Робота служб підтримки і сервісу вітчизняних компаній
Модератор: Саня
- Black
- Адміністратор
- Повідомлень: 5194
- З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 11:39
- Стать: чоловіча
- Звідки: 127.0.0.1
- Контактна інформація:
Робота служб підтримки і сервісу вітчизняних компаній
Неодноразово стикався з такою проблемою - при звернені в службу підтримки, як правило не відповідають. Писав в Приватбанк, чому в їхній формі на отримання картки не підтримується українська буква і та ї, писав в Укртелеком, чому не відкривається значна частина сайтів, писав виробникам заліза в російські службу підтримки, писав в Російський Панасонік. Вони як правило ігнорують поставлені їм питання. Але при зверненні в той же самий Панасонік але західний, з тим ще питанням+скаргою на російський саппорт - відповідь приходить причому з російського саппорту і на російській мові. Західні служби підтримки реагують дуже швидко і відповіді як правило приходять. Щодо UMC, djuice - дуже важко добратися до оператора, інколи доводилось чекати по 15-20 хв і слухати їхню музику або просто сигнал зайнято. І коли нарешті вже Київстар вирішить проблему, коли телефон включений і мережа є, при виклику на цей телефон каже:"Ваш абонент знаходиться поза зоною досяжності...". Обіцяли це вирішити ще восени. Проблем такого плану вистачає. Постає таке питання:
Коли вже в нас буде сервіс і підтримка належної якості? І що для цього необхідно зробити, як заставити виробників та надавачів послуг не тільки впихнути товар, але ще й обслуговувати і підтримувати?
Коли вже в нас буде сервіс і підтримка належної якості? І що для цього необхідно зробити, як заставити виробників та надавачів послуг не тільки впихнути товар, але ще й обслуговувати і підтримувати?
Если Вам не понравилось обслуживание в нашей фирме, пишите на адрес: samdurak@ikozel.ru...
во як у нас є
во як у нас є
- Black
- Адміністратор
- Повідомлень: 5194
- З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 11:39
- Стать: чоловіча
- Звідки: 127.0.0.1
- Контактна інформація:
Re: Робота служб підтримки і сервісу вітчизняних компаній
Зараз маю 2 речі, які знаходяться в ремонті і по двом вже вийшов термін ремонту - 14 днів. Розказують казки, що можуть ремонтувати більше 14 днів, якщо нема запчастин. З Києва в Луцьк доставити їм треба більше тижня або і двох. Коли нам буде пропонуватись нормальний сервіс??? Поки що, всі тільки можуть втулити швидко.
Двом знайомим ремонтували монітор і телефон більше 2,5 місяців... Це п-ц...
Двом знайомим ремонтували монітор і телефон більше 2,5 місяців... Це п-ц...
Re: Робота служб підтримки і сервісу вітчизняних компаній
Треба міняти шось. Не діло то. Манібек вводити. Та багато чого. А так дуже часто хочеться отак би взяти того хто втулив і ЯК ОБ СТЕНУ й....ти.
крім того що я завжди правий, я ще й фізично сильніший
Re: Робота служб підтримки і сервісу вітчизняних компаній
На рынке.
- А это кроссовки чьего производства?
- Немецкие!
- А вот, смотрите, внутри под стелькой, написано - китайские!
- Для нормальных людей немецкие, а для любопытных - китайские!
- А это кроссовки чьего производства?
- Немецкие!
- А вот, смотрите, внутри под стелькой, написано - китайские!
- Для нормальных людей немецкие, а для любопытных - китайские!
крім того що я завжди правий, я ще й фізично сильніший
-
- Модератор
- Повідомлень: 2100
- З нами з: Сер 16 лютого 2005 р. 13:18
- Стать: чоловіча
- Звідки: Луцьк
Re: Робота служб підтримки і сервісу вітчизняних компаній
Схоже, що така ситуація зі службами підтримки у нас всюди. Кілька разів звертався на службу підтримки Укрпост. Перший раз відповідь прийшла через пару днів. Потім звертався ще двічі - відповіді не було .
З "Фотакомом" також довелося трохи поспілкуватися. Найбільш ефективно вдається вирішити питання при особистому візити до них. По телефону також можна дещо вирішити. Найменше шансів отримати позитивний результат через інтернет. На форумі взагалі відповідну гілку закрили. Ось такий у нас провайдер
Писав листа на Nokia. Відповідь прийшла на третій день. Вибачалися за затримку - великий об'єм звернень.
