Сторінка 1 з 3

Робота служб підтримки і сервісу вітчизняних компаній

Додано: П'ят 15 липня 2005 р. 14:49
Black
Неодноразово стикався з такою проблемою - при звернені в службу підтримки, як правило не відповідають. Писав в Приватбанк, чому в їхній формі на отримання картки не підтримується українська буква і та ї, писав в Укртелеком, чому не відкривається значна частина сайтів, писав виробникам заліза в російські службу підтримки, писав в Російський Панасонік. Вони як правило ігнорують поставлені їм питання. Але при зверненні в той же самий Панасонік але західний, з тим ще питанням+скаргою на російський саппорт - відповідь приходить причому з російського саппорту і на російській мові. Західні служби підтримки реагують дуже швидко і відповіді як правило приходять. Щодо UMC, djuice - дуже важко добратися до оператора, інколи доводилось чекати по 15-20 хв і слухати їхню музику або просто сигнал зайнято. І коли нарешті вже Київстар вирішить проблему, коли телефон включений і мережа є, при виклику на цей телефон каже:"Ваш абонент знаходиться поза зоною досяжності...". Обіцяли це вирішити ще восени. Проблем такого плану вистачає. Постає таке питання:

:?: Коли вже в нас буде сервіс і підтримка належної якості? І що для цього необхідно зробити, як заставити виробників та надавачів послуг не тільки впихнути товар, але ще й обслуговувати і підтримувати?

Додано: П'ят 15 липня 2005 р. 16:34
Belamor
та блін тоді коли культури навчаться. У нас головне впарити щось в руки а потім болт забити.

Додано: Пон 18 липня 2005 р. 09:36
sashka
Напевно тоді коли ринок послуг сформується остаточно. І компаніям та фірмам потрібно буде боротися за клієнта. Де визначним фактором, напевно всетаки, буде належна якість сервісу.

Додано: Пон 18 липня 2005 р. 17:27
xXx
Може в спілку з прав споживачів щось писати. Щоб наші виробники задумались над підтримкою своєї продукціїї за допомогою цієї спілки. Якщо вона є то можливо може вона щось змінить. Мабуть потрідни напли звертань з ціого приводу в спілку. Як ви вважаєти?

Додано: Пон 18 липня 2005 р. 17:30
Belamor
Часто ви в магазині повертаєте браковані товари? А рожі продавців бачили?

Тут треба психологію міняти. Щоб не я за ними бігав а за мною бігали, за моїми копійками.

Додано: Чет 21 липня 2005 р. 13:40
Belamor
Если Вам не понравилось обслуживание в нашей фирме, пишите на адрес: samdurak@ikozel.ru...

во як у нас є

Додано: П'ят 22 липня 2005 р. 10:29
Black
Цікаве відео про саппорт сьогодні скачав з nnm.ru:

http://www.sa1nt.nm.ru/arh/support.wmv

Re: Робота служб підтримки і сервісу вітчизняних компаній

Додано: П'ят 12 жовтня 2007 р. 15:38
Black
Зараз маю 2 речі, які знаходяться в ремонті і по двом вже вийшов термін ремонту - 14 днів. Розказують казки, що можуть ремонтувати більше 14 днів, якщо нема запчастин. З Києва в Луцьк доставити їм треба більше тижня або і двох. Коли нам буде пропонуватись нормальний сервіс??? Поки що, всі тільки можуть втулити швидко.

Двом знайомим ремонтували монітор і телефон більше 2,5 місяців... Це п-ц...

Re: Робота служб підтримки і сервісу вітчизняних компаній

Додано: П'ят 12 жовтня 2007 р. 16:11
Belamor
Треба міняти шось. Не діло то. Манібек вводити. Та багато чого. А так дуже часто хочеться отак би взяти того хто втулив і ЯК ОБ СТЕНУ й....ти. :evil:

Re: Робота служб підтримки і сервісу вітчизняних компаній

Додано: П'ят 12 жовтня 2007 р. 16:33
Belamor
На рынке.
- А это кроссовки чьего производства?
- Немецкие!
- А вот, смотрите, внутри под стелькой, написано - китайские!
- Для нормальных людей немецкие, а для любопытных - китайские!

Re: Робота служб підтримки і сервісу вітчизняних компаній

Додано: Нед 14 жовтня 2007 р. 22:24
Саня
Схоже, що така ситуація зі службами підтримки у нас всюди. Кілька разів звертався на службу підтримки Укрпост. Перший раз відповідь прийшла через пару днів. Потім звертався ще двічі - відповіді не було :-(.
З "Фотакомом" також довелося трохи поспілкуватися. Найбільш ефективно вдається вирішити питання при особистому візити до них. По телефону також можна дещо вирішити. Найменше шансів отримати позитивний результат через інтернет. На форумі взагалі відповідну гілку закрили. Ось такий у нас провайдер :-)
Писав листа на Nokia. Відповідь прийшла на третій день. Вибачалися за затримку - великий об'єм звернень.

Re: Робота служб підтримки і сервісу вітчизняних компаній

Додано: Вів 16 жовтня 2007 р. 10:08
keepo
Не путайте інформаційний супорт і ремонт...
взагалі за кордоном якщо клієнт правий і йому щось не подобається - в суд. внас вже теж починають речі носити по гарантії відразу з притензією до відділу захисту прав споживачів... так що все не за горами.

а на рахунок ремонтів по гарантії, то як людина, якій носять гарантійні речі можу сказати так: я б з радістю віддавав всім нові речі на заміну поломаних, але "за що платимо, те й маємо". Люди хочуть подешевше і подовшу гарантію, а для гарантії треба людей тримати, базу запчастин мати... внас зазвичай ту частину ціни, яка на суппорт призначена, відкидають. От всі і довольні, продавець продав, покупець купив, по бросовій ціні... поки нічого не поламалось. :(

Re: Робота служб підтримки і сервісу вітчизняних компаній

Додано: Вів 16 жовтня 2007 р. 10:52
Black
Ціни нормальні в нас, такі як і за бугром. Але коли ножа до факса привезти з Києва треба більше двох тижнів, то це ненормально. Не можуть забезпечити запчастинами - нехай не продають тут свого фуфла і не відкривають сервісів таких, що не можуть нічого зробити вчасно. Тим більше факс ще є в продажі. Дістали вже. Як тільки шось ламається - ремонтують 1-3 місяці, а мають вкластись в 14 днів.

Re: Робота служб підтримки і сервісу вітчизняних компаній

Додано: Вів 23 жовтня 2007 р. 20:29
Саня
Якщо через два тижні пристрій не відремонтовано, кажи хай дають заключення про неможливість ремонту у встановлений термін. Якщо відмовляються - звертайся в спілку захисту прав споживачів. Досить дієвий спосіб. Сервіси псувати з ними стосунки не мають бажання - собі ж дорожче.

Re: Робота служб підтримки і сервісу вітчизняних компаній

Додано: Вів 23 жовтня 2007 р. 20:39
Black
Медіа сказала, що можуть дати на те, що ремонт не можуть зробити, бо нема запчастин. Вони їдуть 2 тижні з Києва. В Києві відповіли теж нормально - забирайте факс, покористуєтесь, а потім привезете поставим ножа. А привезти нам робочий на підміну і забрати потім і привезти назад наш??? Законодавство це передбачає. Як це все задрало. Як можна ніж до факса везти 2 тижні??? Це п-ц просто.