Сторінка 2 з 3

Re: Робота служб підтримки і сервісу вітчизняних компаній

Додано: Вів 23 жовтня 2007 р. 20:46
Саня
То ти вже забагато хочеш. Можеш розраховувати лише на те, що передбачено законом. І то, якщо докладеш трохи зусиль.

Re: Робота служб підтримки і сервісу вітчизняних компаній

Додано: Вів 23 жовтня 2007 р. 21:02
Black
Доставка передбачена, ніхто нічого не видумує. Це сервіси нагло себе ведуть і нагліють і ще хамлять тобі.

Цивільний кодекс:
Стаття 709. Порядок і строки задоволення вимог покупця прозаміну товару або усунення недоліків

3. Вимога покупця про безоплатне усунення недоліків товарупідлягає задоволенню продавцем або виготовлювачем протягомчотирнадцяти днів або, за домовленістю сторін, в інший строк. Навимогу покупця на час ремонту йому має бути наданий у користуванняаналогічний товар, незалежно від моделі, з доставкою.

Re: Робота служб підтримки і сервісу вітчизняних компаній

Додано: Вів 23 жовтня 2007 р. 21:46
Саня
black писав:Це сервіси нагло себе ведуть і нагліють і ще хамлять тобі.
Давай конкретні факти. Де це тебе так ображають?
В попередньому пості не завадило б пробіли між словами поставити - читати не зручно.
Там не написано, що доставка має бути безплатною.

Re: Робота служб підтримки і сервісу вітчизняних компаній

Додано: Сер 31 жовтня 2007 р. 11:36
keepo
отак і живемо... :evil:

Re: Робота служб підтримки і сервісу вітчизняних компаній

Додано: Сер 31 жовтня 2007 р. 11:40
Black
Саня писав:
black писав:Це сервіси нагло себе ведуть і нагліють і ще хамлять тобі.
Давай конкретні факти. Де це тебе так ображають?
В попередньому пості не завадило б пробіли між словами поставити - читати не зручно.
Там не написано, що доставка має бути безплатною.
Медія міняла ніж у факсі майже місяць. Сказали, що мені повезло, що він був на складі в Києві. Возмущались, що їм лікбези роблю.
sashka ремонтував монітор в Етамайстер - 3 місяці, обіцяв написати сюди про цю епопею.
Сервіс в нас дуже на низькому рівні. Продати тобі тільки можуть щось швидко, а там не дай Бог щось зламається, ремонтуватись буде дуже довго.

Re: Робота служб підтримки і сервісу вітчизняних компаній

Додано: Сер 31 жовтня 2007 р. 23:24
vladek
Наша фірма здала в Медію на ремонт ББЖ APC на 2,2 кВт (важерна бандура :wow: ). Сказали, на головній платі електроніки вийшла з ладу якась херня, перепаювати не можна - тре міняти всю плату. Тіпа замовили в Києві і почекати тиждень-10 днів. За вказаний термін нічого не зробили. ІТ-шеф написав скаргу на сайті АРС, ті через декілька днів прислали новий УПС на заміну. Медія за таку оперативність в ремонті від АРС отримала п*зди - виявилось, що упс майстер розібрав і сматався у відпустку, зібрати не було кому. Після того директор Медії, очевидно обіср*вшись, дав вказівку від нашої фірми нічого в ремонт не брати... :o хоча... буде гарантія - будемо здавати.
ЗІ. А чого в Медію звернулись - вона є офіційним представником АРС в Луцьку, і не тільки, Samsung'a теж... а по Samsung'у є теж окрема історія, з ноутбуком... не буду передавати деталі - майже один в один, тільки фінал інший - відремонтували в іншому СЦ.
Мда...

Re: Робота служб підтримки і сервісу вітчизняних компаній

Додано: Чет 01 листопада 2007 р. 00:18
Black
Капець. Таке відношення до роботи в наших людей...

Re: Робота служб підтримки і сервісу вітчизняних компаній

Додано: Чет 01 листопада 2007 р. 11:32
Poison
Мого вінчестера по гарантії вже місяць міняють вчора до них позвонив кажуть є вмятина на корпусі :shock: ,я в шоці був .Кажу що за нах ніяких мянин не було я його тількі раз вийняв за весь час його роботи .Хай тількі попробують не поміняти всіх затіраню нах. :evil:

Re: Робота служб підтримки і сервісу вітчизняних компаній

Додано: Чет 01 листопада 2007 р. 12:39
Black
Є дебіли,які кажуть шо вінт поцарапаний з боку. Цікаво а як ти його всунеш в корпус тоді? Це все галімий чьос, все має мінятись нормально. Це дилери просто такі. Вони постійно занижують терміни, бо їм не хочеться займатись тою гарантією. Асус дає 3 роки, в нас дають 2. Трансценд 5 років на деякі види продукції, в нас можуть рік дати. Хоча мало би бути все не так.

