Сторінка 2 з 4

Додано: Сер 10 січня 2007 р. 09:54
keepo
Dzek, да і тяга не та, як не крути...

Додано: Сер 10 січня 2007 р. 12:13
Саня
Це є плата за економію :-(
Так, втрачається трохи потужність, як правило до 10%. Це не є багато, але відчутно.
Ламається частіше не через газ, а через те, що пробіг став більший. Думаю, якщо взяти кількість поломок на одиницю пробігу, то їх виявиться менше, ніж було. Якщо можна, то варто було б уточнити що саме ламається. Одне діло якщо щось по апаратурі і двигуні, інше - якщо по ходовій. На наших дорогах то не диво.

Додано: Чет 11 січня 2007 р. 00:25
Dzek
Мощность теряется чуть больше - где то на 20-30% (смотря от того как накрутиш редуктор). Но это не запрящает в любой момент переключиться на бензин и показать истинную силу двигла.
Однозначно поломки от того, что больше ездиш - соответственно чаше меняеш масло, тормозные колодки и другую мелочёвку.  Единственная поломка более-менее серьёзная - прогорела прокладка головки блока. Но на сервисе (сам боюсь в двигатель лезть) сказали что это не от газа, а возможно от перегрева мотора.

Додано: Чет 11 січня 2007 р. 23:21
Саня
Dzek, звідки дані про 20-30%?
Трохи компенсувати втрату потужності можна дійсно "накрутивши" редуктор і збільшивши кут випередження запалювання.

Додано: Нед 14 січня 2007 р. 19:16
Dzek
Данные из литературных источников. У меня брат по этой теме диплом писал. Плюс говорили люди, которые ставят аппаратуру. Плюс собственные наблюдения.

Додано: Нед 14 січня 2007 р. 20:44
Саня
Ну, "брат по этой теме диплом писал" то не є показник. Я більш довіряю радянским джерелам. Не для кого не секрет, до CРСР давно проводило експеременти, по переходу не лише на газ, але й на водень. Досить вдало.
Якщо не надто складно, то чи не можна навести дані про час розгону від 0 до 100 км на год. на бензині і на газу і про максимальну швидкість, які досягнуті при більш-менш однакових погодніх умаовах?
Розумію, що краще почекати до весни і до більш стійкої погоди, але все-таки?

Додано: Пон 15 січня 2007 р. 10:08
Black
На водні вже давно випускають автомобілі такі гранди як Мерседес і не тільки. Вже навіть автобуси є. Але ціна їх згачно дорожче і я думаю нафтотрейдерам невигідний перехід на водень і вони будуть його гальмувати...

Додано: Пон 15 січня 2007 р. 11:21
Саня
Так вони й гальмують. Ще за часів СРСР в прибалтиці РАФи на водні їздили. Зараз ж ні про що подібне навіть не чути.
На ВАЗі роторно-поршневими двигунами займалися. Та вистачало розробок, але в життя вони не втілювалися.

Додано: Чет 18 січня 2007 р. 00:14
Dzek
По поводу скоросных режимов: разницы нет. Что на газу, что на бензине - можна выжимать все соки. По крайней мере 150-160 км/час - полёт нормальный.
По поводу разгона - газ существенно отстаёт, где то на треть. Самое тяжолое - переключение на вторую передачу - тут наибольшее отставание.

Додано: Чет 18 січня 2007 р. 09:07
Саня
Крутний момент падає :-( Просто на першій це найбільш відчутно. Газ має меншу швидкість згоряння, через те й наслідки такі.

Додано: Чет 18 січня 2007 р. 10:25
keepo
При розгоні до 150-160 км економія пропадає, навіть перерозхід в грошах в порівнянні з бензином...

Додано: Чет 18 січня 2007 р. 13:43
Саня
А ти менше правила порушуй :-), дотримуйся швидкісного режиму тоді й економія буде. Навіть на бензині.

Додано: Суб 20 січня 2007 р. 00:08
Dzek
keepo писав: При розгоні до 150-160 км економія пропадає, навіть перерозхід в грошах в порівнянні з бензином...


Не знаю откуда такая информация, может при использовании пропан/бутана. При средней скорости 140 км/час от заправки в Ровно до заправки в Житомире у меня уходит 16-17 кубов газа. Скорость вне населённых пунктов 145-160. По населённым соответственно 80.

П.С. Я не делаю рекламы просто делюсь своими впечатлениями. Есжу около 1,5 года.

Додано: Суб 20 січня 2007 р. 17:19
Саня
Dzek, а що в тебе за машина? Так щоб для повноти інформації :-)

Додано: Суб 20 січня 2007 р. 22:02
Dzek
бочка