Петиція - Знизити мито на автомобілі

Соціальна, економічна, податкова, облікова, фінансова, бюджетна політика України. Тут місце усім політичним баталіям.

Модератор: Саня

Аватар користувача
Black
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 5194
З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 11:39
Стать: чоловіча
Звідки: 127.0.0.1
Контактна інформація:

Петиція - Знизити мито на автомобілі

Повідомлення Black »

Адресат петиції: Прем’єр-міністр Янукович, Голова Верховної Ради Мороз, Голова фракції «Партії Регіонів» Богатирьова, Голова фракції БЮТ Тимошенко, Голова фракції «Наша Україна» Безсмертний, Голова фракції СПУ Сушко, Голова фракції КПУ Симоненко, Голови комітетів ВРУ

Знизити мито на автомобілі та скасувати преференції для «УКРАВТО»!

Ми, що підписалися нижче, вважаємо, що існуючі в Україні ставки мита та зборів на автомобілі іноземного виробництва суттєво утискають наші інтереси як покупців. Ми також вважаємо, що вони безпідставно створюють монопольне становище для одного підприємства – компанії «УКРАВТО», яка продає нам неякісний товар за недоступними цінами. Ми закликаємо всіх, хто вважає так само, підтримати цю петицію.

Ми впевнені, що державна політика стягування мита і зборів спрямована ані на захист вітчизняного виробника, ані на захист довкілля – а виключно на підтримку монопольного становища підприємства, вигоду від діяльності якого одержує вузька група осіб.

У зв'язку із існуючим законодавчим обмеженням, страждає споживач, тобто звичайний громадянин України. Ми вимушені платити за автомобіль іноземного виробництва ціну, яка в ШІСТЬ разів перевищує його вартість за кордоном.

Це не порожні слова. Порівняємо ціну автомобіля в Європі та в Україні. Як приклад візьмемо модель FORD Mondeo, об'єм двигуна 2500 см , тип двигуна – бензиновий, кузов універсал, рік випуску 1998.

Ціна автомобіля в Європі (за даними сайту http://avtocom.com/germany.htm) складає EURO 1500.
Ціна автомобіля в Україні (за даними сайту http://auto.ria.ua/ ) складає EURO 10500.

Тобто, різниця між ціною в Німеччині і ціною в Україні на приблизно однакові автомобілі складає EURO 9000! А це – вартість ще шести таких автомобілів!

Можна подивитися, звідки береться ця цифра. Приблизний розрахунок вартості розмитнення авто (за даними сайту http://www.autoconsulting.com.ua/custom.php) виглядає так:

Вартість автомобіля - EURO 1500
Об'єм двигуна - 2500 куб.см
Тип двигуна – бензиновий
Вік автомобіля - старше 5 років (до 8 років)
Митні платежі складуть близько - EURO 9765

В тому числі:
Ввізне мито - EURO 375 (сплачується на кордоні)
Акцизний збір - EURO 7500 (сплачується на кордоні)
Митне оформлення - EURO 15 (сплачується на внутрішній митниці за місцем реєстрації після пред'явлення сертифіката)
ПДВ - EURO 1875 (сплачується на кордоні)
Крім того, до отриманого результату треба додати вартість сертифікацій авта - 400-600 грн.(EURO 70-110)

Отже, автомобіль Ford Mondeo від 5 до 8 років буде нам коштувати EURO 11365. Ось так.

Ми – пересічні громадяни України – не можемо дозволити собі купити нормальний автомобіль за прийнятною ціною. Через що? Через державний протекціонізм інтересів корпорації «УКРАВТО». Натомість, завдяки цьому «протекціонізму вітчизняної автопромисловості», під гаслами загального блага та створення робочих місць, вузьке коло осіб успішно користується своїм монопольним становищем. Ці люди отримують надприбутки, не пропонуючи нам ані якісного товару, ані доступних цін.

Ми, виборці і громадяни України, звертаємося до голови уряду, до представлених у парламенті політичних партій, до голів парламентських комітетів та особисто до голови Верховної Ради з вимогою змінити існуючу митну політику щодо автомобілів на таку, що буде захищати наші інтереси.

Ми вимагаємо розробити та внести в необхідні законодавчі та підзаконні акти належні зміни з метою реального зниження вартості розмитнення іноземних автомобілів як мінімум втричі.

