Сторінка 1 з 4

АвтоГаз

Додано: Чет 17 серпня 2006 р. 11:02
mass
вот недавно взнав шо у нас в Луцьку встановлюють газове обладнання на автомобілі.

дають гарантію 2 роки без обмеження пробігу, кредит з першим внеском 0 грн.

сам машини не маю але думаю досить вигідна річ особливо після читання статті з їхнього сайта та після приблизного підрахунку коштів на їхньому кальтуляторі (на сайті).

вот кусок статті:
Основные преимущества газа:
-Сегодня средняя цена 1 л. пропан-бутана составляет 2,70 грн., а 1 л. бензина А95-4,70 грн.
-Увеличение межремонтного периода двигателя в 1,5 раза
-Увеличение срока службы моторного смазочного масла в 1,5...2 раза. Снижение уровня шума работы двигателя до 10 дб (как минимум в 2 раза).
-Увеличение срока службы свечек зажигания на 40%. Снижение токсичности выхлопных газов: CO в 2...3 раза, оксид азота - в 1,2 раза, CH - в 1,3...1,9 раза.

Еще одним аргументом в пользу газового оборудования есть минимальная амортизация. При правильном использовании оборудования межремонтный период к замене резинотехнических изделий газовых аппаратур представляет не меньше 5 лет.


лінк: http://www.auto-gaz.com.ua/

Додано: Чет 17 серпня 2006 р. 11:20
Black
Неодноразово чув, що навпаки при використанні газу двигун швидше зношується ніж при використанні бензину... Все таки ж він початково розрахований на бензин...

Додано: Чет 17 серпня 2006 р. 11:28
mass
я в тому не спец. але недавно почав вивчати як і шо впливає... як я розумію то нове обладнання, а головне якісне і імпортне - навпаки продовжує життя... :)

Додано: Суб 19 серпня 2006 р. 16:50
nightracer
це все ФІГНЯ!!!
на газу двигун бистріше зношується!
звичайно на газу ти економиш але подумай скільки ти влітаєш на ремонті (вкладиши, кольца, клапана і т.д. і т.п.)

всетаки бензин є бензин!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Додано: Суб 19 серпня 2006 р. 17:10
Саня
nightracer, на основі чого зроблено такі висновки? У тебе є якась достовірна інформація? Чи то просто слова, емоції...

Додано: Суб 19 серпня 2006 р. 20:28
Poison
КОЛИСЬ БАЧИВ ПЕРЕДАЧУ ДЕ НА ПАЛЬЦАХ ПОЯСНИЛИ ЧОГО ГАЗ ДОРОЖЧЕ nightracer, правий зношується швидше да і октанове число вище в газу.

Додано: Суб 19 серпня 2006 р. 20:48
mass
2 Poison
раджу детально почитати, вивчити статті викладені на сайті. обладнання ІТАЛЬЯНСЬКЕ, компанія BRC - світовий лідер серед таких технологій.

в тій передачі яку ти бачив про яке обладнання говорилось? імхо якщо ти не професіонал в цьому ділі то так впевнено розсуждати не можна. є різне обладнання, час змінюється, змінюється якість і т.д. + ніколи не рівняйте обладнання різних виробників. якщо один поганий це не значить що всі такі.

на сайті ДЕТАЛЬНО описано чому саме двигун, кольца, клапана і т.д. служать довше.

читайте уважніше. задумуйтесь... ;)

Додано: Суб 19 серпня 2006 р. 21:44
Саня
Народ, щось ви помиляєтеся. Використання газу в якості пального економічно вигідно. При роботі на газові двигун зношується менше. Цьому є ряд причин:
1. При згоранні газу, на відміну від бензину, майже не утврюється твердих частинок, які осідають на стінках цилінрів, поршнях і т.д. в якості нагару. Зменшення нагароутворення веде до зменшення спрацювання мотору, оскільки тверді частинки є хорошим абразивом.
2. При використанні газу мастило довше зберігає свої властивості, оскільки відсутнє його розрідження бензином. Це в більшій мірі проявляється на вже спрацьованому моторі. Але й навіть на новому абсолютно справному двигуні паливо-повітряна суміш проникає в картер, де змінює властивості мастила в гіршу сторону. Таким чином використання газу й тут має перевагу. Нерозріджене мастило краще захищає деталі від спрацювання.
3. Газ має більше октанове число. Це число характеризує стійкість пального до детонації. Детонація вкрай негативно позначається на довговічності двигуна. Більше октанове число - це добре.
4. На газі мотор працює м'якше. Це сприяє зменшенню ударних навантажень і, відповідно, подовжує строк його служби.

Використання газу має й свої недоліки:
1. Утруднений пуск мотору в холодну пору. При температурі повітря менше +5 рекомендується заводити мотор на бензині, а потім переключатися на газ.
2. При роботі на газі двигун розвиває меншу потужність.
3. Не можна прирівнювати 1л газу до 1л бензину. Витрати газу в літрах виходять трохи більші, ніж бензину.
Пункти 2 і 3 мають своє пояснення. Газ має меншу теплотворну здатність. Таким чином для виконання однакової роботи треба збільшити його витрати в порівнянні з бензином.
Також в наслідок цього дещо падає потужність. Тут впливають й інші фактори, зокрема зменшення масового наповненя циліндрів і менша швидкість згорання. Для компенсації цього встановлюють більш раннє запалювання. Падіння потужності більш відчутне на малофорсованих моторах. Двигуни сучаних іномарок цим старждають менше.

Загалом цитата, яку навів mass в першому пості відображає істинний стан справ. Сумніви в мене викликають лише цифри. Думаю, вони трохи завищені.

Додано: Суб 19 серпня 2006 р. 22:10
Poison
mass, тормознино лаптьом :evil:  ,я не стверждував в повному абсолюті ,що одне добре а друге зле ,я висловив свою думку яка базувалась на побаченій передачі де докладно розяснювалось які є плюси і мінуси даної технології ,а не конкретного виробника.І по друге ти шановний теж далеко не профісіонал щоб висловлювати свої не аргументовані думки основані тільки на рекламі фірми яка хоче тільки побільше заробити і викладає тільки плюси даної технологіїї забуваючи про мінуси.
P.S якщо в тебе навідь машини не має то чого ти паришся про те на чому краще їздити думай і збирай на тачку ,а потім вже задумуйся про питання іншого битія. :D

Додано: Суб 19 серпня 2006 р. 22:21
Саня
Знову наїзди на новачків :-(
mass чесно признався, що не є спеціалістом в цьому питанні, інформацію він почерпнув з сайту і вирішив обговорити це на форумі. Припускаю, що він думав що тут є люди, які дійсно в цьому розбираються.
Також можливо, що він просто вирішив зайнятися рекламою.

Додано: Нед 20 серпня 2006 р. 00:21
Poison
От і мені дуже сильно здалось що людина займається рекламою,краще б було зразу написати є така фігня я її продаю вискажіть своє бачення на дане питання.

Додано: Нед 20 серпня 2006 р. 13:14
mass
тема газу а не того чому я тут щось написав ;))

хотілось дізнатись думку людей які хоть трохи більше в тому розбираються чим я. + хотілось побачити це з поясненнями

2 Poison
на рахунок тачки вирішувати мені і плз не вказуй ;)

Додано: Нед 20 серпня 2006 р. 23:01
Саня
Та навіть якщо й реклама, то всерівно тема наразі є досить актуальною. Бензин дорожчає, газ дорожчає, витрати зростають. Треба щось робити.
Можливо, він просто не за тією адресою звернувся :-(.

Додано: Вів 12 грудня 2006 р. 00:21
mass
змінено сайт. додано нову інфу. є ціни. ВЕЛКАМ! ;)

Додано: Вів 09 січня 2007 р. 23:50
Dzek
Езжу уже второй год на газу. Правда не на пропане, а на метане.
Машина стала чаще ломаться. Причина - в несколько раз увеличилось колличество проеханых километров. Гарантия на балоны - 15 лет, а не каких то там 2 года. Ещё нагатив - медленее разгоняется.