Провайдери, млін.....

Мережа інтернет, мобільний інтернет, інтернет-магазини, реклама сайтів і таке інше...

Модератор: Саня

Відповісти
Viktor
Учасник дискусій
Учасник дискусій
Повідомлень: 232
З нами з: Пон 11 квітня 2005 р. 21:39

Re: Провайдери, млін.....

Повідомлення Viktor »

Саня писав:
Відповідно до Договору про надання послуг зв'язку, термін підключення до мережі компанії "Фотаком" складає до 30 днів з моменту оплати послуг і підписання Договору.

Погано що в договорі не виписана відповідальність компанії "Фотаком" за порушення умов договору.
Якщо вже ці 30 дн. вже закінчилися, то можна писати скаргу. А щодо відповідальності, то вона і законодавством передбачена (Цивільним кодексом України).
Саня
Модератор
Модератор
Повідомлень: 2100
З нами з: Сер 16 лютого 2005 р. 13:18
Стать: чоловіча
Звідки: Луцьк

Re: Провайдери, млін.....

Повідомлення Саня »

Справа трохи зрушилася. В понеділок на площадці вже поставили коробку. Диви, за тиждень-другий кабель в квартиру кинуть :-)
За порушення умов Договору на мене може бути накладений штраф. А якщо "Фотаком" порушує умови в черговий раз, то яку відповідальність він несе?
Аватар користувача
keepo
Модератор
Модератор
Повідомлень: 1312
З нами з: Пон 15 серпня 2005 р. 12:45
Звідки: Луцьк
Контактна інформація:

Re: Провайдери, млін.....

Повідомлення keepo »

Точно таку саму як і ти. Цивільний кодекс ніхто не відміняв.
Счастье есть лишь мечта, а горе реально. /Вольтер/
Саня
Модератор
Модератор
Повідомлень: 2100
З нами з: Сер 16 лютого 2005 р. 13:18
Стать: чоловіча
Звідки: Луцьк

Re: Провайдери, млін.....

Повідомлення Саня »

Звичайно, можна відправити мене почитати "Цивільний кодекс України", Закон "Про телекомунікації", "Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг". Простіше відразу до Гуугля спровадити, як то зараз позвикали робити... :-(
Це досить об'ємні документи і в мене, якщо чесно, немає бажання займатися їх вивченням. Сподівався на допомогу всезнаючого All.
В договорі не описано яку саме відповідальність несе ВАТ "Фотаком" за порушення умов договору. Сказано, що це регулюється "Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг". В Правилах формулювання токож досить обтічні. Провайдер зобов'язаний надавати послуги за встановленими показниками якості відповідно до стандартів та інших нормативних документів, умов договору та наданої ним інформації про умови надання послуг.
Я як споживач маю право на своєчасне і якісне отримання телекомунікаційних послуг.
Але не зустрів я ніде щоб було написано яку ж саме відповідальність провайдер за невиконання своїх обов'язків, порушення моїх прав.
Ну маю я право подати скаргу.
Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг писав:48. Оператор, провайдер приймає рішення за заявою споживача у строки, передбачені законодавством.
49. За результатами розгляду письмової заяви споживачеві надається письмова відповідь за підписом уповноваженої особи оператора, провайдера.
Які ж такі строки передбачені законодавством? Де це написано? Напишу я одну бумажку. Вони іншою відпишуться і все :-(
Viktor
Учасник дискусій
Учасник дискусій
Повідомлень: 232
З нами з: Пон 11 квітня 2005 р. 21:39

Re: Провайдери, млін.....

Повідомлення Viktor »

Саня писав:Звичайно, можна відправити мене почитати "Цивільний кодекс України", Закон "Про телекомунікації", "Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг". Простіше відразу до Гуугля спровадити, як то зараз позвикали робити... :-(
Це досить об'ємні документи і в мене, якщо чесно, немає бажання займатися їх вивченням. Сподівався на допомогу всезнаючого All.
В договорі не описано яку саме відповідальність несе ВАТ "Фотаком" за порушення умов договору. Сказано, що це регулюється "Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг". В Правилах формулювання токож досить обтічні. Провайдер зобов'язаний надавати послуги за встановленими показниками якості відповідно до стандартів та інших нормативних документів, умов договору та наданої ним інформації про умови надання послуг.
Я як споживач маю право на своєчасне і якісне отримання телекомунікаційних послуг.
Але не зустрів я ніде щоб було написано яку ж саме відповідальність провайдер за невиконання своїх обов'язків, порушення моїх прав.
Ну маю я право подати скаргу.
Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг писав:48. Оператор, провайдер приймає рішення за заявою споживача у строки, передбачені законодавством.
49. За результатами розгляду письмової заяви споживачеві надається письмова відповідь за підписом уповноваженої особи оператора, провайдера.
Які ж такі строки передбачені законодавством? Де це написано? Напишу я одну бумажку. Вони іншою відпишуться і все :-(
ст. 20 Закону України "Про звернення громадян" - не більше одного місяці з моменту її надходження.
Саня
Модератор
Модератор
Повідомлень: 2100
З нами з: Сер 16 лютого 2005 р. 13:18
Стать: чоловіча
Звідки: Луцьк

