Сторінка 1 з 1

Додано: П'ят 15 квітня 2005 р. 09:39
searcher
усі ці полємікі не по тємі, стосовно того як потрібно првильно щось купувати мабуть усі знають (чекі,гарантії треба брати усе і уважно дивитись що тобі втулили) і я не думаю що серед нас є лохі або ті кому 15 років і яких можна розвести :wink:

Додано: Пон 18 квітня 2005 р. 15:52
Matviyuk
Для тих кому цікаво: тільки що позвонив товариш і сказав, мол, був в Еванті - привезли твій телефон, поремонтований. Сьогодні їду заберу. Ще треба буде потім піти в Спілкупо справах захисту прав споживачів і забрати заяву. І забутися про ці всі гарантійки, ЕВАНТи і спілки до наступного поламаного телефона. :)

Додано: Пон 18 квітня 2005 р. 15:59
Black
Matviyuk писав: Для тих кому цікаво: тільки що позвонив товариш і сказав, мол, був в Еванті - привезли твій телефон, поремонтований. Сьогодні їду заберу. Ще треба буде потім піти в Спілкупо справах захисту прав споживачів і забрати заяву. І забутися про ці всі гарантійки, ЕВАНТи і спілки до наступного поламаного телефона. :)


Можливо, це саме Спілка захисту споживачів "посприяла" цьому. Вони тобі мозги компасували, казки тобі розказували, а ти хоч заяву забрати, якось несерйозно. Я на твоєму місці заяву не забирав би. Хай була б, щоб не розслаблялись і робили все в термін, передбачений законодавством. Ще штраф би заплатили. А ти мав би хоча б моральне задоволення від цього. :D

Додано: Пон 18 квітня 2005 р. 16:32
Matviyuk
black писав: Можливо, це саме Спілка захисту споживачів "посприяла" цьому. Вони тобі мозги компасували, казки тобі розказували, а ти хоч заяву забрати, якось несерйозно. Я на твоєму місці заяву не забирав би. Хай була б, щоб не розслаблялись і робили все в термін, передбачений законодавством. Ще штраф би заплатили. А ти мав би хоча б моральне задоволення від цього. :D

коли я писав скаргу в спілці, то запитав "а шо якшо вони привезуть телефон на протязі часу коли розглядатиметься заява?" Вони: "Прийдете і напишете "Претензій не маю". Крім того, там просто йде звернення до директора, де його зобовязовують виконати постанову на протязі якогось терміну і якшо він не виконує, то тоді накладається штраф. В розмірі 1% від вартості телефона за день просрочки. Якшо рахувати з 22 лютого (день коли закінчився термін гарантійного обслуговування по законодавству), то б получилась гарна сума. АЛЕ ВЖЕ ПРОБЛЕМИ НЕМА. Сьогодні я піду заберу телефон, а завтра, якшо буде час заберу заяву.

Додано: Сер 20 квітня 2005 р. 13:42
Black
Ну який результат цього всього? :roll:

Додано: Сер 20 квітня 2005 р. 14:07
Matviyuk
black писав: Ну який результат цього всього? :roll:


Як і казав, забрав телефон. Дівчина в ЕВАНТІ зустріла мене без посмішки, а з якимось острахом. На моє запитання про спілку захисту, вона сказала: "Звонили". Я: "О, значить працюють!". Вона: "Працюють". Сьогодні зайшов в спілку, написав "Претензій не маю". Отака історія. Одна радість - телефон не лочений.

Додано: Сер 20 квітня 2005 р. 14:13
Black
Matviyuk писав:
black писав:Ну який результат цього всього? :roll:


Як і казав, забрав телефон. Дівчина в ЕВАНТІ зустріла мене без посмішки, а з якимось острахом. На моє запитання про спілку захисту, вона сказала: "Звонили". Я: "О, значить працюють!". Вона: "Працюють". Сьогодні зайшов в спілку, написав "Претензій не маю". Отака історія. Одна радість - телефон не лочений.


Я ж казав, що без участі захисту прав споживачів тут не обійшлося. :D. Вони діють швидко і ефективно. :lol: