ЛуАЗ

Обговорюємо усе, що стосується нашого міста Луцька.

Модератор: Саня

Аватар користувача
Black
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 5194
З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 11:39
Стать: чоловіча
Звідки: 127.0.0.1
Контактна інформація:

ЛуАЗ

Повідомлення Black »

В 2005 году ЛуАЗ увеличил производство легковых автомобилей на 39,35%

UAПо итогам 2005 года Луцкий автомобильный завод, входящий в состав Корпорации «Богдан», увеличил производство легковых автомобилей на 39,35% до 30690 шт. (в 2004 году 22029 шт.).

В общем объеме изготовленных автомобилей: ВАЗов - 29589 шт., КИА – 693 шт., Хюндай – 408 шт.

Напомним, производство автомобилей Киа и Хюндай началось в октябре 2005 года.
Корпорация «Богдан» создана в феврале 2005 года с целью реализации масштабных инвестиционных проектов, направленных на создание в Украине мощностей по производству автотранспортных средств различных типов. В ее состав входят 20 компаний, среди которых ОАО «Луцкий автомобильный завод», ОАО «Черкасский автобус», «Хюндай Моторс Украина» и др.

СПРАВКА. Луцкий автомобильный завод – один из ведущих автопроизводителей в Украине, специализирующийся на производстве автобусов, грузовых и легковых автомобилей. В 2004 г. завод произвел 22,3 тыс. единиц автомобилей, что соответствует 12,3% от общего количества автомобилей собранных в Украине за этот период.

В феврале текущего года Луцкий автомобильный завод вошел в состав Корпорации "Богдан", которая создана с целью реализации масштабных инвестиционных проектов, направленных на создание в Украине мощностей по производству автотранспортных средств различных типов.

81,11% акций ОАО «Луцкий автомобильный завод» владеет концерн «Укрпроминвест», который связывают с именем Петра Порошенко.
Аватар користувача
keepo
Модератор
Модератор
Повідомлень: 1312
З нами з: Пон 15 серпня 2005 р. 12:45
Звідки: Луцьк
Контактна інформація:

Повідомлення keepo »

Чув, що мають переносити виробництво легковушок на схід, а внас будуть автобуси збирати.
Счастье есть лишь мечта, а горе реально. /Вольтер/
Аватар користувача
Black
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 5194
З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 11:39
Стать: чоловіча
Звідки: 127.0.0.1
Контактна інформація:

Повідомлення Black »

То вже давно про це йдеться. Зараз розпродаж легкових.
Dzek
Учасник форуму
Учасник форуму
Повідомлень: 85
З нами з: Нед 04 вересня 2005 р. 11:26

Повідомлення Dzek »

Це мабуть тільки в Україні прикручування колес називається "випуском автомобілей". Що це за випуск. Сміх. Хоча б одну модель самі розробили і наладили виробництво. І як можна зрозуміти що розтаможка поганенької 8-річної іномарки коштує дорожче ніж супермобіль "вироблений" на Луазі. Хой не ображаються працівники цього заводу, але це смішно, коли людей заставляють їздити на неякісних, некомфортних і застарілих, але нових машинах, виставляючи такі барьери, що б у людини не було іншого вибору. І все це називається гучним словом: ВІТЧИЗНЯНИЙ АВТОПРОМ



ГАНЬБА
Я ХОЧУ ЇЗДИТИ НА СПРАВЖНІЙ МАШИНІ І НЕ ПЛАТИТИ ЗА НЕЇ ДЕРЖАВІ 8-10 ТИС. ДОЛ. РОЗТАМОЖКИ.

Коли нас вже приймуть в сот, щоб цей бардак закінчився.
Саня
Модератор
Модератор
Повідомлень: 2100
З нами з: Сер 16 лютого 2005 р. 13:18
Стать: чоловіча
Звідки: Луцьк

Повідомлення Саня »