Re: Провайдери, млін.....

Повідомлення Саня »

Viktor, спасибі за консультацію.
Місяць витрачати на розгляд скарги... М-да. Все робиться "під себе". Обіцяли підключити за місяць. Не виконали. Знають, що навіть якщо людина офіційно звернеться зі скаргою, то в них є ще один місяць. Якщо й на цей раз "не встигли", то
Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення.
З такими розкладами нема чого до них і йти. Ліпше по телефону кожен день набридати :-)
Аватар користувача
Black
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 5194
З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 11:39
Стать: чоловіча
Звідки: 127.0.0.1
Контактна інформація:

Re: Провайдери, млін.....

Повідомлення Black »

Думаю в цьому місяці підключитись. Не знаю, що вибрати - Візор чи Фотаком? Візор - 10 грн підключення + за кабель, Фотаком - 180 грн підключення.
Саня
Модератор
Модератор
Повідомлень: 2100
З нами з: Сер 16 лютого 2005 р. 13:18
Стать: чоловіча
Звідки: Луцьк

Re: Провайдери, млін.....

Повідомлення Саня »

В мене з підключенням до мереж від "Фотаком" були певні труднощі. Про це вже на форумі писав...
Зараз інетом задоволений. Не так багато маю вільного часу, то й трафіку вистачає. Внутрішнього взагалі мало використовую. Зовнішнього за місяць гіг ледве вибрав.
Перебоїв в роботі мережі зараз не спостерігається. Швидкість хороша. Абонплата невелика. Влаштовує.
Аватар користувача
SunSeth
Учасник дискусій
Учасник дискусій
Повідомлень: 186
З нами з: П'ят 05 січня 2007 р. 10:24
Стать: чоловіча
Звідки: Луцьк
Контактна інформація:

Re: Провайдери, млін.....

Повідомлення SunSeth »

А що хто думає на рахунок такого провайдера, як ТК "Аверс" ? Як у них якість, швидкість і тд ?
Аватар користувача
Black
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 5194
З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 11:39
Стать: чоловіча
Звідки: 127.0.0.1
Контактна інформація:

Re: Провайдери, млін.....

Повідомлення Black »

Падключілся в домашні мережі. :)
Аватар користувача
Poison
Модератор
Модератор
Повідомлень: 781
З нами з: Нед 03 липня 2005 р. 01:03
Стать: чоловіча
Звідки: Луцьк

Re: Провайдери, млін.....

Повідомлення Poison »

Я тоже 8)
Patria o Muerte
Саня
Модератор
Модератор
Повідомлень: 2100
З нами з: Сер 16 лютого 2005 р. 13:18
Стать: чоловіча
Звідки: Луцьк

Re: Провайдери, млін.....

Повідомлення Саня »

Вітаю, колеги :-)
Аватар користувача
vladek
Учасник дискусій
Учасник дискусій
Повідомлень: 245
З нами з: Сер 17 травня 2006 р. 18:45
Стать: чоловіча
Звідки: Луцьк

Re: Провайдери, млін.....

Повідомлення vladek »

Poison писав:Я тоже 8)
Вдруге? Тепер вчасно платити будеш? :D
Alive forever... (phoenix)
Аватар користувача
Black
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 5194
З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 11:39
Стать: чоловіча
Звідки: 127.0.0.1
Контактна інформація:

Re: Провайдери, млін.....

Повідомлення Black »

Нещодавно була гроза і як завжди після неї не працював інтернет "Домашні мережі" від Датагруп... 2 доби блін. Думаю пора перейменувати "Домашні мережі" в "Домашній інтернет до першої грози"...
Відповісти