З "Фотакомом" також довелося трохи поспілкуватися. Найбільш ефективно вдається вирішити питання при особистому візити до них. По телефону також можна дещо вирішити. Найменше шансів отримати позитивний результат через інтернет. На форумі взагалі відповідну гілку закрили. Ось такий у нас провайдер
Писав листа на Nokia. Відповідь прийшла на третій день. Вибачалися за затримку - великий об'єм звернень.
- keepo
- Модератор
- Повідомлень: 1312
- З нами з: Пон 15 серпня 2005 р. 12:45
- Звідки: Луцьк
- Контактна інформація:
Re: Робота служб підтримки і сервісу вітчизняних компаній
Не путайте інформаційний супорт і ремонт...
взагалі за кордоном якщо клієнт правий і йому щось не подобається - в суд. внас вже теж починають речі носити по гарантії відразу з притензією до відділу захисту прав споживачів... так що все не за горами.
а на рахунок ремонтів по гарантії, то як людина, якій носять гарантійні речі можу сказати так: я б з радістю віддавав всім нові речі на заміну поломаних, але "за що платимо, те й маємо". Люди хочуть подешевше і подовшу гарантію, а для гарантії треба людей тримати, базу запчастин мати... внас зазвичай ту частину ціни, яка на суппорт призначена, відкидають. От всі і довольні, продавець продав, покупець купив, по бросовій ціні... поки нічого не поламалось.
взагалі за кордоном якщо клієнт правий і йому щось не подобається - в суд. внас вже теж починають речі носити по гарантії відразу з притензією до відділу захисту прав споживачів... так що все не за горами.
а на рахунок ремонтів по гарантії, то як людина, якій носять гарантійні речі можу сказати так: я б з радістю віддавав всім нові речі на заміну поломаних, але "за що платимо, те й маємо". Люди хочуть подешевше і подовшу гарантію, а для гарантії треба людей тримати, базу запчастин мати... внас зазвичай ту частину ціни, яка на суппорт призначена, відкидають. От всі і довольні, продавець продав, покупець купив, по бросовій ціні... поки нічого не поламалось.
Счастье есть лишь мечта, а горе реально. /Вольтер/
- Black
- Адміністратор
- Повідомлень: 5194
- З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 11:39
- Стать: чоловіча
- Звідки: 127.0.0.1
- Контактна інформація:
Re: Робота служб підтримки і сервісу вітчизняних компаній
Ціни нормальні в нас, такі як і за бугром. Але коли ножа до факса привезти з Києва треба більше двох тижнів, то це ненормально. Не можуть забезпечити запчастинами - нехай не продають тут свого фуфла і не відкривають сервісів таких, що не можуть нічого зробити вчасно. Тим більше факс ще є в продажі. Дістали вже. Як тільки шось ламається - ремонтують 1-3 місяці, а мають вкластись в 14 днів.
-
- Модератор
- Повідомлень: 2100
- З нами з: Сер 16 лютого 2005 р. 13:18
- Стать: чоловіча
- Звідки: Луцьк
Re: Робота служб підтримки і сервісу вітчизняних компаній
Якщо через два тижні пристрій не відремонтовано, кажи хай дають заключення про неможливість ремонту у встановлений термін. Якщо відмовляються - звертайся в спілку захисту прав споживачів. Досить дієвий спосіб. Сервіси псувати з ними стосунки не мають бажання - собі ж дорожче.
- Black
- Адміністратор
- Повідомлень: 5194
- З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 11:39
- Стать: чоловіча
- Звідки: 127.0.0.1
- Контактна інформація:
Re: Робота служб підтримки і сервісу вітчизняних компаній
Медіа сказала, що можуть дати на те, що ремонт не можуть зробити, бо нема запчастин. Вони їдуть 2 тижні з Києва. В Києві відповіли теж нормально - забирайте факс, покористуєтесь, а потім привезете поставим ножа. А привезти нам робочий на підміну і забрати потім і привезти назад наш??? Законодавство це передбачає. Як це все задрало. Як можна ніж до факса везти 2 тижні??? Це п-ц просто.