Фільм "DOOM"
Модератор: Саня
Фільм "DOOM"
Хто бачив цей "шедевр"? По-моєму бредятіна сивої кобили. Навіть не на йоту не передає відчуттів самої гри. АЦТОЙ. Хтось запросить - сміло шліть на ...
Ганекдот фтему
Воодушевленный успехом фильма "DOOM" Анджея Бартковьяка, Никита Михалков приступает к съемкам самого дорогого блокбастера 21 века "ТЕТРИС". В планах Маэстро также художественная экранизация таких шедевров, как "LINES" и "БАЛДА".
Ганекдот фтему
Воодушевленный успехом фильма "DOOM" Анджея Бартковьяка, Никита Михалков приступает к съемкам самого дорогого блокбастера 21 века "ТЕТРИС". В планах Маэстро также художественная экранизация таких шедевров, как "LINES" и "БАЛДА".
- keepo
- Модератор
- Повідомлень: 1312
- З нами з: Пон 15 серпня 2005 р. 12:45
- Звідки: Луцьк
- Контактна інформація:
Фільм не сподобався, але не тому, що гру не передає, а просто якийсь він ніякий вийшов. Єдине, що його хоч трохи виділяє, це деяка спорідненість з грою (теж віддалена). На це, напевно, і розраховували продюсери.
Єдиний момент, який запам"ятався - імітація гри підкінець фільму
Вердикт: середньостатистичний бойовик з необхідним мінімумом фантастики.
Єдиний момент, який запам"ятався - імітація гри підкінець фільму
Вердикт: середньостатистичний бойовик з необхідним мінімумом фантастики.
Счастье есть лишь мечта, а горе реально. /Вольтер/
- Black
- Адміністратор
- Повідомлень: 5194
- З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 11:39
- Стать: чоловіча
- Звідки: 127.0.0.1
- Контактна інформація:
keepo писав: Фільм не сподобався, але не тому, що гру не передає, а просто якийсь він ніякий вийшов. Єдине, що його хоч трохи виділяє, це деяка спорідненість з грою (теж віддалена). На це, напевно, і розраховували продюсери.
Єдиний момент, який запам"ятався - імітація гри підкінець фільму
Вердикт: середньостатистичний бойовик з необхідним мінімумом фантастики.
Поділись фільмєцом. Якість нормальна?
- Yurez
- Активний учасник
- Повідомлень: 318
- З нами з: Чет 01 вересня 2005 р. 14:47
- Стать: чоловіча
- Звідки: Lutsk
2black
Логічно припустити, що крім третього є перший та другий.
Саме другий є рулеззз форева і відіграв значну роль в розкрутці Id Software.
Звичайно, сучасному геймеру важко без мурашок по спині дивитися на картинку 640х480 і спрайтових монстрів. Але в ті часи гра складалася саме з геймплею та атмосфери, а графіка - тільки суто для реалізації двох попередніх складових. Тепер все навпаки- суворі стандарти графіки та ігрової фізики (без havoka ні кроку), а до неї вже прикручується якийсь там сюжетик (придуманий з а 5хв. сидячі на параші). Навіщо тоді витрачати час на такі подєлкі - в rl всеодно ефекти реальніші , і там і там та сама муть...
Логічно припустити, що крім третього є перший та другий.
Саме другий є рулеззз форева і відіграв значну роль в розкрутці Id Software.
Звичайно, сучасному геймеру важко без мурашок по спині дивитися на картинку 640х480 і спрайтових монстрів. Але в ті часи гра складалася саме з геймплею та атмосфери, а графіка - тільки суто для реалізації двох попередніх складових. Тепер все навпаки- суворі стандарти графіки та ігрової фізики (без havoka ні кроку), а до неї вже прикручується якийсь там сюжетик (придуманий з а 5хв. сидячі на параші). Навіщо тоді витрачати час на такі подєлкі - в rl всеодно ефекти реальніші , і там і там та сама муть...
- Black
- Адміністратор
- Повідомлень: 5194
- З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 11:39
- Стать: чоловіча
- Звідки: 127.0.0.1
- Контактна інформація:
Yurez писав: 2black
Логічно припустити, що крім третього є перший та другий.
Саме другий є рулеззз форева і відіграв значну роль в розкрутці Id Software.
Звичайно, сучасному геймеру важко без мурашок по спині дивитися на картинку 640х480 і спрайтових монстрів. Але в ті часи гра складалася саме з геймплею та атмосфери, а графіка - тільки суто для реалізації двох попередніх складових.
Я ще в школі другий пройшов. Наразі нецікаво.
-
- Частий гість
- Повідомлень: 32
- З нами з: Суб 07 січня 2006 р. 02:26
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація: