Сторінка 7 з 7
Re: Провайдери, млін.....
Додано: Вів 22 травня 2007 р. 15:40
Viktor
Саня писав:
Відповідно до Договору про надання послуг зв'язку, термін підключення до мережі компанії "Фотаком" складає до 30 днів з моменту оплати послуг і підписання Договору.
Погано що в договорі не виписана відповідальність компанії "Фотаком" за порушення умов договору.
Якщо вже ці 30 дн. вже закінчилися, то можна писати скаргу. А щодо відповідальності, то вона і законодавством передбачена (Цивільним кодексом України).
Re: Провайдери, млін.....
Додано: Сер 23 травня 2007 р. 09:22
Саня
Справа трохи зрушилася. В понеділок на площадці вже поставили коробку. Диви, за тиждень-другий кабель в квартиру кинуть
За порушення умов Договору на мене може бути накладений штраф. А якщо "Фотаком" порушує умови в черговий раз, то яку відповідальність він несе?
Re: Провайдери, млін.....
Додано: Чет 24 травня 2007 р. 11:18
keepo
Точно таку саму як і ти. Цивільний кодекс ніхто не відміняв.
Re: Провайдери, млін.....
Додано: Чет 24 травня 2007 р. 15:44
Саня
Звичайно, можна відправити мене почитати "Цивільний кодекс України", Закон "Про телекомунікації", "Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг". Простіше відразу до Гуугля спровадити, як то зараз позвикали робити...
Це досить об'ємні документи і в мене, якщо чесно, немає бажання займатися їх вивченням. Сподівався на допомогу всезнаючого All.
В договорі не описано яку саме відповідальність несе ВАТ "Фотаком" за порушення умов договору. Сказано, що це регулюється "Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг". В Правилах формулювання токож досить обтічні. Провайдер зобов'язаний надавати послуги за встановленими показниками якості відповідно до стандартів та інших нормативних документів, умов договору та наданої ним інформації про умови надання послуг.
Я як споживач маю право на своєчасне і якісне отримання телекомунікаційних послуг.
Але не зустрів я ніде щоб було написано яку ж саме відповідальність провайдер за невиконання своїх обов'язків, порушення моїх прав.
Ну маю я право подати скаргу.
Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг писав:48. Оператор, провайдер приймає рішення за заявою споживача у строки, передбачені законодавством.
49. За результатами розгляду письмової заяви споживачеві надається письмова відповідь за підписом уповноваженої особи оператора, провайдера.
Які ж такі строки передбачені законодавством? Де це написано? Напишу я одну бумажку. Вони іншою відпишуться і все
Re: Провайдери, млін.....
Додано: Чет 24 травня 2007 р. 15:53
Viktor
Саня писав:Звичайно, можна відправити мене почитати "Цивільний кодекс України", Закон "Про телекомунікації", "Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг". Простіше відразу до Гуугля спровадити, як то зараз позвикали робити...
Це досить об'ємні документи і в мене, якщо чесно, немає бажання займатися їх вивченням. Сподівався на допомогу всезнаючого All.
В договорі не описано яку саме відповідальність несе ВАТ "Фотаком" за порушення умов договору. Сказано, що це регулюється "Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг". В Правилах формулювання токож досить обтічні. Провайдер зобов'язаний надавати послуги за встановленими показниками якості відповідно до стандартів та інших нормативних документів, умов договору та наданої ним інформації про умови надання послуг.
Я як споживач маю право на своєчасне і якісне отримання телекомунікаційних послуг.
Але не зустрів я ніде щоб було написано яку ж саме відповідальність провайдер за невиконання своїх обов'язків, порушення моїх прав.
Ну маю я право подати скаргу.
Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг писав:48. Оператор, провайдер приймає рішення за заявою споживача у строки, передбачені законодавством.
49. За результатами розгляду письмової заяви споживачеві надається письмова відповідь за підписом уповноваженої особи оператора, провайдера.
Які ж такі строки передбачені законодавством? Де це написано? Напишу я одну бумажку. Вони іншою відпишуться і все
ст. 20 Закону України "Про звернення громадян" - не більше одного місяці з моменту її надходження.
Re: Провайдери, млін.....
Додано: Чет 24 травня 2007 р. 20:17
Саня
Viktor, спасибі за консультацію.
Місяць витрачати на розгляд скарги... М-да. Все робиться "під себе". Обіцяли підключити за місяць. Не виконали. Знають, що навіть якщо людина офіційно звернеться зі скаргою, то в них є ще один місяць. Якщо й на цей раз "не встигли", то
Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення.
З такими розкладами нема чого до них і йти. Ліпше по телефону кожен день набридати
Re: Провайдери, млін.....
Додано: Чет 19 липня 2007 р. 13:50
Black
Думаю в цьому місяці підключитись. Не знаю, що вибрати - Візор чи Фотаком? Візор - 10 грн підключення + за кабель, Фотаком - 180 грн підключення.
Re: Провайдери, млін.....
Додано: Чет 19 липня 2007 р. 22:18
Саня
В мене з підключенням до мереж від "Фотаком" були певні труднощі. Про це вже на форумі писав...
Зараз інетом задоволений. Не так багато маю вільного часу, то й трафіку вистачає. Внутрішнього взагалі мало використовую. Зовнішнього за місяць гіг ледве вибрав.
Перебоїв в роботі мережі зараз не спостерігається. Швидкість хороша. Абонплата невелика. Влаштовує.
Re: Провайдери, млін.....
Додано: Вів 14 серпня 2007 р. 15:02
SunSeth
А що хто думає на рахунок такого провайдера, як ТК "Аверс" ? Як у них якість, швидкість і тд ?
Re: Провайдери, млін.....
Додано: Вів 14 серпня 2007 р. 17:25
Black
Падключілся в домашні мережі.
Re: Провайдери, млін.....
Додано: Вів 14 серпня 2007 р. 20:27
Poison
Я тоже
Re: Провайдери, млін.....
Додано: Вів 14 серпня 2007 р. 20:34
Саня
Вітаю, колеги
Re: Провайдери, млін.....
Додано: Нед 19 серпня 2007 р. 12:36
vladek
Poison писав:Я тоже
Вдруге? Тепер вчасно платити будеш?
Re: Провайдери, млін.....
Додано: Чет 17 липня 2008 р. 11:48
Black
Нещодавно була гроза і як завжди після неї не працював інтернет "Домашні мережі" від Датагруп... 2 доби блін. Думаю пора перейменувати "Домашні мережі" в "Домашній інтернет до першої грози"...