Сторінка 1 з 1

Проблеми з гарантійками.

Додано: П'ят 08 квітня 2005 р. 11:52
Matviyuk
Недавно підключився на контракт (в корпорацію) до УМЗ і за акційною ціною придбав апарат Нока 6100. При оформленні документів спеціаліст по роботі з корпоративними клієнтами виписав гарантійне зобовязання терміном 1 рік на БЛАНКУ УМЗ. Через декілька днів я виявив, шо апарат не справний (фабричний брак) і, відповідно, поніс його назад в місце придбання (центральний офіс УМЗ в Луцьку). Ось тоді я і зрозумів, шо таке справжній футбол! УМЗ сказало, шо поміняють, але треба заключення - їдь в ЕВАНТ, В ЕВАНТІ подивились на гарантійку і сказали шо це не гарантійка, а просто нічого не вартий папірець, через блат в УМЗ я вибив бланк справжнього гарантійного зобовязання від виробника, заповнив його своїм почерком і тільки після цього СЦ ЕВАНТ взяв телефон на обслуговування. Ну а про обслуговування в ЕВАНТі - це окрема тема.
Раніше в ЦО УМЗ в Луцьку була домовленість з ЕВАНТом і ці фуфлові гарантійки обслуговувались, а зараз домовленості немає і клієнтів просто відшивають. Отака історія. Якшо в когось були ці проблеми - поділіться.

Додано: П'ят 08 квітня 2005 р. 12:04
Black
Брав колись в Менсі тел - Samsung R210. Був глюк з зарядженням телефону, поміняли на наступний день. Потім мав Panasonic GD96, купував в ТЦ "Імідж", через 4 чи 5 місяців злетіла прошивка, за тиждень поміняли на Siemens A55 (Панасів таких не було і телефон не змогли перешити). А взагалі, якщо Евант - авторизований сервісний центр Nokia, то він зобовязаний поремонтувати або замінити телефон протягом 14 робочих днів при наявності фірмового гарантійного талону. Якщо не хочуть, то потрібно звертатись в захист прав спожзивачів, бо інакше від них нічого не добєшся! Треба вчити їх якісному сервісному обслуговуванню!!! 8)

Додано: Сер 13 квітня 2005 р. 09:23
sashka
Є закон "Про захист прав споживачів", почитай може щось корисне знайдеш. Поспілкуйся з юристами які спеціалізуються на цивільному праві. Якщо ти вважаєш, що вони не праві, то тягни їх до суду.

Додано: Сер 13 квітня 2005 р. 10:01
Matviyuk
Пассани ви не уважні, я підняв тему про фуфельні гарантійки від УМЗ. Тобто враг №1 - УМЗ. А СЦ "ЕВАНТ"- це уй оби. Мені навіть впадло про них шось казати, неприємно думати, так задрали. Ясєн пєрєц, я ознайомився з законом "Про захист прав споживачів", спілкувся з юристами, написав скаргу. Але, пассани, не в правовій державі ми живемо. Тут правий той, хто більше платить. Може хтось поспорить, але, мені здається, шо в правовій країні в такого СЦ давно б забрали ліцензію. Коли я запитав в Спілці захисту прав споживачів, чи були скарги на СЦ "ЕВАНТ", мені сказали так були, одна. То може вони тільки мене так дрочать? Чи просто іншим пох? Чи може інші знають, шо них не добються і просто чекають?
Я накатав скаргу, спитав, шо, мол, дальше мені робити? Чекайте, на протязі двох тижнів скаргу розглянуть і з вами звяжуться - була відповідь. Чекаю...
Пассіба, пассани за підтримку. Може хтось має кулемета?

Додано: Сер 13 квітня 2005 р. 10:31
Black
Matviyuk писав: Пассани ви не уважні, я підняв тему про фуфельні гарантійки від УМЗ. Тобто враг №1 - УМЗ. А СЦ "ЕВАНТ"- це уй оби. Мені навіть впадло про них шось казати, неприємно думати, так задрали. Ясєн пєрєц, я ознайомився з законом "Про захист прав споживачів", спілкувся з юристами, написав скаргу. Але, пассани, не в правовій державі ми живемо. Тут правий той, хто більше платить. Може хтось поспорить, але, мені здається, шо в правовій країні в такого СЦ давно б забрали ліцензію. Коли я запитав в Спілці захисту прав споживачів, чи були скарги на СЦ "ЕВАНТ", мені сказали так були, одна. То може вони тільки мене так дрочать? Чи просто іншим пох? Чи може інші знають, шо них не добються і просто чекають?
Я накатав скаргу, спитав, шо, мол, дальше мені робити? Чекайте, на протязі двох тижнів скаргу розглянуть і з вами звяжуться - була відповідь. Чекаю...
Пассіба, пассани за підтримку. Може хтось має кулемета?


Причому тут "УМЗ", вони продають телефони, а гарантійні зобовязання бере на себе виробник, який організовує в країні мережу сервісних центрів. СЦ, "Евант" в даному випадку зобовязаний ремонтувати телефон, якщо він не може це зробити то нах такий сервісний центр.

Кулемета, на жаль, нема. Самому треба. :wink:

Додано: Сер 13 квітня 2005 р. 10:34
sashka
Якщо ти все знаєш, то якого х.... ти цю тему підняв? :evil:

Додано: Сер 13 квітня 2005 р. 11:01
Black
Гарантійкі від УМЗ - це цікава річ, вони мають тоді ремонтувати. Але ці талони не фуфельні і вони несуть гарантійні зобовязання, не зрозуміло тільки чому вони не дають оригінальних талонів виробника, тим більше якщо в Луцьку є сервісний центр :?: .
І треба було грузити їх з тим талоном, а якщо вони дали оригінальний - то тоді вже в "Евант". А про те, що не існує договір між ними на цей рік, то "УМЗ" повинно було про це знати і не посилати в "Евант". Ну нічого, коло розірване, чекай результату. І сповісти його нам. Цікаво чим це все це закінчиться. :roll:

Додано: Сер 13 квітня 2005 р. 11:05
Matviyuk
sashka писав: Якщо ти все знаєш, то якого х.... ти цю тему підняв? :evil:

... мать (по-дружньому), не про гарантійний ремонт я хотів поговорити, а про шматок паперу, на якому УМЗ виписує гарантійки.
Уявимо ситуацію: Крендиль з сила приїхав в Луцьк, шоб купити телефон, бо ОПСОС покрив сило своїми хвилями. Пішов, звичайно, на базар а там стоїть два зовсім однакових телефона. Але відрізняються ціною...
Бля, база поламалася. А нах ту базу, потім поремонтую.
...один дорожчий за іншого на 100 гр. Питає чого так. Йому кажуть на один гарантії нема, а на інший, той шо дорожче є (звичайно на бланку УМЗ. Це спритний Matviyuk взяв тел на контракт і вирішив продати) на рік. Ну хлоп думає, мало лі шо. Може корова на телефон наступить, чи тел в борщ впаде, то я скажу шо сам поламався і мені його відремонтують безплатно. І купить телефон на 100 гр дорожче. Ну а потім одні розчарування. Може трохи не вдалий приклад. Через це я і відкив цю тему. Тіпа лікбеза. Шоб народ знав. якшо когось обідив, вибачте

Додано: Сер 13 квітня 2005 р. 11:24
sashka
Поки Ви обговорюєте тему "Як використати гарантіїний лист? Чи в папочку підшити чи на цвях повісити?" УМЗ продовжує їх виписувати. Ти вже шось би зробив, ато крім пустих фраз нічого не має. Якщо цю проблему обговорювати на форумі то всеодно нічого не змінюється-проблема залишається. Порада: наступний раз купуй телефони не в УМЗ а в нормальних магазинах, "які за гарантійки отвечають".

Додано: Сер 13 квітня 2005 р. 11:47
Matviyuk
sashka, а ти знайомий з словом Халява? Отож бо й воно. А про сир знаєш? Можу розказати. А форуми й для того створюються, шоб пішдєть. А про "робити", це вже казка про слона і моську. І я писав про "правову державу". Ну і про "нормальні магазіни": покажи мені пальцьом, де вони є?

Додано: Сер 13 квітня 2005 р. 11:49
Matviyuk
Нормальні магазини це ті які продають перешиті телефони, що були сертифіковані, наприклад, для Польщі?

Додано: Сер 13 квітня 2005 р. 11:52
Matviyuk
Чи може нормальний магазин МЕНС? З ним я також знайомий і з їхніми методами роботи і з їхніми гарантійками.

Додано: Сер 13 квітня 2005 р. 12:08
sashka
Яку ти відповідь хочеш почути? а форум для того щоб обговорити проблему і знайти методи вирішення. Що ти хочеш, як так і не зрозумів. Є проблема з гарантіним таланом, не хочуть відповідати за взяті гарантіні зобовязання-подавай до суду. Думаю там твою проблему вирішать не на словах а на справах. ( і не треба думати шо там все вирішують гроші, або їх відсутність. Суд на комерційній основі не працює.) А якщо це не поможе можна їм щось погане зробити, наприклад- спалити центральний офіс 8) . Але за це ізолюютьть від суспільсва на деякий час. Так що вибирай що тобі більше подобається.
Або нічого не роби, і в форумі тоже не жалуйся. То не книга скарг і пропозицій.

Додано: Сер 13 квітня 2005 р. 12:21
Black
Matviyuk писав: Чи може нормальний магазин МЕНС? З ним я також знайомий і з їхніми методами роботи і з їхніми гарантійками.


Так сірих телефонів в нас хватає (зізнаюсь, я сам колись їх привозив). І Менс їх теж продає. Купляв у них двічі і двічі були сірі тели. Але вони нічим не відрізняються від тих, що "сертифіковані", за винятком того, що у них колись був simlock. Я за сірі телефони, якщо вони дешевші ніж "сертифіковані". А то їдеш за кордон, де рівень життя значно вищий, а ціни на телефони значно менші і офігіваєш.

Додано: Сер 13 квітня 2005 р. 12:40
Matviyuk
Блін, а хто жалується? Я ж написав, це тіпа лікбеза. Не знаєш шо таке лікбез? В тому й справа, шо в форумі обговорюють тему, а не "рішають проблеми". І до того ж я не питаю ні в кого порад. Тут просто висловлюють свою думку (бажано це робити в тєму). А наїзди тіпа "Якщо ти все знаєш, то якого х.... ти цю тему підняв? ", то, мені здається, тут пахне неповноліттям. Якшо нецікаво - не читай. А якшо читаєш - читай уважно.