Formula-1
Модератор: Саня
- Тюн
- Активний учасник
- Повідомлень: 256
- З нами з: Чет 09 лютого 2006 р. 17:20
- Звідки: Far Far Away Kingdom
Ну на вільній практиці пілоти не напрягаються тому й результати такі. Сумніваюсь, що Девідсон чи Вюрц захоплять поул.
Second placer is the first loser.
http://www.streetracing.lutsk.ua
http://www.streetracing.lutsk.ua
- Тюн
- Активний учасник
- Повідомлень: 256
- З нами з: Чет 09 лютого 2006 р. 17:20
- Звідки: Far Far Away Kingdom
Странно якось пройшла кваліфікація. Не покидає думка, що замість гонок команди грають в шахи.
Second placer is the first loser.
http://www.streetracing.lutsk.ua
http://www.streetracing.lutsk.ua
Вреження препаскудні... Рено знов всіх натянули.... Козел Кристиан Клин (red bull) сам їздити не вміє і другим не дає. Кімі Райконена вибив з траси... Ну це так емоції...
Чому так багато моторів здохло? Все із-за того шо більшість команд їздило на двигуні з попередньої гонки (як ми знаємо регламентом встановлено використання 1 двигуна на 2 гонки. якщо двигун міняють після першої його гонки, то пілот наказується втратою 10 позицій на старті), а відповідно ресурс двигуна був вже зношений а якщо додати жаркий клімат і бажання видавлювати з того двигуна все шо можна.... от і результат.
Як завжди дивно їздить Хонда. Баттон показує результат, а Барікелло - просто катається.
Трохи жалко Williams могли реально поборотись за очки.
Ferrari, McLaren - як завжди стабільно провели гонку, але є деякі проблеми як в тих так і інших.
BMW Sauber - молода і перспективна команда, але є над чим ше працювати
Toyota і всі інші - работать і работать
Чому так багато моторів здохло? Все із-за того шо більшість команд їздило на двигуні з попередньої гонки (як ми знаємо регламентом встановлено використання 1 двигуна на 2 гонки. якщо двигун міняють після першої його гонки, то пілот наказується втратою 10 позицій на старті), а відповідно ресурс двигуна був вже зношений а якщо додати жаркий клімат і бажання видавлювати з того двигуна все шо можна.... от і результат.
Як завжди дивно їздить Хонда. Баттон показує результат, а Барікелло - просто катається.
Трохи жалко Williams могли реально поборотись за очки.
Ferrari, McLaren - як завжди стабільно провели гонку, але є деякі проблеми як в тих так і інших.
BMW Sauber - молода і перспективна команда, але є над чим ше працювати
Toyota і всі інші - работать і работать
- ScorpionYurka
- Учасник дискусій
- Повідомлень: 103
- З нами з: Суб 04 лютого 2006 р. 11:02
- Звідки: Луцьк
- Контактна інформація:
- ScorpionYurka
- Учасник дискусій
- Повідомлень: 103
- З нами з: Суб 04 лютого 2006 р. 11:02
- Звідки: Луцьк
- Контактна інформація:
- Тюн
- Активний учасник
- Повідомлень: 256
- З нами з: Чет 09 лютого 2006 р. 17:20
- Звідки: Far Far Away Kingdom
Самі команди констатують той факт, що V8 слабше минулорічних моторів, і на трассах гонщикам доводиться на 20% більше відкривати дроссель, двигуни більше гріються, а ще й один двигун на дві гонки! Кароче організатори з конструкторів здіваються! Ну не у всіх команд є генії, здатні зробити чудо-двигун потужним та витривалим.
А Райконен ще свого дождеться! Може й в цьому році, наперед загадувати не можна, в гонках різне буває.
А Райконен ще свого дождеться! Може й в цьому році, наперед загадувати не можна, в гонках різне буває.
Second placer is the first loser.
http://www.streetracing.lutsk.ua
http://www.streetracing.lutsk.ua
-
- Учасник дискусій
- Повідомлень: 138
- З нами з: Нед 08 травня 2005 р. 23:22
До речі. Не давно як вчора почув дуже слушну і варту уваги думку... Розмова стосувалася чому Рено маючи далеко не самий потужний двигун, вдається показувати такий хароший результат? Виявляється вся причина їхнього успіху, можливо, заключається в ідеальній роботі електроніки, а саме: функції ТС (тракшин контроль) + дуже швидке вставляння передач.
На даний момент команди активно працюють на тестах... всі чимось зайняті: Хонда - тестами гуми, Макларен - нових (більш потужних двигунів) і елементів аеродинаміки, інші також на тестах але офіційно не заявляють над чим працюють.
На даний момент команди активно працюють на тестах... всі чимось зайняті: Хонда - тестами гуми, Макларен - нових (більш потужних двигунів) і елементів аеродинаміки, інші також на тестах але офіційно не заявляють над чим працюють.
Согласно исследованиям, Косворт, самый маленький производитель двигателей для Формулы-1, возглавляет список моторов по лошадиным силам и оборотам в 2006 году. Немецкое издательство Sport1.de опубликовало результат акустических исследований, показывающий, что частная компания из Нортгемптона поставляет для команды Вилльямс моторы V8 с самыми высокими оборотами. Согласно анализу, Косворт уже превысил барьер в 20 000 оборотов.
Интересно, что непосредственно за Косворт идёт Мерседес, выдающий 19 600 оборотов в минуту для Макларен. На третьем и четвёртом местах соответственно расположились Феррари и БМВ с 19 000 оборотов каждый.
Акустические исследования осуществлялись путём записи звука работы моторов, когда болиды были на трассе.
Источник - F1 Central.
А як вам така інфорація.
Правда на гран-прі Австраліїї Макларен буде виступати з новим двигуном від Мерседес. Який, по всім заявкам констркуторів, має бути ще потужнішим.
Интересно, что непосредственно за Косворт идёт Мерседес, выдающий 19 600 оборотов в минуту для Макларен. На третьем и четвёртом местах соответственно расположились Феррари и БМВ с 19 000 оборотов каждый.
Акустические исследования осуществлялись путём записи звука работы моторов, когда болиды были на трассе.
Источник - F1 Central.
А як вам така інфорація.
Правда на гран-прі Австраліїї Макларен буде виступати з новим двигуном від Мерседес. Який, по всім заявкам констркуторів, має бути ще потужнішим.
-
- Новачок
- Повідомлень: 6
- З нами з: Пон 23 січня 2006 р. 21:45
- Звідки: Луцк
- ScorpionYurka
- Учасник дискусій
- Повідомлень: 103
- З нами з: Суб 04 лютого 2006 р. 11:02
- Звідки: Луцьк
- Контактна інформація:
а пачіму малчім, вчора гонка пройшла, чи всі проспали?? чи припухли просто від кількості розбитих машин??? таке відчуття що їм замало всім траси було, зате весела гонка була, шкода Шумі, Райконен нарешті показав шо може, коли машина їде
Бідняга Батон - не дотянув 10 метрів, аблом канкретний
Бідняга Батон - не дотянув 10 метрів, аблом канкретний
" - нет предела безпределу - "