Підписуємось тут:
http://www.petition.org.ua/?action=view&id=25
Аватар користувача
keepo
Модератор
Модератор
Повідомлень: 1312
З нами з: Пон 15 серпня 2005 р. 12:45
Звідки: Луцьк
Контактна інформація:

Повідомлення keepo »

Нічого не дасть...
Счастье есть лишь мечта, а горе реально. /Вольтер/
Аватар користувача
nity
Активний учасник
Активний учасник
Повідомлень: 316
З нами з: Вів 26 липня 2005 р. 17:06

Повідомлення nity »

...Україна ж хотіла підтримати вітчизняного виробника... і зменшити кількість старих авт.

Наші люди придумають що завгодно: переганяють вантажний автомобіль і тут роблять з нього пасажирський - виходить набагато дешевше :) Прикладом цього є наші маршрутки
Аватар користувача
Black
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 5194
З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 11:39
Стать: чоловіча
Звідки: 127.0.0.1
Контактна інформація:

Повідомлення Black »

Цікаво як вони їх наприганяли стільки. По рокам ці авто не проходять...
Mаn in Blaсk
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: Сер 18 жовтня 2006 р. 12:30
Звідки: Марс

Повідомлення Mаn in Blaсk »

Зарєстрований проект в ВР номер якого я непам"ятаю! Суть його в тому щоб підняти транспортний збір в 10-ки разів! Коли про це читав то наводився такий приклад: Таврія 7років об"єм 1200 в рік десь приблизно 900-1000гр. S500 мерс десь30000тис.грн.!
Так шо з вступом в ВТО навіть якшо купити б/у іномарку(Vektra наприклад) за 1500-3000$ держава за два три роки відіб"є гроші ті шо зараз бере за розтаможку.

Отакото в нас держава срана!

Згадуються коли Юлька була прем"єром і почались розмови, що з вступом в ВТО наш автопром збанкротіє вона сказала золоті слова У ВАС ЩЕ Є 2рокі ЩОБ ПЕРЕОБЛАДНАТИ ЗАВОДИ чи шось тіпа цього.  особисто я за нею скучаю!
Там где правила игры не позволяют выиграть,
джентльмены меняют правила.
Аватар користувача
Black
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 5194
З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 11:39
Стать: чоловіча
Звідки: 127.0.0.1
Контактна інформація:

Повідомлення Black »

Можливо ситуація зміниться, якщо нас в СОТ візьмуть. Краще взяти гольф, якому 10-20 років, аніж новий ВАЗ або ЗАЗ. Роблять гівно, дороге і галіме... Хай трошки розслабляться і менше набивають кармани. А в СОТ нас мали прийняти в грудні минулого року, а тепер планують в лютому наступного, цікаво, коли ж все таки приймуть... Може будем пити Мартіні і Вана Талін за 30 грн за пляшку і їздити на іномарці до 1000 євро... ПІдтримуй вітчизяного виробника, бля... Баригу, який їздить на авто останньої моделі і платить з/п людям 500-1000 грн...
Аватар користувача
Azazello
Учасник дискусій
Учасник дискусій
Повідомлень: 227
З нами з: Чет 20 квітня 2006 р. 00:11
Звідки: Луцьк

Повідомлення Azazello »

Зараз проходить схема приганяти авто під куплені в Україні документи. Економія до 3000$. Але скоро і це прикриють...
Аватар користувача
keepo
Модератор
Модератор
Повідомлень: 1312
З нами з: Пон 15 серпня 2005 р. 12:45
Звідки: Луцьк
Контактна інформація:

Повідомлення keepo »

Цікавлюсь покупкою авто. Виявляється навіть Славута подорожчала з літа на 800 уев в базовій комплектації  :shock:
Востаннє редагувалось Вів 24 жовтня 2006 р. 09:26 користувачем keepo, всього редагувалось 1 раз.
Счастье есть лишь мечта, а горе реально. /Вольтер/
Аватар користувача
Black
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 5194
З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 11:39
Стать: чоловіча
Звідки: 127.0.0.1
Контактна інформація:

Повідомлення Black »

Саме цікаве, що з кожної пригнаного авто і не тільки авто платиться шалене мито, 7,5% від усіх прибутків мобільного звязку в ПФ, високі ставки податку на прибуток, ПДВ і в держави немає грошей ні на що... - ні доріг немає в Україні, ні транспорту нормального, ні якісних комунальних послуг. Зате з кожним роком стає все більше мільйонерів...
Аватар користувача
PashaZT
Активний учасник
Активний учасник
Повідомлень: 297
З нами з: Вів 05 квітня 2005 р. 11:18
Звідки: Житомир

