Перебоїв в роботі мережі зараз не спостерігається. Швидкість хороша. Абонплата невелика. Влаштовує.
Зараз інетом задоволений. Не так багато маю вільного часу, то й трафіку вистачає. Внутрішнього взагалі мало використовую. Зовнішнього за місяць гіг ледве вибрав.
Перебоїв в роботі мережі зараз не спостерігається. Швидкість хороша. Абонплата невелика. Влаштовує.
- SunSeth
- Учасник дискусій
- Повідомлень: 189
- З нами з: П'ят 05 січня 2007 р. 09:24
- Стать: чоловіча
- Звідки: Луцьк
- Контактна інформація:
Re: Провайдери, млін.....
А що хто думає на рахунок такого провайдера, як ТК "Аверс" ? Як у них якість, швидкість і тд ?
- Black
- Адміністратор
- Повідомлень: 5309
- З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 10:39
- Стать: чоловіча
- Звідки: 127.0.0.1
- Контактна інформація:
Re: Провайдери, млін.....
Падключілся в домашні мережі. 

-
- Модератор
- Повідомлень: 2152
- З нами з: Сер 16 лютого 2005 р. 12:18
- Стать: чоловіча
- Звідки: Луцьк
- Контактна інформація:
Re: Провайдери, млін.....
Вітаю, колеги 

- Black
- Адміністратор
- Повідомлень: 5309
- З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 10:39
- Стать: чоловіча
- Звідки: 127.0.0.1
- Контактна інформація:
Re: Провайдери, млін.....
Нещодавно була гроза і як завжди після неї не працював інтернет "Домашні мережі" від Датагруп... 2 доби блін. Думаю пора перейменувати "Домашні мережі" в "Домашній інтернет до першої грози"...
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість