Звернення з нагоди успішного заверешння святкування 750 - річчя Львова
В ніч з 30 вересня на 1 жовтня дестяки тисяч львів"ян та гостей міста змогли відчути, що воно таке ЛЬВІВСЬКИЙ ГРОМАДСЬКИЙ ТРАНСПОРТ. Тиснява була така, як у середньостатистичному "бидловозі".
Вразили самі маштаби "святкування". Спочатку провели успішну піар-кампанію "лазерного пшика". Потім випустили ювілейну карту міста, де навіть була транспортна мережа. Проте ми із здивуванням дізналися, що у Львові курсує тільки електротранспорт. Маршрутів "бидловозів" на карті чомусь не було. Ймовірно, що то була якась диверсія недругів.
Натовпи львів"ян та туристів всі гуртом пішли подивитися концерт Руслани і "лазерне шоу". Знаючи, як всі ми любимо зранку їхати у "бидловозі" міська влада на чолі з Андрієм Івановичем Садовим передбачила хід подій і для пісилення ефекту пустила у натовп маршрутки.
Деякі з них мужньо проривались до мети одразу ж позаду Оперного театру, незважаючи ані на людей, ані на дитячі візочки. Щоправда іноді "бидловози" опинялися оточені пасажирами і застигали до завершення святкування.
Як же можна не тішитись, коли тобі по нозі проїде кількатонний "бидловоз".
Але була ще одна родзинка. У натовп запустили також приватний транспорт, що дозволило водіям і перехожим, мешканцям міста європейської культури, вітати один одного святковими вигуками на кшталт: "Та пішов ти на х..! Зараз вийду і єб..о натовчу
!" Безсумнівно після цього одразу ж покращувався настрій.
Свято 750-річчя не порівняти з жодним із попередніх святкувань. Скажімо з візитом до Львова Івана павла ІІ. Адже тоді немудрі керівники міста передбачили якісь нікому непотрібні проходи і розбивали місця скупчення людей на нікому непотрібні сектори. Тому будь-хто при потребі міг вийти з натовпу і ніхто нікому не ходив по головах, а це ж так цікаво.
Зустрічалися нам у натовпах і поодинокі карети "швидкої допомоги", які не могли зрушити з місця. Не біда, що комусь десь стало погано і хтось десь в цей момент потребував лікарської допомоги. ТРК "ЛЮкс", НТА, Ес-ТІ-ВІ та 12 канал розповіла нам про чудову організацію свята. І прямо сказали, все, що бачите на власні очі то неправда, то все намагання ворогів мерії зіпсувати свято львів"янам і ми повірили. Всі гуртом репетували, як гарно організоване свято, як у казці про голого короля
Особливо багато подяк було отримано від мешканців будинків у центрні міста. Вони з насолодою перескакували через калюжі сечі, якимим були наповнені їхні під"їзди. :bad: Адже всім добре відомо, якою корисною є уринотерапія. А ще цей неповторний аромат сірки. Ми всі так давно за ним скучили. Міська влада завбачливо намагалася зменшити до мінімуму кількість біотуалетів у місті, та й взагалі не будувала стаціонарних туалетів в центрі міста. Там їх функціонує і так забагато, аж 2 штуки. Взагалі туалети - це пережиток минулого. У цивілізованих країнах такиХ, як Індія, камбоджа всі бігають по кущах, а то й посеред вулиці.
Уявляєте, скільки добрив отримає родюча львівська земля. А до аромату ми вже звикли і будемо тільки ним насолоджуватись.
Нас тішить, що всі змогли в черговий раз відчути себе бидлом, і побачити, як можна організувати величезну маршрутку. Це вдалося зробити нашому прогресивному меру, а тому ми висловлюємо йому побажання, щоб він професійно зайнявся організацією святкувань. Щоб дедалі більше людей могли відчувати себе бидлом.
На заверешення хочемо побажати Андрію Івановичу смороду сечі у його під"їзді, щоб він міг відчути те ж захоплення, що й ми. Нехай він завжди потрапляє у переповнені маршрутки, а у натовпі йому наступить хтось на ногу, а при зустрічі нехай кожен радісно вигукує вітальні слова, які вже стали символом святкування 750-річчя Львова: "Та пішов ти на х..!" Чекаємо більше від вас таких свят. Нас також тішить, що Ви, Андрію Івановичу такий побожний і молились за всіх нас.
Що таке бидловоз?
Бидловоз - це, можна сказати, транспортний засіб. Ви всі з ним добре знайомі. Навіть більше, я впевнений, що більшість з нас користується цим транспортним засобом щодня.
Чому щодня? Та відповідь надзвичайно проста. Просто у нас немає альтернативи. Ми змушені користуватися тим, що нам пропонують, інакше доведеться ходити пішки.
Бидловози можна побачити на вулиці практично кожного українського міста. Щоправда останнім часом їх значно поменшало у столиці України - Києві. Там чомусь поступово переходять на "Богдани", "Антони", "Шаоліні" ті іншу нечисть.
Ще не здогадалися? Добре відкрию секрет. Бидловоз - це переважно автомобіль марки "Мерседес". Але це зовсім не той "Мерседес", на якому їздять чиновники і багаті люди - це звичайний вантажний мікроавтобус, нашвидкоруч перероблений для перевезення людей, або, як кажуть у народі "бидла".
Чому бидловози перевозять бидло?
Та тому, що так вважає більшість перевізників, які не користуються громадським транспортом, що знаходиться у їхній власності.
А ще вони дуже часто люблять плакатися, особливо у Львові, як їм важко у складних економічних умовах підтримувати транспортну систему у належному стані.
Постійно вимагають підвищення цін за проїзд, проте не сервісу. Для чого - бидло і так буде їздити і буде платити.
Отже тепер, шановні мешканці міст і містечок, ми знаємо, що воно таке бидловоз і чому він перевозить бидло.
Для чого цей ресурс?
Ми всі є невільними корстувачами бидловозів. Всі ми любимо ці невеликі душогубки на колесах і змушені ними користуватися. А тим часом власники цих самих бидловозиків змушені шукати, куди вкласти кошти.
Їм важко і ми це розуміємо, тому усіма доступними засобами намагатимемось зберегти бидлоперевізництво у Львові та інших містах України. Адже у цьому виду транспорту є стільки переваг.
По-перше: щоденно ми маємо змогу фізично тренуватися, розштовхуючи ліктями інших пасажирів для того, щоб потрапити всередину бидловоза і добратися до роботи. А це вам у столітті гіпертоніків неабияка допомога організму.
По-друге: ми маємо змогу щоденно тренувати наш організм на перетравлення вуглекислого газу. Адже вікон у бидловозах не передбачено. Такі натреновані організми у майбутньому запросто зможуть обходитись без повітря взагалі. А це ж класно в умовах дії парникового ефекту, коли чистого кисню стає дедалі менше і менше.
По-третє: кожного літа ми можемо провести акцію "Зіпріймо разом". З організмів десятків людей у бидловозі в один момент виділяється купа шлаків та інших непотрібних організму речовин. Вийшовши з маршрутки відчуваєщ себе, як новонароджений. Організм більше не зашлакований.
По-четверте: тільки у бидловозі можна отримати заряд енергії для того, щоб працювати цілий день і просто "порвати" усіх конкурентів.
По-п"яте: щодня у бидловозі ми отримуємо урок красномовства від водія. Задяки йому ми можемо вивчити купу нових лексичних форм, які потім використовуватимемо у повсякденному житті.
По-шосте: ми вчимося, як потрібно поводитись з пенсіонерами. Їх потрібно завжди "ставити на місце" і просто викидати з бидловоза. Адже вони не приносять доходів казні і взагалі віджили своє. Чого їм пертися кудись посеред білої днини.
По-сьоме: кожен мешканцеь Брюхович, Рясного у пізній час має змогу здійснити вечірній моціон перед сном і прогулятися з центру Львова до своєї домівки у спальному районі. Це ж так корисно та й пальне економиться.
Отже, шановні читачі, переваг, як бачимо, дуже багато. І всім нам треба стати стіною на захист бидловозів. Інакше різні хитромудрі ділки накуплять незабаром купу нових автобусів і тоді зникне романтика.
Нас вже готові підтримати перевізники Львова. Підтримай і ти. Здобудемо перемогу разом. Не допустимо модернізації транспортної системи Львова.
Звертаємось до всіх ЗМІ і небайдужих. Допоміжіть вберегти самобутність Львова. Збережемо бидловози разом. Дамо можливість і наступним поколінням користуватися цим незабутнім транспортним засобом