Re: Робота служб підтримки і сервісу вітчизняних компаній

Додано: Вів 26 лютого 2008 р. 13:10
Belamor
Можливо не в тему, бо буде йтися про роботу сервісу підтримки іноземної компанії, але все ж вона стосується України.
Вирішив я собі купити шафу-купе. Найшов те, шо мені подобається. Бренд достатньо відомий - як у нас так і за кородоном.
Замовив конфігурацію. Однією з фішок шафи був спеціальний фірмоий вішачок, який коштує достатньо дорого (біля 60 долларів). Дочекався доки привезуть і зберуть.
І тут мене чекали сюрпризи: то не хватило ДСП на задню стінку (заставив поїхати на склад і взяти, бо вже на інші вихідні хотіли доробляти), то замість передбачуваного вішачка під праску взагалі нічого, то замість фірмового вішачка українське лайно з етикеткою 45 грн (видно куплене в магазині для меблевої фурнітури), не хватило МДФ для шухлядки. Звісно я пішов сваритися в представнцитво. І почалося мол того фірмового вішачка вже не випускає фірма (в чому я сумніваюся), але виникає питання чого ніхто мене не повідомив, що того вішачка не буде взагалі і чого підсунули левий ні сказавши ні слова (видно розрахунок на лоха). Зійшлися на тому шо вернуть вартість вішачка і поставлять звичайну штангу. Домовилися, що на наступну суботу інсталюють. На наступну суботу взагалі нікого. Я прчоекав 2.5 години. Після дзвінка в магазин все ж майстр приїхав але знову без обіцяної штанги і компенсації. Доставив тіко шухляду. Я знову бучу розвів що за фігня і таке подібне. Вішачок для праски і обіцяну штангу доставили через пів години на таксі після мого кіпішу. Ну і звісно ніякої компенсації (майстр мол я нічо не знаю).
Думаю ладно шафку якось зібрали. Піду я в понеділок за компенсацією фірмового вішачка. Приходжу ніхто нічо не знає. Готові вернути 45 грн. Кажу стоп вішачок біля 60 долл стоїть. Короче вернули 150 грн. Думаю все, в житті не буду в них нічо купувати. Одні нерви. Тратиш гроші як в Европі а сервіс наш. Думав на цьому все закінчиться. Але дружина зайшла на польсикй сайт виробника (головного офісу фірми) і в фідбеках просто написала який у нас в Україні сервіс, і чого ви видаєте ліцензії невідомо кому на виготовлення вашої продукції, і шось типу чому не дбаете за репутацію. Звісно я навіть не сподівався на жоден результат, написала та й написала - знаючи як працюють в нас служби підтримки я не вірив . Але я був здивований, коли за 2 години дружині зателефонували і запитали що там таке відбувається в нас в Україні. Пройшло ще кілкьа хвилин дзвонить вже власник цього магазину і просить відписати в Польщу, що питання налагоджено. Обіцяв різні знижки, навіть компенсацію в 500 грн лиш би відписала в польский офіс що все гут, слізно вибачався і говрив, що вони тільки от недавно отримали ліцензію і що її можуть забрати.

От скажіть, чому в нас так відбувається, що ліплять світовий бренд на свою продукцію і зароблять на тому гроші - зовсім не дбаючи за якість і сервіс? Чому я ходив в магазин 2 тижні з ними воював - жодного результату. І чому тільки один пост на сайті виробника призвів до такого?
А тепер зрівняйте як працює кастомер сапорт на українських сайтах? Паралельно з польским сайтом дружина запостила такий же гнівий фідбек і на українському - результату нуль. подзвонили саме з польского сайту.

Re: Робота служб підтримки і сервісу вітчизняних компаній

Додано: Вів 26 лютого 2008 р. 13:45
Black
Роблять з людей лохів. Коли намагаєшся щось довести, то доводять тобі знов, шо ти лох і грузять. Таке ставлення бля. Недавно не міг зарегитись на сайті nokia card (картка на знижку і бонуси). Написав, що при реєстрації не зберігається інформація і вказав адресу сайту. Мені напівграмонто відписали, вставте вашу картку в телефон і відформатуйте її. Нормально?

Re: Робота служб підтримки і сервісу вітчизняних компаній

Додано: Чет 29 травня 2008 р. 14:36
Belamor
Приходит интеллигент в ресторан. К нему подходит официант. Важный такой:
салфетка, блокнотик, все пучком.
- Мне, пожалуйста, телячью отбивную.
- Хорошо, - записывает в блокнот.
- Из молочного теленка 3-4 месяцев.
- Будет сделано.
- И вырезку сделайте между 5 и 6 ребром, плиз.
- Все будет в лучшем виде, - записывает...
- И не вдоль волокон, а поперек.
- Ок.
- Поджарьте в слое кипящего масла ~1 см... Положите на фарфоровое
блюдо... Украсьте листком салата сорта "Одесский кучерявец"... Две
маслинки...
- Оччень хорошо. Сделаем.
- Приготовьте соус на бургундском урожая 84-го года с восточного
склона...
- Ок.
- ... и подайте, пожалуйста, мне при температуре 60 градусов.
- Заказ принят. Подождите немного, плиз.
Записывает в блокнот, удаляется с важным видом за перегородку... И орет
в кухню:
- ЗИHА!!! ЛАHГЕТ - РАЗ!

Re: Робота служб підтримки і сервісу вітчизняних компаній

Додано: Чет 29 травня 2008 р. 15:12
sashka
Да уш сервіс в наших конторах --- просто ніякий... Монітор Самсунг по гарантії ремонтували три місяця...
Тепер фотоапарата цифрового вже місяць непонятно де тримають.... (хоча в гарантійному талоні написали що максимальний термін ремонту 31 день - який закінчується сьогодні ото вже поіздіваюсь з бідних продавців :-))) )
Тільки обіцяють шо позвонять коли зроблять... Зайобує їхній сервіс...
А я їх буду зайобувати... :razz:

Re: Робота служб підтримки і сервісу вітчизняних компаній

Додано: Чет 29 травня 2008 р. 16:40
Black
Серйозні контори, які заробляють мільйони і мільярди доларів, а маються фігньою... Чи це тільки в нас таке жлобство і ніхера не вміють ремонтувати?

Re: Робота служб підтримки і сервісу вітчизняних компаній

Додано: Чет 29 травня 2008 р. 16:42
Belamor
Я гарантую, що в центральному офісі самсунга про то і не чули. Це наш локальний сервіс центр так ГАЛІМО працює