Повідомлення PashaZT »

Свої 5 копійок про якість авто. Бачив нову ВАЗ-21099 - це просто жах, шілини такі між кузовними деталями, що сам пролізу. При совку якість була не фонтан, але такої відвертої лажі не було. ІМХО хай будуть іномарки але до 5 років. Наприклад в Білорусії розтаможка автомобіля до 1000 Євро.
Аватар користувача
Black
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 5194
З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 11:39
Стать: чоловіча
Звідки: 127.0.0.1
Контактна інформація:

Повідомлення Black »

Це все через те, що в нас є виробництво того гівна... "рабочіє мєста ж пропадуть"... нахер цю парашу робити? Вошьмьорку почали робити в далекому 1984 році, а вже 2006 на дворі. За бугром кожен рік нова модель від кожного виробника, а в нас клепають, поки обладнання не зноситься. Їздив на "Славутах" там зазубрини такі на всіх пластмасових деталях що п-ц. Дизайн і салон можна сказати взагалі відсутні. І за це  лайно хочуть від 26000 грн.  :lol:

110307-42 стандарт 1.2i  - 26051 грн
110307-40 люкс 1.2i  - 27659 грн
110308-40 люкс 1.3i  - 31530 грн

http://www.autozaz.kiev.ua/models/model_3.php
Саня
Модератор
Модератор
Повідомлень: 2100
З нами з: Сер 16 лютого 2005 р. 13:18
Стать: чоловіча
Звідки: Луцьк

Повідомлення Саня »

А навіщо вводити віковий ценз на автомбілі, привезені за кордону? Хто сказав, що автомобіль, якому 10 років - непотрібний мотлох?
Аватар користувача
Black
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 5194
З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 11:39
Стать: чоловіча
Звідки: 127.0.0.1
Контактна інформація:

Повідомлення Black »

Саня писав: А навіщо вводити віковий ценз на автомбілі, привезені за кордону? Хто сказав, що автомобіль, якому 10 років - непотрібний мотлох?


Перш за все - це захист своїх інтересів. Коли ти маєш завод, це тобі вигідно. Я думаю серед тих людей, які приймають закони, немає такої людини, яка не може собі дозволити за власний кошт придбати новеньку іномарку, а проблеми індєйців вождя не **уть. Ввозити не можна, зате їздять москвичи, жигули, Волги яким по 20-40 років і коштують нереальні гроші, про екологію взагалі мовчу... Дирки позакривали всі в законодавстві на ввіз автомобілів (добре для себе постарались), зараз привозять тільки під документи.
Аватар користувача
Black
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 5194
З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 11:39
Стать: чоловіча
Звідки: 127.0.0.1
Контактна інформація:

Повідомлення Black »

Придумали ще таку постанову:

Верховна Рада має намір запровадити податок із власників транспортних засобів при першій реєстрації і при проходженні чергового техогляду відповідно до віку транспортного засобу. За прийняття в першому читанні законопроекту проголосувало 276 депутатів при 226 необхідних, повідомляють Українські новини.

Автором законопроекту є депутат Верховної Ради Дмитро Святаш (Партія регіонів).

На думку автора, введення податку призведе до зниження кількості ввезених автомобілів з експлуатаційним віком більш 5 років і істотно зменшить негативний вплив автотранспорту на навколишнє середовище.

Відповідно до пояснювальної записки, закон виключить можливість виникнення додаткових ускладнень у переговорному процесі по вступі України до Світової організації торгівлі.

Святаш також виступив з ініціативою скоротити максимальний вік старих автомобілів, імпорт яких в Україну дозволений, з 8 до 5 років.

Як відомо, Святаш причетний до автомобільного бізнесу і ввіз б-ушних автівок не вигідний для його підприємств.

http://pravda.com.ua/news/2006/11/30/51666.htm
Viktor
Учасник дискусій
Учасник дискусій
Повідомлень: 232
З нами з: Пон 11 квітня 2005 р. 21:39

Повідомлення Viktor »

Даний законопроект в черговий раз свідчить про те, що один з лозунгів "помаранчевих": "Звільнимо владу від бізнесу" не працює. А хоча б один з їх лозунгів запрацював? Святаш, Порошенко, Ахметов, Бойко - список безкінечний.
Відповісти