Протягом 2005 року за ініціативою Голови Державної митної служби України Володимира Скомаровського проводилося вивчення громадської думки щодо роботи митників на пунктах пропуску та на внутрішніх митницях. Опитування проводилося в два етапи серед учасників зовнішньоекономічної діяльності та серед фізичних осіб, які перетинали митний кордон України в прикордонних пунктах пропуску. Перший етап проводився наприкінці травня, а другий – протягом серпня поточного року. 
Результати опитування показали, що, наприклад, 63,6 % суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності вважають, що тривалiсть митного оформлення при застосуваннi системи "єдиного вiкна" скоротилась (значно скоротилась – 25,5 %, скоротилась, але незначно – 38,1 

. 
Компетентністю працівників митних органів, які проводять митне оформлення зовнішньоторговельних комерційних вантажів, задоволені 94 % опитаних (оцінку «відмінно» дали 57,1 %, «добре» - 36,9 

. 
Якщо в травні цього року осіб, задоволених якістю обслуговування на митниці, серед опитаних було 72,7 % (цiлком задоволенi – 39,0 %, скоріше задоволені – 33,7 

, то вже в серпні цей показник становить 84 % (цiлком задоволенi – 40,7 %, скоріше задоволені – 43,3 

. 
Культуру поведiнки працiвникiв митного органу опитувані в травні визначали таким чином: 
 
Вкрай незадовiльно 1,3% 
Незадовiльно 3,5% 
Задовiльно 13,6% 
Добре 30,6% 
Вiдмiнно 51,0% 
 
         В серпні, під час другого етапу опитування, було отримано такі результати:
 
Вкрай незадовiльно 0,3% 
Незадовiльно 1,0% 
Задовiльно 7,3% 
Добре 37,7% 
Вiдмiнно 53,8% 
 
    Тобто, ми бачимо очевидне зростання осіб, які залишилися задоволеними культурою поведінки митників: показник «відмінно» зріс на 2,8 %, «добре» - на 7,1 %. 
 
         Оперативнiсть роботи працiвників митницi при оформленнi вантажів у травні було оцінено так:
 
Вкрай незадовiльно 1% 
Незадовiльно 3% 
Задовiльно 16% 
Добре 63% 
Вiдмiнно 18% 
 
         В серпні результати виявилися такими:
 
Вкрай незадовiльно 1,0% 
Незадовiльно 3,8% 
Задовiльно 14,1% 
Добре 40,5% 
Вiдмiнно 40,5% 
Немає вiдповiдi 0,1% 
 
         При цьому відсоток осіб, задоволених оперативністю роботи (оцінки «добре» та «відмінно») становив 81 %.
 
         Найбільш болюче питання для митних органів сьогодні – хабарництво. Ось як оцінили це явище респонденти. На питання «Чи доводилось Вам або Вашим рiдним впродовж останнього мiсяця давати хабар працiвнику цiєї митницi?» в травні респонденти відповіли таким чином:
 
Так 11,4% 
Нi 82,7% 
Немає відповіді 5,9% 
 
         А вже в серпні відповіді виявилися такими:
 
Так 3,3% 
Нi 96,3% 
Немає вiдповiдi 0,4% 
 
         Цифри говорять самі за себе – істотне зростання на 13,6 % тих, хто не давав хабара митникам. В той же час, цифри у графі «немає відповіді», які свідчать про певний страх говорити на такі теми перед стінами митниці, теж змінилися – на 5,5 %.
Отримані цифри свідчать про кропітку, але ефективну роботу, проведену Державною митною службою України по спрощенню митних процедур, боротьбі з хабарництвом, підвищенню компетентності та оперативності роботи митників, а головне - до повернення довіри суспільства до митниці.
Офіційні дані на 09 вересня 2005 року