Сторінка 2 з 5

Додано: Чет 02 березня 2006 р. 16:40
Dimonnn
О-о-о !!! яка суперова картінка!!!! :D

Додано: Чет 02 березня 2006 р. 17:03
Azot
Dimonnn писав: О-о-о !!! яка суперова картінка!!!! :D

А як в повідомлення поставити фотку . неможу вдуплити

Додано: Чет 02 березня 2006 р. 17:08
Dimonnn
як вставити не знаю
а вот підстєбнути завжди готов :D

Додано: Чет 02 березня 2006 р. 18:18
BMW318
А помоэму чуваки справжній TUNING - це не причепити неон, зробити якийсь димок чи намалювати дракона (хоча сьогодні це теж вважається тюнінгом - зовнішнім). Справжній тюнінг був років з 20 тому назад, коли першочергова увага приділялась двигуну, трансмісії та "ходовій"!!! А не чіплянню на машину всякої всячини (бампери і пороги - які можливо навіть нічого хорошого для аеродинаміки не роблять, і ін.). Не подумайте - я не проти цього всього, але вважаю, що "внешность должна соответствовать содержанию". 8)
Це моя думка!!! :friends:

Додано: Чет 02 березня 2006 р. 18:59
kidubon
я з тоблю погоджуюсь!але для того щоб можна булоб шамати треба мати окрему машину!а то затюнити машину для щоденного використання!я рахую що це поки не для наших доріг!зимою в гаражі!літом ні в ліс не виїдеш і не на озеро якесь відлюдне!бо дорога полем!
от дивись постав спорт стойкі і трясись ним кожен день!а якщо ще в село їдеш то взагалі торба!а щоб купити окрему машину для тюнінгу вложувати у неї грошенятка українські треба щоб прибуток був відповідний і рівень життя!це моя особиста думка!

Додано: Чет 02 березня 2006 р. 22:08
Тюн
Це не гліцерин зовсім!!
Це продувка системи впорскування двуокису азоту!

BMW318, мою позицію ти знаєш! :friends:

Додано: Чет 02 березня 2006 р. 22:59
nightracer
Тюн писав: Це не гліцерин зовсім!!
Це продувка системи впорскування двуокису азоту!



І скільки така система впорскування двуокису азотутяне в У.Є.???

Додано: Чет 02 березня 2006 р. 23:07
Poison
ги ги розмішив продувка азоту що в балонах по сто літрів бовтається :lol: ,та і закис азоту такого диму не дасть ,зріджений закис азоту тящий за повітря тому при попаданні в повітря він буде опускатись в низ ,памятаєш колись на совковській естраді дим по землі пускали .

Додано: Чет 02 березня 2006 р. 23:11
Poison
Хочу також добавити що в медицині закис азоту використовували в свій час як анастезію ,при попаданні в організм викликає в людини ейфорію і розслаблення ,якщо попростому то тіпів які стояли біля тачки проперло би на недецке ха-ха . А вони чомусь сумні :cry:

Додано: П'ят 03 березня 2006 р. 00:23
Тюн
Poison, буду смішити далі, бо так воно і є. Ти видно не знаєш нашо воно в машині. Зараз поясню:
Закис азоту впорскується у впускний колектор або безпосередньо в циліндри, при нагріванні виділяється чистий кисень, що допомагає згоряти більшій кількості палива, а звідси й додаткові коні. Ще його називають "нітро".
Закис азоту бовтається в балонах від 0,5 і до 15 літрів під тиском. А продувка означає, що замість впорскування в циліндри його проганяють по всій системі, щоб витіснити конденсат, який в ній накопичився, через спеціальні трубки.
Оскільки тиск в системі високий, то й вириваються струмені закису. З часом люди помітили даний прикол і почали використовувати його для розваги.
Сопла для продувки ставлять де завгодно, на капоті, в бампері(другий форсаж), так,як на фото. Інколи до сопел кріплять пристрої з порошком певного кольору, щоб окрасити струмінь.
Ставиться ця приблуда на машини з нітро, а коштує нітро в нас близько 1500 уйов, без модної продувки.

А те що закис ще й "веселящий газ" я знаю.

А ти знаєш, що закис азоту використовують ще для охолодження радіаторів та інтеркулерів на стурбованих машинах? :) Та це вже інша система!

Додано: П'ят 03 березня 2006 р. 02:12
Poison
Нічого нового ти мені не розказав все це я знав і раніше ,як працює двигун внутрішнього згорання я знаю ,тільки ти не забувай кисень виділяється не при нагріванні ,а при згорянні тобто при окислювально-відновлювальній реакції,тобто до циліндрів попадає суміш пального і закису азоту в якому кисню в два рази більше ніж в повітрі тобто суміш згорає майже повністю ,що в свою чергу веде до збільшення ККД,а в даному випадку все ж використовується не закис азоту тому що він при високуму тиску і своїй відносно високій масі не буде вспівати випаровувати так швидко і красіво клубочками(все ж таки рахую що це дим машина на парах гліцерину,саме він дає дим такої консистенції).

Додано: П'ят 03 березня 2006 р. 10:02
Dimonnn
запарили, чесне слово! :twisted:
давите інтелектом, аж якось некомфортно стало. консистенціі всякі блін ...ледве вимовив...
вопщем рішили шо ставити такі фічі не будем, да це й не самий прикол в тюнінгу.

Додано: П'ят 03 березня 2006 р. 10:06
BMW318
Чуваки знайдіть краще мені 15 або 16 дюймові диски (згумою або без) 4*100 і з вилєтом менше 20 мм!!! :oops:

Додано: П'ят 03 березня 2006 р. 20:54
Тюн
Poison, не хотів цього казати, але хто з нас торгує тюнінговими запчастинами? І де ти бачив дим, який б"є з такою силою по горизонталі! Ти бачив, як стравлюють конденсат з гальм у вантажівок? Ефект такий самий. Придивись до вихідних отворів з машини.
Я знаю, що ти дискотеками займався, проте не плутай диско та машини!

В машинах використовують парогенератори, але б"ють вони набагато слабше, а деякі моделі взагалі, як ти казав, як на радянській естраді.

І повір, я знаю про що говорю.

Додано: П'ят 03 березня 2006 р. 23:36
Poison
Другой би споріл я нестану(цитата).