Провайдери, млін.....

Мережа інтернет, мобільний інтернет, інтернет-магазини, реклама сайтів і таке інше...

Модератор: Саня

Аватар користувача
keepo
Модератор
Модератор
Повідомлень: 1349
З нами з: Пон 15 серпня 2005 р. 11:45
Звідки: Луцьк
Контактна інформація:

Re: Провайдери, млін.....

Повідомлення keepo » Чет 24 травня 2007 р. 10:18

Точно таку саму як і ти. Цивільний кодекс ніхто не відміняв.
Счастье есть лишь мечта, а горе реально. /Вольтер/

Саня
Модератор
Модератор
Повідомлень: 2152
З нами з: Сер 16 лютого 2005 р. 12:18
Стать: чоловіча
Звідки: Луцьк
Контактна інформація:

Re: Провайдери, млін.....

Повідомлення Саня » Чет 24 травня 2007 р. 14:44

Звичайно, можна відправити мене почитати "Цивільний кодекс України", Закон "Про телекомунікації", "Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг". Простіше відразу до Гуугля спровадити, як то зараз позвикали робити... :-(
Це досить об'ємні документи і в мене, якщо чесно, немає бажання займатися їх вивченням. Сподівався на допомогу всезнаючого All.
В договорі не описано яку саме відповідальність несе ВАТ "Фотаком" за порушення умов договору. Сказано, що це регулюється "Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг". В Правилах формулювання токож досить обтічні. Провайдер зобов'язаний надавати послуги за встановленими показниками якості відповідно до стандартів та інших нормативних документів, умов договору та наданої ним інформації про умови надання послуг.
Я як споживач маю право на своєчасне і якісне отримання телекомунікаційних послуг.
Але не зустрів я ніде щоб було написано яку ж саме відповідальність провайдер за невиконання своїх обов'язків, порушення моїх прав.
Ну маю я право подати скаргу.
48. Оператор, провайдер приймає рішення за заявою споживача у строки, передбачені законодавством.
49. За результатами розгляду письмової заяви споживачеві надається письмова відповідь за підписом уповноваженої особи оператора, провайдера.
Які ж такі строки передбачені законодавством? Де це написано? Напишу я одну бумажку. Вони іншою відпишуться і все :-(

Viktor
Учасник дискусій
Учасник дискусій
Повідомлень: 236
З нами з: Пон 11 квітня 2005 р. 20:39

Re: Провайдери, млін.....

Повідомлення Viktor » Чет 24 травня 2007 р. 14:53

Звичайно, можна відправити мене почитати "Цивільний кодекс України", Закон "Про телекомунікації", "Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг". Простіше відразу до Гуугля спровадити, як то зараз позвикали робити... :-(
Це досить об'ємні документи і в мене, якщо чесно, немає бажання займатися їх вивченням. Сподівався на допомогу всезнаючого All.
В договорі не описано яку саме відповідальність несе ВАТ "Фотаком" за порушення умов договору. Сказано, що це регулюється "Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг". В Правилах формулювання токож досить обтічні. Провайдер зобов'язаний надавати послуги за встановленими показниками якості відповідно до стандартів та інших нормативних документів, умов договору та наданої ним інформації про умови надання послуг.
Я як споживач маю право на своєчасне і якісне отримання телекомунікаційних послуг.
Але не зустрів я ніде щоб було написано яку ж саме відповідальність провайдер за невиконання своїх обов'язків, порушення моїх прав.
Ну маю я право подати скаргу.
48. Оператор, провайдер приймає рішення за заявою споживача у строки, передбачені законодавством.
49. За результатами розгляду письмової заяви споживачеві надається письмова відповідь за підписом уповноваженої особи оператора, провайдера.
Які ж такі строки передбачені законодавством? Де це написано? Напишу я одну бумажку. Вони іншою відпишуться і все :-(
ст. 20 Закону України "Про звернення громадян" - не більше одного місяці з моменту її надходження.

Саня
Модератор
Модератор
Повідомлень: 2152
З нами з: Сер 16 лютого 2005 р. 12:18
Стать: чоловіча
Звідки: Луцьк
Контактна інформація:

Re: Провайдери, млін.....

