Маршрутки
Модератор: Саня
-
- Модератор
- Повідомлень: 2154
- З нами з: Сер 16 лютого 2005 р. 12:18
- Стать: чоловіча
- Звідки: Луцьк
- Контактна інформація:
Маршрутки
Як ви відноситеся до цього виду громадського транспорту? З одного боку - зручно. З іншого - мені вже набридло те, що маршрутки зупиняються на кожному кроці. Коли вже тійшло до того, що одному станьте на початку зупинки, а іншому - в кінці. Люди, вам що впадло 10м пройтися? Вважаю, що варто було б зробити фіксовані зупинки. Хай вони будуть значно частіші, ніж тролейбусні, але мінімальну відстань між ними варто обмежити. Пройтися пішки метрів 200 до(від) зупинки не є великим напрягом.
- Black
- Адміністратор
- Повідомлень: 5311
- З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 10:39
- Стать: чоловіча
- Звідки: 127.0.0.1
- Контактна інформація:
Я за повноцінні автобуси (наприклад MAN, як у Варшаві), які б їздили по графіку і зупинялись лише на зупинках. А то зараз зранку горбатитись в переробленому мерсі, який зупиняється через кожні 10 м не по приколу. Чув по новинам, що закон про транспорт прийняли, який це передбачає. От цікаво, чому б років 10 тому його було не прийняти? 

- keepo
- Модератор
- Повідомлень: 1349
- З нами з: Пон 15 серпня 2005 р. 11:45
- Звідки: Луцьк
- Контактна інформація:
Це притому, що в Луцьку найбільша кількість маршруток на 1000 населення в Україні 
Зупинки і справді треба, але хто в них гроші вкладати буде? На папері це все гарно виглядає... А хтось з вас готовий платити, наприклад лишніх 50 коп за проїзд напротязі року, щоб побудувати ті зупинки?
Всі довго сміялись з америки, де в метро їздять одні негри. Внас теж в тролейбусах їздять одні бомжі - навіть зранку всі тролейбуси напівпусті ходять (наше панство на лоховозах не їде
)

Зупинки і справді треба, але хто в них гроші вкладати буде? На папері це все гарно виглядає... А хтось з вас готовий платити, наприклад лишніх 50 коп за проїзд напротязі року, щоб побудувати ті зупинки?
Всі довго сміялись з америки, де в метро їздять одні негри. Внас теж в тролейбусах їздять одні бомжі - навіть зранку всі тролейбуси напівпусті ходять (наше панство на лоховозах не їде

