Сторінка 2 з 3

Додано: Вів 21 березня 2006 р. 10:05
Belamor
Бути самим собою. Не опускатися до загальної сірої маси. Не ламатися.

Додано: Вів 21 березня 2006 р. 11:04
Alexandoros
Ги, сіра маса, а ви самі, що кольорові??? Канечно можна користуватись благами цивілізації, а потім базарити що суспільство яке їх створило - сіре. Де б ви кольорові вижили в первісному стаді?

Так само і побутові трабли, яких нібито не існує, поки мама на кухні готує обід і вечерю. Танцює з Вітром ти б вбила свиню чи корову? А поді чоботи не з замінника хочется??
Чи "То може ти і м'яса не їси?" (с)Привид, "Феномен дацького кацапізму".

Додано: Вів 21 березня 2006 р. 11:59
Yurez
Ну от, весь кайф поламав, пикою та й в гівно.

Додано: Вів 21 березня 2006 р. 12:14
mix_forever
Вбити свиню чи корову просто... Сам це робив і не раз... А от вбити людину... Хоча різниці майже немає.... То і то живі істоти... Але вбита людина чогось іноді сниться вночі... В биті тварини ні...

Додано: Вів 21 березня 2006 р. 12:15
Танцює з Вітром
поки мама на кухні готує обід і вечерю

коли мама готує я їй вдячна. але готую і сама не менш погано)))
и б вбила свиню чи корову? А поді чоботи не з замінника хочется??

давай не починай навіть такого.... ти коли м*ясо їси думаєшпро те. що це корову чи ту ж свин вбивали і як їй кишки витягали і як її різали і мололи на фарш???? дуже сумніваюсь хіба що ти моральний мазохіст...
я й не про те говорю, якщови не читаєте постів або просто не задумуєтесь над тим. що пишуть іншівибачте нічим вам не допоможу.... І не слід зводити все до якихсоь банальностей.....

Додано: Вів 28 березня 2006 р. 00:05
Танцює з Вітром
Візьмем для прикладу Тибет.
Рівень НТП там на мінімальній позначці, якщо й взагалі є. А от духовний рівень – зовсім інша річ. Люди там набагато “чистіші” душею, та й якщо вже на те пішло тілом теж…
Що я намагаюсь сказати, так це те, що…навіть на загальних курсах філософії вам скажуть, що світосприйняття ділиться на три частини:
1. Матеріальне
2. Психологічне
3. Духовне
Отже, не кажу, що матеральне – це фу, аццтой…добре, коли перше та третє зрідноважені…. Але нажаль зараз йде такий собі культ матеріалізму. Людство всіма зусиллями намагаються зробити своє життя максимально комфортним. Вони оточують себе речами, без яких в принципі вони могли б прожити….Знову скажу таке речення, що люди роставляють неправильні пріоритети в житті. Не буду казати що я така правильна і першокласна молодця…хе хе…мені до того ідеала як до неба…

Додано: Вів 28 березня 2006 р. 09:27
sashka
Світом , як не дивно, править капітал :)
А людським вибором - реклама :), і нікуди ви від цього не дінетесь, якби вам противно не було. :)

Додано: Сер 29 березня 2006 р. 15:34
Танцює з Вітром
Ха, а реклама це теж свого роду система, де задіяні професіонали свого діла, маніпулятори, або ж просто хороші психологи… люди – тварі, яким завше всього мало, і які завше всього хочуть… рекламщики роблять своє діло… Постійно задовільняють попит пропозицією якоюсь, постійно пропонують щось нове, щось, що люди найбільше хочуть бачити…..
Наіть концерн Кока Кола застосовував психологічний прийом в цьому плані… В охолоджувальних шафах напої виставлялись в такому порядку: Спрайт, Фанта, Кола…. Чому??? А щоб людина, гуляючи вулицями і дивлячись на світлоори (зверніть увагу на порядок кольорів) думала про їх напої, хотіла їх купувати…
Згодьтесь, що ми просто купа ляльок, якими маніпулюють, нам дають те, що дають… Що є те й купуєм…. Хіба не так??? Реклама – геніальний вплив на людину, її свідомість..
Зараз будь-яка реклама на мене діє просто як антиреклама…..Всі ці тітоньки які так “щиро” посміхаються з екрана…мене від них верне….
Завжди будуть ті, хто маніпулює і ті, хто підчиняється…
На даний час йде розробка чіпа… такий собі штрихкод, що вживляється під шкіру в області потилиці (книги Гібсона про кіберпростір вже не актуальні….)) і це ніяка не фантастика…. Т.ч. без такого штрихкоду людина через к-канадсять років не буде мати прав, стане “изгоем” суспільства. Не зможе купувати в магазині, не зможе брати участі в різних заходах, не зможе користуватись громадським транспортом….перечисляти далі думаю не варто….
Отож, людина з чіпом… її можна будь де вистежити, контролювати її кожен крок, а з часом може навіть керувпати нею самою… це жах…
Невже до цього ми йдемо?? Не хотілось би собі такої участі….((

Додано: Сер 29 березня 2006 р. 15:39
Belamor
Я також кажу, що на мене реклама недіє. Навпаки нервує і викликає антиефект.

Додано: Сер 29 березня 2006 р. 15:45
sashka
Belamor,
Я також кажу, що на мене реклама недіє. Навпаки нервує і викликає антиефект.

Та ти шо... :) А ну-ка збігай бистрінько до ванної кімнати і глянь яка в тебе зубна паста, крем для гоління, бритвенний станок, шампунь!? Можу спорити шо всі речі які там є, це речі рекламою яких забитий весь інформаційний простір. :)

Додано: Сер 29 березня 2006 р. 15:51
Belamor
Зубна паста Лакалут яку мені порадив лікар ще ой як давно коли реклама тільки й знала про аквафреш. Кремом для гоління давно не користувався - милом. Станок ну да джилет - одноразові задрали. Шампунь який під руку попадеться. Вибирав зовсім не по рекламі.

Додано: Сер 29 березня 2006 р. 15:53
xXx
Реклама задовбує!
Інколи вона корисна, напр. під чяс реклами можна сходити на кухню і щось взяти пожувати, чи ще кудись сходити.
Але в основному вону кумарить.

Додано: Сер 29 березня 2006 р. 16:06
Black
Всякі неякісні реклами з сердючкою просто дратують. Включаєш Євроспорт - там рекламу цікаво дивитись. І вдома маю з сотню реклам якісних, які цікаво навіть дивитись. Просто наші рекламомейкери фуфло роблять і крутять потім.

Додано: Сер 29 березня 2006 р. 16:11
xXx
ТОлкової реклами на наших ТВ каналах дуже мало, навіть немає. Все одне і те саме. Хочьби щось поміняли. Скоро так і нові серії анекдотів по сюжетам реклам будуть розказувати :D