АвтоГаз

Обговорюємо автомобілі і все що з ними пов'язано - будова, ремонт, ціни, історія.

Модератор: Саня

Аватар користувача
keepo
Модератор
Модератор
Повідомлень: 1312
З нами з: Пон 15 серпня 2005 р. 12:45
Звідки: Луцьк
Контактна інформація:

Повідомлення keepo »

Dzek, да і тяга не та, як не крути...
Счастье есть лишь мечта, а горе реально. /Вольтер/
Саня
Модератор
Модератор
Повідомлень: 2100
З нами з: Сер 16 лютого 2005 р. 13:18
Стать: чоловіча
Звідки: Луцьк

Повідомлення Саня »

Це є плата за економію :-(
Так, втрачається трохи потужність, як правило до 10%. Це не є багато, але відчутно.
Ламається частіше не через газ, а через те, що пробіг став більший. Думаю, якщо взяти кількість поломок на одиницю пробігу, то їх виявиться менше, ніж було. Якщо можна, то варто було б уточнити що саме ламається. Одне діло якщо щось по апаратурі і двигуні, інше - якщо по ходовій. На наших дорогах то не диво.
Dzek
Учасник форуму
Учасник форуму
Повідомлень: 85
З нами з: Нед 04 вересня 2005 р. 11:26

Повідомлення Dzek »

Мощность теряется чуть больше - где то на 20-30% (смотря от того как накрутиш редуктор). Но это не запрящает в любой момент переключиться на бензин и показать истинную силу двигла.
Однозначно поломки от того, что больше ездиш - соответственно чаше меняеш масло, тормозные колодки и другую мелочёвку.  Единственная поломка более-менее серьёзная - прогорела прокладка головки блока. Но на сервисе (сам боюсь в двигатель лезть) сказали что это не от газа, а возможно от перегрева мотора.
Саня
Модератор
Модератор
Повідомлень: 2100
З нами з: Сер 16 лютого 2005 р. 13:18
Стать: чоловіча
Звідки: Луцьк

Повідомлення Саня »

Dzek, звідки дані про 20-30%?
Трохи компенсувати втрату потужності можна дійсно "накрутивши" редуктор і збільшивши кут випередження запалювання.
Dzek
Учасник форуму
Учасник форуму
Повідомлень: 85
З нами з: Нед 04 вересня 2005 р. 11:26

Повідомлення Dzek »

Данные из литературных источников. У меня брат по этой теме диплом писал. Плюс говорили люди, которые ставят аппаратуру. Плюс собственные наблюдения.
Саня
Модератор
Модератор
Повідомлень: 2100
З нами з: Сер 16 лютого 2005 р. 13:18
Стать: чоловіча
Звідки: Луцьк

Повідомлення Саня »

Ну, "брат по этой теме диплом писал" то не є показник. Я більш довіряю радянским джерелам. Не для кого не секрет, до CРСР давно проводило експеременти, по переходу не лише на газ, але й на водень. Досить вдало.
Якщо не надто складно, то чи не можна навести дані про час розгону від 0 до 100 км на год. на бензині і на газу і про максимальну швидкість, які досягнуті при більш-менш однакових погодніх умаовах?
Розумію, що краще почекати до весни і до більш стійкої погоди, але все-таки?
Аватар користувача
Black
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 5194
З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 11:39
Стать: чоловіча
Звідки: 127.0.0.1
Контактна інформація:

Повідомлення Black »

На водні вже давно випускають автомобілі такі гранди як Мерседес і не тільки. Вже навіть автобуси є. Але ціна їх згачно дорожче і я думаю нафтотрейдерам невигідний перехід на водень і вони будуть його гальмувати...
Саня
Модератор
Модератор
Повідомлень: 2100
З нами з: Сер 16 лютого 2005 р. 13:18
Стать: чоловіча
Звідки: Луцьк

Повідомлення Саня »

Так вони й гальмують. Ще за часів СРСР в прибалтиці РАФи на водні їздили. Зараз ж ні про що подібне навіть не чути.
На ВАЗі роторно-поршневими двигунами займалися. Та вистачало розробок, але в життя вони не втілювалися.
Dzek
Учасник форуму
Учасник форуму
Повідомлень: 85
З нами з: Нед 04 вересня 2005 р. 11:26

Повідомлення Dzek »

По поводу скоросных режимов: разницы нет. Что на газу, что на бензине - можна выжимать все соки. По крайней мере 150-160 км/час - полёт нормальный.
По поводу разгона - газ существенно отстаёт, где то на треть. Самое тяжолое - переключение на вторую передачу - тут наибольшее отставание.
Саня
Модератор
Модератор
Повідомлень: 2100
З нами з: Сер 16 лютого 2005 р. 13:18
Стать: чоловіча
Звідки: Луцьк

Повідомлення Саня »

Крутний момент падає :-( Просто на першій це найбільш відчутно. Газ має меншу швидкість згоряння, через те й наслідки такі.
Аватар користувача
keepo
Модератор
Модератор
Повідомлень: 1312
З нами з: Пон 15 серпня 2005 р. 12:45
Звідки: Луцьк
Контактна інформація:

Повідомлення keepo »

При розгоні до 150-160 км економія пропадає, навіть перерозхід в грошах в порівнянні з бензином...
Счастье есть лишь мечта, а горе реально. /Вольтер/
Саня
Модератор
Модератор
Повідомлень: 2100
З нами з: Сер 16 лютого 2005 р. 13:18
Стать: чоловіча
Звідки: Луцьк

Повідомлення Саня »

А ти менше правила порушуй :-), дотримуйся швидкісного режиму тоді й економія буде. Навіть на бензині.
Dzek
Учасник форуму
Учасник форуму
Повідомлень: 85
З нами з: Нед 04 вересня 2005 р. 11:26

Повідомлення Dzek »

keepo писав: При розгоні до 150-160 км економія пропадає, навіть перерозхід в грошах в порівнянні з бензином...


Не знаю откуда такая информация, может при использовании пропан/бутана. При средней скорости 140 км/час от заправки в Ровно до заправки в Житомире у меня уходит 16-17 кубов газа. Скорость вне населённых пунктов 145-160. По населённым соответственно 80.

П.С. Я не делаю рекламы просто делюсь своими впечатлениями. Есжу около 1,5 года.
Саня
Модератор
Модератор
Повідомлень: 2100
З нами з: Сер 16 лютого 2005 р. 13:18
Стать: чоловіча
Звідки: Луцьк

Повідомлення Саня »

Dzek, а що в тебе за машина? Так щоб для повноти інформації :-)
Dzek
Учасник форуму
Учасник форуму
Повідомлень: 85
З нами з: Нед 04 вересня 2005 р. 11:26

Повідомлення Dzek »

бочка
Відповісти