I-box злетів

Обговорюємо якість зв'язку, акції, новини, тарифи українських операторів.

Модератор: Саня

Відповісти
Аватар користувача
Black
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 5194
З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 11:39
Стать: чоловіча
Звідки: 127.0.0.1
Контактна інформація:

I-box злетів

Повідомлення Black »

Як відомо стались проблеми в роботі Ibox.
Life присилає смс, де не рекомендує поповняти через Ibox. А ось заява Киїстар:
«В центре хранения данных компании Ibox произошла техническая авария, которая привела к невозможности мгновенного зачисления средств на счета абонентов всех операторов мобильной связи… Мы обязали компанию Ibox перечислить в полном объеме средства на счета наших клиентов до 8 февраля». Источник: Киевстар

На сайті гаранта WMU (Webmoney) теж повідомлення:

Уважаемые пользователи!
Из-за технических проблем, возникших на стороне терминальной сети I-BOX, данная cеть перестала зачислять WMU на кошельки пользователей. В связи с этим WebMoney приняла решение временно приостановить техническое взаимодействие с I-BOX. По этой причине вы не сможете пополнить свой кошелек через данные терминалы: на экране вы увидите сообщение о невозможности проведения операции. Однако, если даже терминал "согласится" принять от вас деньги, рекомендуем воздержаться от пополнения кошелька и воспользоваться услугами других платежных сетей.
Как только I-BOX устранит неполадки, прием платежей будет возобновлен, а незачисленные платежи будут проведены.
Приносим извинения за доставленные неудобства не по нашей вине.
Аватар користувача
Black
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 5194
З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 11:39
Стать: чоловіча
Звідки: 127.0.0.1
Контактна інформація:

Re: I-box злетів

Повідомлення Black »

Технічний збій у роботі однієї з найбільших в Україні мереж платіжних терміналів iBox, що складається з 5340 апаратів, викликав у п'ятницю відключення всіх терміналів мережі, повідомляє КоммерсантЪ-Украина.
Платежі, що проводяться через iBox, перестали здійснюватися ще в четвер, а їх виконання до 7 лютого залежить від наявності у клієнтів чеків. Учасники ринку вважають, що збій у роботі мережі iBox приведе до відтоку частини її клієнтів.

У п'ятницю Альфа-банк - партнер однієї з найбільших мереж програмно-технічних комплексів самообслуговування (ПТКС) iBox - попросив своїх клієнтів утриматися від використання терміналів мережі: "У зв'язку з технічними проблемами зі зв'язком у термінальній мережі iBox, які виникли о 16:35 28 січня, прийняті платежі по всіх операторах, у тому числі погашення кредитів, буде зараховано із затримкою. Орієнтовний час вирішення технічної проблеми - 7 лютого".

Незважаючи на це, мережа працювала, і тисячі клієнтів iBox - у мережі 5340 терміналів - у четвер ввечері і п'ятницю вранці продовжували перераховувати кошти, які не доходили до одержувачів, зазначає видання.

Оператори мобільного зв'язку, які надавали канали зв'язку для терміналів, відключили їх тільки в п'ятницю вдень. "Після перших скарг клієнтів Київстар негайно поінформував iBox про аварію і отримав від компанії підтвердження, що фахівці докладають всіх зусиль для її усунення, - говориться в заяві компанії Київстар. - Ми зобов'язали компанію iBox перерахувати кошти на рахунки наших клієнтів у повному обсязі до 8 лютого".

Як пише газета, програмісти припустили, що причиною проблеми став злом мережі iBox. "Ми відключили їхні термінали, оскільки почули, що через один з них "перегнали" величезну суму", - повідомив начальник служби технічного забезпечення одного з операторів мобільного зв'язку. Але в компанії iBox заявили, що збій стався через підключення додаткових серверів.
Директор ТОВ Айбокс Інна Юн розповіла, що аварія сталася в центрі зберігання даних. "Ми попросили клієнтів пересилати нам копії чеків здійснених переказів на факс і електронною поштою, - повідомила вона. - 1 лютого ми почнемо пересилати дані мобільним операторам і незабаром вирішимо проблему". Втім, у вихідні дні сайт компанії не працював, а телефони не відповідали.

http://novynar.com.ua/business/100895
Відповісти