Я також хочу їздити на нормальній машині. Для мене не є критично важливим де вона випущеня. Так, мені хотілося б щоб ця машина була випущена у нас в Україні, бажано - в Луцьку. Але це не є суттєвим.
Але ви спробуйте створити такий автомобіль. Це дійсно складна задача.
На ЛуАЗі існували передові розробки в галузі повнопривідних автомобілів, але їм не дали розвинутися :-(. Така була система.
Я ще в садочок ходив, коли прототипи 1301 вже були створенні. Якби їх почали випускати років 15 тому, то ціни не було б таким машинам.
Хай вони не підходять для щоденного використання, але в своєму класі вони одні з кращих на той час. Зараз структура ринку змінилася. Такі машини вже "не катять".
За наявною інформацією луцькі всюдиходи "взували" за прохідністю не лише ВАЗ-2121 "Нива", але й автомобілі УАЗ. Основним їхнім недоліком є недостатня потужність двигуна і малий розмір коліс, що тягнуло за собою низку неприємних наслідків. Такими є наявність колісних редукторів, які збільшують тягу і втрити потужності (читай - палива) одночасно. Підвищують складність трансмісії, рівень шуму, погіршують динаміку і т.п. Також страждають гальмівні механізми і багато всяких нюансів.
Так, сучасний варіант 1301 більш привабливий, але конвеєрне виробництво йому вже не загрожує :-(. Це є сумно.
Якщо чесно, то я не знаю з якого авто "здерта" "Волинянка".
Всім відомо, що "Жигулі" побудовані на основі FIAT. Багато знають, що "Москвич" коренями поглиб в Опель "Кадет". "Волга" з іншими ГАЗ'онами також не є "совєтскою" розробками. А от звідки взялася "Волинянка"?? Може, хтось знає?
От предкому "Запорожця" є ФІАТ, який в свою чергу має гени, якщо можна так сказати, спільні з з автомобілями Porshe.
Аватар користувача
Black
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 5194
З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 11:39
Стать: чоловіча
Звідки: 127.0.0.1
Контактна інформація:

Повідомлення Black »

Dzek писав: Це мабуть тільки в Україні прикручування колес називається "випуском автомобілей". Що це за випуск. Сміх. Хоча б одну модель самі розробили і наладили виробництво. І як можна зрозуміти що розтаможка поганенької 8-річної іномарки коштує дорожче ніж супермобіль "вироблений" на Луазі. Хой не ображаються працівники цього заводу, але це смішно, коли людей заставляють їздити на неякісних, некомфортних і застарілих, але нових машинах, виставляючи такі барьери, що б у людини не було іншого вибору.


Цілком тебе в цьому підтримую. Але заводи належать високопосадовцям і вони, поки будуть могти, то будуть робити закони для себе. Бачив виступ директора ЗАЗу, казав, а що ми тоді будем робити, коли розтаможку знімуть, а робочі місця. Конкурувати треба! А не піднімати ціни вище світових і молотити бабло.
Аватар користувача
Black
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 5194
З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 11:39
Стать: чоловіча
Звідки: 127.0.0.1
Контактна інформація:

Повідомлення Black »

2 Саня: Салон дуже модний був в тих всюдиходів... :D Тобто повна його відсутність і дуже мякі сидіння. Якщо порівняти з мерсом-всюдиходом, то різниця відчутна. Після нього не можна назвати ЛуАЗ автомобілем. Кусок жесті на колесах. В Росії виробляли одну нормальну машину (і то повністю здерту з Фіата 60-их років) - "Жигули". Її і до цих пір клепають. Моделі від 1-ої до 7-ої майже не відрізняються, як по дизайну, так і по конструкції. За бугром зараз кожен рік нові моделі, а в нас тут на унітазах їздять по 30-40 років.
Аватар користувача
butmax
V.I.P.
V.I.P.
Повідомлень: 109
З нами з: Пон 28 лютого 2005 р. 16:20
Стать: чоловіча
Звідки: Луцк

Повідомлення butmax »

В мене корєш є, що працюе в групі нормоконтролю на Луазі. Казав, що брак складає 80 %.
Мафию нельзя победить, её можно только возглавить
Аватар користувача
Black
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 5194
З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 11:39
Стать: чоловіча
Звідки: 127.0.0.1
Контактна інформація:

Повідомлення Black »

В мене теж там знайомий працював, казав, що машину наприклад вдарили при обкатці, зашпаклюють пофарбують і продають. Та й сам бачив як гонять їх на погрузку в вагони на швидкості 80-100 по вибоїнам. А потім купляють цю машину... Бачив як в Литву везли Мазди, всі колеса в целофані.
Саня
Модератор
Модератор
Повідомлень: 2100
З нами з: Сер 16 лютого 2005 р. 13:18
Стать: чоловіча
Звідки: Луцьк

Повідомлення Саня »

