Сторінка 3 з 5
Додано: Вів 14 березня 2006 р. 12:43
sashka
Дійсьно тактика пітстопів залежить від багатьох факторів... Від того скільки залишилось палива в баку після кваліфікаціїї, рівня зношення шин, від типу шин також (шини можуть по різному зношуватись по ходу гонки)
Додано: Вів 14 березня 2006 р. 16:58
Саня
Цей сезон має бути досить цікавим. Вирівнялися трохи учасники змагань. Вже немає одного явного фаворита. Боротьба має бути достить видовищною.
Піс-стопи додають гостроти вражень. Там часом на механіків наїзджають, інколи машинки спалахують... та й так цікаов дивитися за роботою команди. Хоча раніше, коли лише міняли гуму, було цікавіше. Зараз час під-стопу визначаєть тим, скільки палива заливають, а на цьому сильно не виграєш. Тому менше боротьби за долі секунд.
Шумахер любить стартувати на легкій машині. Отримує перевагу на старті. Але й раніше заїздить до боксів. На першому піт-стопі треба більше заправлятися. Залил б не на 18 кіл, а на 22-23 і результат був би іншим.
Додано: Сер 15 березня 2006 р. 23:17
Тюн
Трамвайними гонками вони ніколи не стануть.
ScorpionYurka, уже стали:
цей сезон обіцяє бути цікавим саме через те що стало більше сильних гонщиків в яких єдиний шанс обійти суперника - це перехитрити на піт-стопі
Скільки по-твоєму в формулі можуть два гонщика їхати один за одним, не маючи змоги обігнати суперника? Круг? Два? Чи саме на піт-стопі і обгоняють? Юра, це і є трамвайні гонки!
Крім того, не припускайся прикрої помилки: сильний гонщик - не той, що чекає піт-стопу, щоб обігнати, а той хто обганяє!
Знаєш, сильними були перші гонщики формули, тоді ще не було пітів, а після гонки гонщиків виймали з машин і на руках несли, бо від виснаження ті не могли йти! Оце - сила!
Організовую топ з назвою WRC - для вболівальників правильних гонок!
Додано: Чет 16 березня 2006 р. 11:05
sashka
Скільки по-твоєму в формулі можуть два гонщика їхати один за одним, не маючи змоги обігнати суперника? Круг? Два? Чи саме на піт-стопі і обгоняють? Юра, це і є трамвайні гонки!
Крім того, не припускайся прикрої помилки: сильний гонщик - не той, що чекає піт-стопу, щоб обігнати, а той хто обганяє
Скільки, це питання тяжкувате.... всі ми добре бачили як Баттон (Хонда) катався за Райконеном (Макларен) кругів зо 20... І здавалося вже рядом, бери і обганяй.... і хрєн там... жодного натяку на атаку...
Багато залежить не тліьки від пілота а ше від можливості машини... Вистачить потужності двигуна і майстерності - обгонеш. Не висточить - то вже напевно не дано...
Додано: Чет 16 березня 2006 р. 20:47
Тюн
sashka, згоден. А Баттон вже давно показав, що він не пілот, який в змозі ганятися за золотом. Лише середнячок, або й менше(див. минулий сезон).
Додано: Чет 16 березня 2006 р. 21:44
kidubon
а може у Баттона двіжок хреновий

!тільки може .що й вижимати з нього все що можна(на нових гумах)і сидіти на хвості у Райконена(на старих гумах)
Додано: Чет 16 березня 2006 р. 23:58
Тюн
Ага, а минулого сезону шо у нього хрєнове було? Руль?
Додано: П'ят 17 березня 2006 р. 10:17
sashka
Хонда якась дуже цікава команда. Якщо оцінювати виступ пілотів, Баттон показав дуже пристойний результат (4 місце), а от його партнер Барікелло взагалі за межами десятки... якось насторожує... То або вся команда працює на Баттона, або в них зовсім різні машини... хоча Барікело і пілот так собі... Побачим як буде в Малайзіїї.
Додано: П'ят 17 березня 2006 р. 10:21
sashka
А Баттон вже давно показав, що він не пілот, який в змозі ганятися за золотом.
Хонда в цьому сезоні взагалі не претендент на подіуми, але вони будуть старатися однозначно...
Додано: П'ят 17 березня 2006 р. 10:31
ScorpionYurka
ТЮН, мля, не нравицця - не дививсь, висказався - маладец, гонки класні я їх буду дивитися, а ти дивись ралі, от вся любов...
Додано: П'ят 17 березня 2006 р. 17:51
sashka
"МЕГАСПОРТ"
Суббота, 18 марта 2006
07:55 Автоспорт. Чемпионат мира в класса "Формула-1". Гран-при Малайзии. Квалификация. Прямая трансляци
Воскресенье, 19 марта 2006
08:50 Автоспорт. Чемпионат мира в класса "Формула-1". Гран-при Малайзии. Гонка. Прямая трансляция
Додано: П'ят 17 березня 2006 р. 18:03
sashka
Результати вільної практики в п"ятницю 17.03.2006
1 36 Anthony Davidson Honda 1:35.041
2 35 Alexander Wurz Williams-Cosworth 1:35.388
3 1 Fernando Alonso Renault 1:35.806
4 6 Felipe Massa Ferrari 1:35.924
5 3 Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 1:36.132
6 2 Giancarlo Fisichella Renault 1:36.182
7 5 Michael Schumacher Ferrari 1:36.617
8 12 Jenson Button Honda 1:36.661
9 17 Jacques Villeneuve Sauber-BMW 1:37.045
10 11 Rubens Barrichello Honda 1:37.270
11 8 Jarno Trulli Toyota 1:37.317
12 16 Nick Heidfeld Sauber-BMW 1:37.418
13 38 Robert Kubica Sauber-BMW 1:37.457
14 4 Juan Pablo Montoya McLaren-Mercedes 1:37.463
15 20 Vitantonio Liuzzi STR-Cosworth 1:37.590
16 14 David Coulthard RBR-Ferrari 1:37.603
17 7 Ralf Schumacher Toyota 1:37.695
18 40 Neel Jani STR-Cosworth 1:37.831
19 21 Scott Speed STR-Cosworth 1:37.926
20 9 Mark Webber Williams-Cosworth 1:38.081
21 10 Nico Rosberg Williams-Cosworth 1:38.205
22 39 Giorgio Mondini MF1-Toyota 1:38.256
23 15 Christian Klien RBR-Ferrari 1:38.644
24 19 Christijan Albers MF1-Toyota 1:38.918
25 37 Robert Doornbos RBR-Ferrari 1:39.105
26 18 Tiago Monteiro MF1-Toyota 1:39.416
27 22 Takuma Sato Super Aguri-Honda 1:41.549
28 23 Yuji Ide Super Aguri-Honda 1:43.164
Додано: П'ят 17 березня 2006 р. 21:59
Тюн
ScorpionYurka, що бачу те й кажу! Шо хочу те й дивлюсь!
Додано: П'ят 17 березня 2006 р. 22:09
Тюн
Ну на вільній практиці пілоти не напрягаються тому й результати такі. Сумніваюсь, що Девідсон чи Вюрц захоплять поул.
Додано: Суб 18 березня 2006 р. 19:36
Тюн
Странно якось пройшла кваліфікація. Не покидає думка, що замість гонок команди грають в шахи.
