Тюнінг і все що з ним пов`язано!(обговорення і поради)
Модератор: Саня
- BMW318
- Учасник дискусій
- Повідомлень: 105
- З нами з: П'ят 17 лютого 2006 р. 17:55
- Звідки: Germany, Bavaria
А помоэму чуваки справжній TUNING - це не причепити неон, зробити якийсь димок чи намалювати дракона (хоча сьогодні це теж вважається тюнінгом - зовнішнім). Справжній тюнінг був років з 20 тому назад, коли першочергова увага приділялась двигуну, трансмісії та "ходовій"!!! А не чіплянню на машину всякої всячини (бампери і пороги - які можливо навіть нічого хорошого для аеродинаміки не роблять, і ін.). Не подумайте - я не проти цього всього, але вважаю, що "внешность должна соответствовать содержанию".
Це моя думка!!!
Це моя думка!!!
BMW Power only
я з тоблю погоджуюсь!але для того щоб можна булоб шамати треба мати окрему машину!а то затюнити машину для щоденного використання!я рахую що це поки не для наших доріг!зимою в гаражі!літом ні в ліс не виїдеш і не на озеро якесь відлюдне!бо дорога полем!
от дивись постав спорт стойкі і трясись ним кожен день!а якщо ще в село їдеш то взагалі торба!а щоб купити окрему машину для тюнінгу вложувати у неї грошенятка українські треба щоб прибуток був відповідний і рівень життя!це моя особиста думка!
от дивись постав спорт стойкі і трясись ним кожен день!а якщо ще в село їдеш то взагалі торба!а щоб купити окрему машину для тюнінгу вложувати у неї грошенятка українські треба щоб прибуток був відповідний і рівень життя!це моя особиста думка!
- Тюн
- Активний учасник
- Повідомлень: 256
- З нами з: Чет 09 лютого 2006 р. 17:20
- Звідки: Far Far Away Kingdom
Це не гліцерин зовсім!!
Це продувка системи впорскування двуокису азоту!
BMW318, мою позицію ти знаєш!
Це продувка системи впорскування двуокису азоту!
BMW318, мою позицію ти знаєш!
Second placer is the first loser.
http://www.streetracing.lutsk.ua
http://www.streetracing.lutsk.ua
- nightracer
- Учасник дискусій
- Повідомлень: 203
- З нами з: Суб 14 січня 2006 р. 12:01
- Звідки: Луцьк, Варшавка
- Тюн
- Активний учасник
- Повідомлень: 256
- З нами з: Чет 09 лютого 2006 р. 17:20
- Звідки: Far Far Away Kingdom
Poison, буду смішити далі, бо так воно і є. Ти видно не знаєш нашо воно в машині. Зараз поясню:
Закис азоту впорскується у впускний колектор або безпосередньо в циліндри, при нагріванні виділяється чистий кисень, що допомагає згоряти більшій кількості палива, а звідси й додаткові коні. Ще його називають "нітро".
Закис азоту бовтається в балонах від 0,5 і до 15 літрів під тиском. А продувка означає, що замість впорскування в циліндри його проганяють по всій системі, щоб витіснити конденсат, який в ній накопичився, через спеціальні трубки.
Оскільки тиск в системі високий, то й вириваються струмені закису. З часом люди помітили даний прикол і почали використовувати його для розваги.
Сопла для продувки ставлять де завгодно, на капоті, в бампері(другий форсаж), так,як на фото. Інколи до сопел кріплять пристрої з порошком певного кольору, щоб окрасити струмінь.
Ставиться ця приблуда на машини з нітро, а коштує нітро в нас близько 1500 уйов, без модної продувки.
А те що закис ще й "веселящий газ" я знаю.
А ти знаєш, що закис азоту використовують ще для охолодження радіаторів та інтеркулерів на стурбованих машинах? Та це вже інша система!
Закис азоту впорскується у впускний колектор або безпосередньо в циліндри, при нагріванні виділяється чистий кисень, що допомагає згоряти більшій кількості палива, а звідси й додаткові коні. Ще його називають "нітро".
Закис азоту бовтається в балонах від 0,5 і до 15 літрів під тиском. А продувка означає, що замість впорскування в циліндри його проганяють по всій системі, щоб витіснити конденсат, який в ній накопичився, через спеціальні трубки.
Оскільки тиск в системі високий, то й вириваються струмені закису. З часом люди помітили даний прикол і почали використовувати його для розваги.
Сопла для продувки ставлять де завгодно, на капоті, в бампері(другий форсаж), так,як на фото. Інколи до сопел кріплять пристрої з порошком певного кольору, щоб окрасити струмінь.
Ставиться ця приблуда на машини з нітро, а коштує нітро в нас близько 1500 уйов, без модної продувки.
А те що закис ще й "веселящий газ" я знаю.
А ти знаєш, що закис азоту використовують ще для охолодження радіаторів та інтеркулерів на стурбованих машинах? Та це вже інша система!
Second placer is the first loser.
http://www.streetracing.lutsk.ua
http://www.streetracing.lutsk.ua
- Poison
- Модератор
- Повідомлень: 781
- З нами з: Нед 03 липня 2005 р. 01:03
- Стать: чоловіча
- Звідки: Луцьк
Нічого нового ти мені не розказав все це я знав і раніше ,як працює двигун внутрішнього згорання я знаю ,тільки ти не забувай кисень виділяється не при нагріванні ,а при згорянні тобто при окислювально-відновлювальній реакції,тобто до циліндрів попадає суміш пального і закису азоту в якому кисню в два рази більше ніж в повітрі тобто суміш згорає майже повністю ,що в свою чергу веде до збільшення ККД,а в даному випадку все ж використовується не закис азоту тому що він при високуму тиску і своїй відносно високій масі не буде вспівати випаровувати так швидко і красіво клубочками(все ж таки рахую що це дим машина на парах гліцерину,саме він дає дим такої консистенції).
Patria o Muerte
- Тюн
- Активний учасник
- Повідомлень: 256
- З нами з: Чет 09 лютого 2006 р. 17:20
- Звідки: Far Far Away Kingdom
Poison, не хотів цього казати, але хто з нас торгує тюнінговими запчастинами? І де ти бачив дим, який б"є з такою силою по горизонталі! Ти бачив, як стравлюють конденсат з гальм у вантажівок? Ефект такий самий. Придивись до вихідних отворів з машини.
Я знаю, що ти дискотеками займався, проте не плутай диско та машини!
В машинах використовують парогенератори, але б"ють вони набагато слабше, а деякі моделі взагалі, як ти казав, як на радянській естраді.
І повір, я знаю про що говорю.
Я знаю, що ти дискотеками займався, проте не плутай диско та машини!
В машинах використовують парогенератори, але б"ють вони набагато слабше, а деякі моделі взагалі, як ти казав, як на радянській естраді.
І повір, я знаю про що говорю.
Second placer is the first loser.
http://www.streetracing.lutsk.ua
http://www.streetracing.lutsk.ua