Сторінка 2 з 5

Додано: П'ят 10 березня 2006 р. 12:06
sashka
Ну не Берні Еклстоун а все ж таки Макс Мослі (він покищо є президентом федерації автоспорту FIA. І саме FIA визначає технічний регламент гонок) Берні Еклстоун на даний момент є власником комерційних прав F1. (тобто власник)

Додано: П'ят 10 березня 2006 р. 12:46
sashka
результати перших вільних заїздів в п"ятницю 10.03.2006 з 11:00-12:00
1 38 Robert Kubica Sauber-BMW 1:32.170

2 35 Alexander Wurz Williams-Cosworth 1:32.184

3 3 Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 1:33.388

4 5 Michael Schumacher Ferrari 1:33.469

5 15 Christian Klien RBR-Ferrari 1:34.800

6 40 Neel Jani STR-Cosworth 1:34.831

7 4 Juan Pablo Montoya McLaren-Mercedes 1:34.887

8 6 Felipe Massa Ferrari 1:34.925

9 14 David Coulthard RBR-Ferrari 1:35.017

10 20 Vitantonio Liuzzi STR-Cosworth 1:35.083

11 37 Robert Doornbos RBR-Ferrari 1:35.203

12 21 Scott Speed STR-Cosworth 1:35.371

13 18 Tiago Monteiro MF1-Toyota 1:36.542

14 19 Christijan Albers MF1-Toyota 1:36.930

15 39 Markus Winkelhock MF1-Toyota 1:37.918

16 22 Takuma Sato Super Aguri-Honda 1:38.190

17 23 Yuji Ide Super Aguri-Honda 1:40.782

Додано: П'ят 10 березня 2006 р. 21:48
Тюн
sashka писав: Ну не Берні Еклстоун а все ж таки Макс Мослі (він покищо є президентом федерації автоспорту FIA. І саме FIA визначає технічний регламент гонок) Берні Еклстоун на даний момент є власником комерційних прав F1. (тобто власник)


Ну без Берні в формулі нічого не обходиться, навіть більше, за багатьмя правилами стоїть саме він, а не Мослі!

Крім того, виграш Рено не є результатом діяльності двох вище згаданих осіб. Просто конструктори в Рено вкотре були на висоті(згадаймо стару формулу)!

А я згоден з 318, він же сам до недавна болів за Шуммі.

Ну і ждемо результатів гонки. Хтось може записати гонку на ДВД?

Додано: Суб 11 березня 2006 р. 17:36
Саня
Почався новий сезон і знову ті ж самі негаразди. Ніяк не вдається подивитися це видовище. Вже жалію про часи, коли кваліфікацію показували в 1-2 ночі. Тихо, спокійно можна подивитися, ніхто не відволікає.
От тільки почав дивитися кваліфікацію, починають заважати.
Побачив перший вильот. 11 хвилина після початку. Таке враження, що тяга якась лопнула.

Додано: Нед 12 березня 2006 р. 16:18
nightracer
сьогодні 1-й етап виграв Алонсо(рено).

Додано: Нед 12 березня 2006 р. 17:06
kidubon
а мені сподобався сьогодні Масса і Росберг(цей взагалі геній,як на мене!класно їздить)а взагалі я за Шуму-досвідчений чувак!прошлий сезон із-за скатів просрав!да і з машиною у Шуми неполадки були.....а от сьогодні непогано їхав!була спроба обігнати на останніх кругах Алонсо,але ж і це не промах!
P.S.Росберг-достойний гонщік!ще б команду йому нормальну!і це при 3-ьох піт стопах!ЗВЕРЬ!

Додано: Нед 12 березня 2006 р. 17:21
Тюн
А в мене кабельного нема! :cry: :cry: :cry:

Додано: Нед 12 березня 2006 р. 19:46
Саня
Масса припустився прикрої помилки. Можливо, й гальма трохи приклинило на правому задньому колесі. Робив ніби все правильн, але зірвало в занос.
А Росберг дійсно молодець. Класно виступив у першій гонці.
Райконен також гарно виглядав.
Ферарі програла через свою тактику піт-стопів. Щоб виграти Шумахеру треба було більш агресивно атакувати. А так він беріг чи то себе, чи то машину.

Додано: Нед 12 березня 2006 р. 19:55
kidubon
да Райконен тоже красава!на з`їждженій гумі зміг стримати Баттона на новій гумі!я просто не знаю як там початок був-не втикав початок!
але Роснберг зі трьома піт-стопами(один в 8-ці що входить в попадання в очкову зону)зверюга!ще й на часній машині з часним(так як я зрозумів)саморобним двигуном!

Додано: Пон 13 березня 2006 р. 09:58
sashka
1-Fernando Alonso -Spanish-Renault-10

2-Michael Schumacher-German-Ferrari-8

3-Kimi Räikkönen-Finnish-McLaren-Mercedes-6

4-Jenson Button-British-Honda-5

5-Juan Pablo Montoya-Colombian-McLaren-Mercedes-4

6-Mark Webber-Australian-Williams-Cosworth-3

7-Nico Rosberg-German-Williams-Cosworth-2

8-Christian Klien-Austrian-RBR-Ferrari-1

Ну шо? Хто там казав про трамвайні гонки? Гонка в Бахрейні просто супер!!!! Скільки боротьби, скільки накала страсєй!!!
Райконен просто умнічька :respekt: З останього місця на третє.... Герой гонки...
Ніко Розберг - відкриття сезону. (В Williams-Cosworth найпотужніші двигуни 760 к.с.)
Повністю провали гонку Тойота.... найбільший бюджет (350 млн. дол.) і ніякий результат.
:)
Отже маємо трьох лідерів в особах перших пілотів Ферарі, Рено і МакЛарена.
Темна конячка є Баттон (Хонда) Прихованим претендентом на кубок конструкторів є МакЛарен. Оскільки Монтойя буде понадійніше ніж Фізікелла (Рено) і Масса (Ферарі) і в парі з Райконеном це буде їм під силу.
Буду з нетерпінням чекати наступної гонки в Малайзії через тиждень 19 березня :!:

Додано: Пон 13 березня 2006 р. 11:11
ScorpionYurka
Гонка виявилась на диво цікавою, але почнемо з кваліфікації, як ви помітили, там відбулися зміни, причому в кращу сторону. Кваліфікація тепер набагато цікавіша.

Тепер про саму гонку, вона виявилась дуже показовою,
1 - Шумахер повертається, і настроєнний він дуже серйозно.
2 - Алонсо сподобалось бути чемпіоном
3 - Макларен так і зробив путної машини
4 - Хонда ще всім покаже...

Це якщо коротко.

А в цілому, сезон має бути дуже цікавий, фаворитів стає більше, зміни в регламенті пішли на користь.

Гонку Шумахер не програв, програли механіки і стратегі, Шумі і Алонсо біли на висоті.

ЖДу з нетерпінням наступної неділі, знову гонки :D

Додано: Пон 13 березня 2006 р. 22:32
Тюн
Так це я й казав про трамвайні гонки, про те що скоро це стануть перегони піт-стопів, і від слів не відмовлюся!
Ви ж самі кажете:
Ферарі програла через свою тактику піт-стопів.

Чи це не є найкраще підтвердження моїх слів? :o У дрібницях все нове, а вцілому теж саме! :(

Хоча добре хоть Шуммі не зверствує. :)

Додано: Пон 13 березня 2006 р. 22:46
Саня
Мало бачив минулий сезон, але Ферарі варто перглянути тактику піт-стопів. Вони надто рано закликають пілотів в бокси. Хто довше залишається на трасі, отримує перевагу. Алонсо виграв до 5 секунд на двох піт-стопах, імхо. На трасі йому це відіграти в Шумахера було б дуже складно.

Додано: Вів 14 березня 2006 р. 11:31
BMW318
Мало бачив минулий сезон, але Ферарі варто перглянути тактику піт-стопів. Вони надто рано закликають пілотів в бокси. Хто довше залишається на трасі, отримує перевагу. Алонсо виграв до 5 секунд на двох піт-стопах, імхо. На трасі йому це відіграти в Шумахера було б дуже складно.

Ці слова (та й інші сказані вище) ще раз підтверджують, що диктору треба говорити не
"перегони формули 1" - а "перегони піт-стопів формули 1" :?

Додано: Вів 14 березня 2006 р. 11:37
ScorpionYurka
Тюн писав: Так це я й казав про трамвайні гонки, про те що скоро це стануть перегони піт-стопів, і від слів не відмовлюся!
Ви ж самі кажете:
Ферарі програла через свою тактику піт-стопів.

Чи це не є найкраще підтвердження моїх слів? :o У дрібницях все нове, а вцілому теж саме! :(

Хоча добре хоть Шуммі не зверствує. :)


Піт-стопи це невідємний елемент гонок, їх наявність вносить певну загадковість і цікавість в перегони (фіг його знає в кого скікі бензи). Трамвайними гонками вони ніколи не стануть.
ТЮН - не нравицца не дивись, а цей сезон обіцяє бути цікавим саме через те що стало більше сильних гонщиків в яких єдиний шанс обійти суперника - це перехитрити на піт-стопі :P