Black, я мав не увазі не ЛуАЗ-969М, а "нову" їхню розробку. У свій час це була машина на досить високому рівні. Так, можливо вона посупалася дизайном, оформленням, комфортом, пофарбуванням іномаркам, але за прохідністю гідних їй конкурентів не було. Колись "За рулем" (вроді, точно не пам'ятаю) проводили тести. Якби не високі витрати пального - "Волинянка" виграла б.
"Волинянка" - суто утилітарна машина. Вона робилася не для "понтів", а для тяжкої роботи. Для дядька з глибокого села, який сідяє за кермо в тулупі, валянках, вийшовши прямо з хліва... Зроби модний салон - і що то було б?
Сучасні джипи скоріше є атрибутом розкоші, статусу власника, ніж всюдиходом. Куди з тим полірованим кузовом, блиском хрому, шкіряним салоном пертися в поле у слякотливу волиньску осінь? А от до ресторану підїхати - саме раз.
Аватар користувача
Black
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 5194
З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 11:39
Стать: чоловіча
Звідки: 127.0.0.1
Контактна інформація:

Повідомлення Black »

Ну за кордоном бач і фермери чисті і їздять на пікапах. Але все одно, Саня, Волинянка - це кусок заліза як не крути. Можливо я урбанізований вже занадто... Та й в селі востаннє був 10 років тому...
Аватар користувача
butmax
V.I.P.
V.I.P.
Повідомлень: 109
З нами з: Пон 28 лютого 2005 р. 16:20
Стать: чоловіча
Звідки: Луцк

Повідомлення butmax »

Волинянка-військова амфібія.
для населення це спосіб пересуватись в забитому Поліссі.
Для нас це транспорт.
Для поляків - це "Пан сам склєпав?"
Мафию нельзя победить, её можно только возглавить
Аватар користувача
Спайдер
Учасник дискусій
Учасник дискусій
Повідомлень: 110
З нами з: П'ят 27 квітня 2007 р. 17:33
Звідки: Луцьк

Re: ЛуАЗ

Повідомлення Спайдер »

Хюндаї почали збирати.
Знайомий розказував:
"Продали машинку. Пустили з конвеєра. А через два тижні повертається автомобіль на доопрацювання"
:)
black писав: UAПо итогам 2005 года Луцкий автомобильный завод, входящий в состав Корпорации «Богдан», увеличил производство легковых автомобилей на 39,35% до 30690 шт. (в 2004 году 22029 шт.).

марадці. якість треба підвищувати, а не кількість нарощувати.
Шкода, якщо з бусами буде та сама історія
butmax писав: В мене корєш є, що працюе в групі нормоконтролю на Луазі. Казав, що брак складає 80 %.
Не был, не состоял, не привлекался, не жалею, не зову, не плачу
Аватар користувача
Vantey
Новачок
Новачок
Повідомлень: 14
З нами з: Вів 03 квітня 2007 р. 12:24

Re:

Повідомлення Vantey »

Dzek писав:Це мабуть тільки в Україні прикручування колес називається "випуском автомобілей". Що це за випуск. Сміх. Хоча б одну модель самі розробили і наладили виробництво. І як можна зрозуміти що розтаможка поганенької 8-річної іномарки коштує дорожче ніж супермобіль "вироблений" на Луазі. Хой не ображаються працівники цього заводу, але це смішно, коли людей заставляють їздити на неякісних, некомфортних і застарілих, але нових машинах, виставляючи такі барьери, що б у людини не було іншого вибору. І все це називається гучним словом: ВІТЧИЗНЯНИЙ АВТОПРОМ



ГАНЬБА
Я ХОЧУ ЇЗДИТИ НА СПРАВЖНІЙ МАШИНІ І НЕ ПЛАТИТИ ЗА НЕЇ ДЕРЖАВІ 8-10 ТИС. ДОЛ. РОЗТАМОЖКИ.

Коли нас вже приймуть в сот, щоб цей бардак закінчився.
То точно. Ганьба і ПОЗОР ! маючи виробничі потужності і потенціал, збирати яужі тачки.. та ще й неякісно... краще купити іномарку 10-річну, в два рази взує те що складено на ЛуАЗІ :)
Аватар користувача
Alik
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: П'ят 01 червня 2007 р. 18:29
Стать: чоловіча
Звідки: Луцьк

Re:

Повідомлення Alik »

black писав: Волинянка - це кусок заліза як не крути.
На трасі не спорю. Але поїдь десь на рибалку чи охоту де нормальними дорогами і не пахне, то краще Волинянки немає нічого. Якшо загруз а компанія ше не сильно п'яна то можна дружно підняти і поставити на сухе місце :D , накрайняк Оставити і забрати пізніше. Але в мене якшо чесно ше такого не було, виїжав з любої "задніци", причому своїм ходом, все таки 4х4+понижена передача+блокіровка задніх коліс розроблені для наших доріг, а не для заграничного паркєту.
Відповісти