Счастье есть лишь мечта, а горе реально. /Вольтер/
-
- Модератор
- Повідомлень: 2154
- З нами з: Сер 16 лютого 2005 р. 12:18
- Стать: чоловіча
- Звідки: Луцьк
- Контактна інформація:
Я не за будівництво нових зупинок. Хай будуть стаціонарні накриті зупинки для трлейбусів, а для маршруток просто хай будуть визначенні місця, можна там знаки відповідні поставити. Головне, щоб не було ситуації, коли маршрутики зупиняються через кожні 10 метрів, на перехрестях, пішоходних переходах. Це ж не відповідає елементарним умовам безпеки, не кажучи вже про ПДР.
-
- Модератор
- Повідомлень: 2154
- З нами з: Сер 16 лютого 2005 р. 12:18
- Стать: чоловіча
- Звідки: Луцьк
- Контактна інформація:
Десь може з місяць назад по трасі з напрямку Ковеля на Луцьк проїздило з десяток автобусів МАЗ. Звернув на них увагу, оскільки раніше таких не бачив. МАЗ займався викотовленням вантажівок, великовагових, але ж ніяк не автобусів. Це для них є новою продукцією. Також зацікавило те, чому техніка з Білорусії рухається з Ковеля на Луцьк. Очевидно, кудись переганяли партію машин. Куди? Якби десь на Київ, то через Луць вони б не їхали. На Львів також нема чого сюдою сунутися.
За виглядом ті автобуси цілком могли б претендувати на статус міських. Мають низьке розташування підлоги, сучасні форму, непогано виглядають. "Богдани", які зараз заполонили Луць, мені не дуже подобаються своїм салоном з підлогою на різних рівнях, ступеньками. Хоча в них класні мотори й непогана ходова. Гальма швидко спрацьовуються від частих розгонів-гальмувань.
Салон в ПАЗ'іках є більш зручним. Хоча це техніка вже навіть не вчорашнього, а поза-поза вчорашнього дня. На маршрутах є пару машин з дизельними двигунами. Досить пристойний варіант получається.
Велика кількість "бусів" на маршрутах, які їздять як попало, зупиняться де рукою махнуть дійсно ускладнює ситуацію на дорогах. Машини класу "Богданів" є більш доцільними. Вони досить швідкісні, маневрені, пасажиромісткі. Якби вони ходили з чітко визначеним інтервалом, зупинялися на визначиних зупинках, то думаю це було б вигідно та зручно як власникам маршрутів, так і пасажирам.
За виглядом ті автобуси цілком могли б претендувати на статус міських. Мають низьке розташування підлоги, сучасні форму, непогано виглядають. "Богдани", які зараз заполонили Луць, мені не дуже подобаються своїм салоном з підлогою на різних рівнях, ступеньками. Хоча в них класні мотори й непогана ходова. Гальма швидко спрацьовуються від частих розгонів-гальмувань.
Салон в ПАЗ'іках є більш зручним. Хоча це техніка вже навіть не вчорашнього, а поза-поза вчорашнього дня. На маршрутах є пару машин з дизельними двигунами. Досить пристойний варіант получається.
Велика кількість "бусів" на маршрутах, які їздять як попало, зупиняться де рукою махнуть дійсно ускладнює ситуацію на дорогах. Машини класу "Богданів" є більш доцільними. Вони досить швідкісні, маневрені, пасажиромісткі. Якби вони ходили з чітко визначеним інтервалом, зупинялися на визначиних зупинках, то думаю це було б вигідно та зручно як власникам маршрутів, так і пасажирам.
keepo писав: Внас теж в тролейбусах їздять одні бомжі - навіть зранку всі тролейбуси напівпусті ходять (наше панство на лоховозах не їде)
Ти кого бомжами обізвав - студентів! Якщо на студентів плюнути - ми втремся, а якщо ми плюнем на тебе - потонеш. Особисто мені подобаються Богдани. Богдан фореве, перероблений Мерс маст дай!

Життя не така вже й паскудна штука!!!
- Black
- Адміністратор
- Повідомлень: 5311
- З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 10:39
- Стать: чоловіча
- Звідки: 127.0.0.1
- Контактна інформація:
Богдан звичайно веселіший за грузовий мерс. Але зроблений він дуже неякісно: перероблене уй...ще, кусок панелі не вистачає спереду (спочатку там шось доточували, зараз вже перестали), кругом торчать болти і гайки (на стільцях і поручнях), стільці тверді (навіщо нашому громадянину мяко їхати?
), ще є якийсь дивний штин (чи то від двигуна чи від того блоку де двері відчиняються). Загалом скажу, від Isuzu там мало шо є, автобус дуже схожий на ті, якими возять людей пачками десь в Азії. Пройде пару років і ці Богдани почнуть ламатися. Хочу повноцінний автобус, а не економ-варіант для українців.

- keepo
- Модератор
- Повідомлень: 1349
- З нами з: Пон 15 серпня 2005 р. 11:45
- Звідки: Луцьк
- Контактна інформація:
2 Fantoman:
Припустимо я сам студент. І скажу тобі, як студент-студенту, що ті хто їздять на тролейбусах, роблять це не через комфорт, а тому, що на маршрутки невистачає грошей!
Як тільки середньостатистичному студенту вистачає грошей на таку "розкіш", як маршрутка
він начисто забуває про "рогатого" 
Припустимо я сам студент. І скажу тобі, як студент-студенту, що ті хто їздять на тролейбусах, роблять це не через комфорт, а тому, що на маршрутки невистачає грошей!
Як тільки середньостатистичному студенту вистачає грошей на таку "розкіш", як маршрутка


Счастье есть лишь мечта, а горе реально. /Вольтер/
-
- Модератор
- Повідомлень: 2154
- З нами з: Сер 16 лютого 2005 р. 12:18
- Стать: чоловіча
- Звідки: Луцьк
- Контактна інформація:
Тролейбус - це дешево й сердито. Такий вид громадського транспорту, який всім карману, мусить існувати. До тролейбусів в мене претензій наразі немає. Клопоту мені не доставляють. З маршрутками ситуація гірша. Їздять як попало, зранку, ввечері - забиті. Біля мене ще можна спокійно сісти (не завжди), а от вийти - вже складніше.