Повідомлення Саня » Чет 24 травня 2007 р. 19:17

Viktor, спасибі за консультацію.
Місяць витрачати на розгляд скарги... М-да. Все робиться "під себе". Обіцяли підключити за місяць. Не виконали. Знають, що навіть якщо людина офіційно звернеться зі скаргою, то в них є ще один місяць. Якщо й на цей раз "не встигли", то
Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення.
З такими розкладами нема чого до них і йти. Ліпше по телефону кожен день набридати :-)

Аватар користувача
Black
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 5309
З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 10:39
Стать: чоловіча
Звідки: 127.0.0.1
Контактна інформація:

Re: Провайдери, млін.....

Повідомлення Black » Чет 19 липня 2007 р. 12:50

Думаю в цьому місяці підключитись. Не знаю, що вибрати - Візор чи Фотаком? Візор - 10 грн підключення + за кабель, Фотаком - 180 грн підключення.

Саня
Модератор
Модератор
Повідомлень: 2152
З нами з: Сер 16 лютого 2005 р. 12:18
Стать: чоловіча
Звідки: Луцьк
Контактна інформація:

Re: Провайдери, млін.....

Повідомлення Саня » Чет 19 липня 2007 р. 21:18

В мене з підключенням до мереж від "Фотаком" були певні труднощі. Про це вже на форумі писав...
Зараз інетом задоволений. Не так багато маю вільного часу, то й трафіку вистачає. Внутрішнього взагалі мало використовую. Зовнішнього за місяць гіг ледве вибрав.
Перебоїв в роботі мережі зараз не спостерігається. Швидкість хороша. Абонплата невелика. Влаштовує.

Аватар користувача
SunSeth
Учасник дискусій
Учасник дискусій
Повідомлень: 189
З нами з: П'ят 05 січня 2007 р. 09:24
Стать: чоловіча
Звідки: Луцьк
Контактна інформація:

Re: Провайдери, млін.....

Повідомлення SunSeth » Вів 14 серпня 2007 р. 14:02

А що хто думає на рахунок такого провайдера, як ТК "Аверс" ? Як у них якість, швидкість і тд ?

Аватар користувача
Black
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 5309
З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 10:39
Стать: чоловіча
Звідки: 127.0.0.1
Контактна інформація:

Re: Провайдери, млін.....

Повідомлення Black » Вів 14 серпня 2007 р. 16:25

Падключілся в домашні мережі. :)

Аватар користувача
Poison
Модератор
Модератор
Повідомлень: 791
З нами з: Нед 03 липня 2005 р. 00:03
Стать: чоловіча
Звідки: Луцьк
Контактна інформація:

Re: Провайдери, млін.....

Повідомлення Poison » Вів 14 серпня 2007 р. 19:27

Я тоже 8)
Patria o Muerte

Саня
Модератор
Модератор
Повідомлень: 2152
З нами з: Сер 16 лютого 2005 р. 12:18
Стать: чоловіча
Звідки: Луцьк
Контактна інформація:

Re: Провайдери, млін.....

Повідомлення Саня » Вів 14 серпня 2007 р. 19:34

Вітаю, колеги :-)

Аватар користувача
vladek
Учасник дискусій
Учасник дискусій
Повідомлень: 248
З нами з: Сер 17 травня 2006 р. 17:45
Стать: чоловіча
Звідки: Луцьк
Контактна інформація:

Re: Провайдери, млін.....

Повідомлення vladek » Нед 19 серпня 2007 р. 11:36

Я тоже 8)
Вдруге? Тепер вчасно платити будеш? :D
Alive forever... (phoenix)

Аватар користувача
Black
Адміністратор
Адміністратор
Повідомлень: 5309
З нами з: Чет 27 січня 2005 р. 10:39
Стать: чоловіча
Звідки: 127.0.0.1
Контактна інформація:

Re: Провайдери, млін.....

Повідомлення Black » Чет 17 липня 2008 р. 10:48

Нещодавно була гроза і як завжди після неї не працював інтернет "Домашні мережі" від Датагруп... 2 доби блін. Думаю пора перейменувати "Домашні мережі" в "Домашній інтернет до першої грози"...


Повернутись до “Інтернет”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість