Ідея нової політичної системи в Україні

Соціальна, економічна, податкова, облікова, фінансова, бюджетна політика України. Тут місце усім політичним баталіям.

Модератор: Саня

Відповісти
Cергій Волков
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: Нед 19 липня 2009 р. 21:52
Стать: чоловіча

Ідея нової політичної системи в Україні

Повідомлення Cергій Волков »

Доброго дня!
Мене звуть Сергій Волков, за фахом я юрист. В свій час працював вчителем потім організував власний бізнес і 10 років керував ним. Особисто впевнився, що діюча влада на всіх рівнях прогнила і потрібно кардинально все міняти. Зараз на питанні кризи влади паразитують багато «нових» громадсько-політичних рухів, які ви можете побачити в проплачених відео сюжетах на телебаченні, в замовних статтях у газетах різних рівнів, починаючи з всеукраїнських та закінчуючи місцевими виданнями. Мої ідеї не мають нічого спільного з подібними рухами, які, змінюючи перші обличчя, не змінюють саму систему влади.
Я впевнений, діючу політичну систему потрібно змінювати. Тільки нові ідеї та принципи зможуть спровокувати позитивні зміни в Україні. Вже два роки я займаюсь розробкою ідеї нової політичної системи, яка на мою думку, має навести лад в нашій країні.
Пропоную систему, за якої кожна людина в суспільстві, через Громади, буде володіти спільною частковою власністю – Партією Громадських Об‘єднань і, допустивши цю партію до Влади, отримає народну Владу.
Щиро прошу ознайомитись з інформацією (відеовиступ, концепція, документація та інше) яка знаходиться на сайті:
www.pgo.pp.ua (дублікат www.vsv-concept.narod.ru) реквізити : тел. 8(067)9266789 , derwolf@ukr.net, derwolf@pgo.pp.ua
Сподіваюсь на ваші відповіді і коментарі. Для мене дуже важливе обговорення ідеї, її розвиток і втілення у життя.
З повагою Сергій Волков
Cергій Волков
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: Нед 19 липня 2009 р. 21:52
Стать: чоловіча

Re: Ідея нової політичної системи в Україні

Повідомлення Cергій Волков »